Chat topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Chat topic

15 berichten aan het bekijken - 4,201 tot 4,215 (van in totaal 4,598)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Lennaert
    Sleutelbeheerder

Nieuws over de a.koppeling schalen:

Voor behandeling:

Na behandeling:

Gezien er alweer een tijd overheen gegaan is mijn excuses en ook wederom het verzoek tot toezenden van jullie gegevens (adres volledig!).

Schalen zullen vandaag naar mij worden verzonden en hopelijk dus deze week ook binnen + verstuurd!

Blijven geloof ik 2 over van 2 niet betalers deze zullen na verzending van de rest online komen voor de verkoop.

Daan777
      Moderator

Kijk eens aan! :thumb

Tonni
        Moderator

Goed nieuws!

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

JariV
          Bijdrager

Zien er mooi uit! Maar is het niet een beetje zonde om het in Italie te laten maken? Lijkt mij voordeliger CNC code te kopen van die gast en het hier gewoon door de machine te halen of niet?

Daan777
            Moderator

Zodra jij zo’n machine hebt moet je me maar even pm’en πŸ˜€

Metalhead
              Bijdrager

Iemand met een Ciao die op de Haagse Hogeschool zit? Heb er in totaal 2 zien staan. Ben zelf de eigenaar van de Si πŸ˜€

JariV
                Bijdrager

Alleen frezen of wordt er eerst gedraaid? Kan wel even wat proberen te regelen hoor Daan!

Lennaert
                  Sleutelbeheerder

Zal gelijk vragen hoe Intel zijn processor maakt..

Waarom zou iemand op iets waar hij mee verdient zijn ontwerp weggeven?

DinoH
                    Donateur

Lennaert :
                      Zal gelijk vragen hoe Intel zijn processor maakt..

Waarom zou iemand op iets waar hij mee verdient zijn ontwerp weggeven?

De uitvinder van de smartphone heeft ook zijn idee verkocht..
                      Waarom niet voor goed geld.

JariV
                      Bijdrager

Lennaert, je hoeft niet sarcasrisch te zijn hoor, ik bedoelde het goed.

Aangezien jij ze verkocht ging ik ervanuit dat het jouw ontwerp was, en je ze alleen liet frezen in ItaliΓ«. Verkeerd begrepen blijkbaar.

Daarnaast; vanaf een bepaalde oplage wordt het interessanter om het zelf te gaan fabriceren. Als ik één computer wil koop ik een computer. Als ik aan de lopende band computers voor de verkoop wil produceren dan maak of koop ik een ontwerp, en open ik een eigen montagehal.

Lennaert
                        Sleutelbeheerder

Voor dit is de markt niet goed genoeg om de moeite te nemen. Daarnaast dit in nl te laten doen kost meer gezien lonen hoger liggen (gezien dit zwart is).

JariV
                          Bijdrager

Iemand in regio Amsterdam/Badhoevedorp die een bussie heeft en mij voor een kleine vergoeding effetjes wil helpen wat ophalen?

Wilk1985
                            Moderator

Inderdaad ja, fijne dagen gewenst allemaal! Niet te veel drinken maar ook zeker niet te weinig πŸ™‚

Tourjaar 2015 ziet er voor nu al niet slecht uit en er komen vast nog wat mooie ritten bij! Ik kan in ieder geval niet wachten, nog 27 dagen tot de Nieuwjaarstour πŸ™‚

lightlord
                              Donateur

Het gaat geweldig met die nieuwe hosting niet ?? πŸ˜›

Je ware pubertijd duurt je leven lang
                                Lightlord's Dizzy/Gypsi

Herr Flick
                                Sleutelbeheerder

Ligt niet aan de hosting maar aan de verouderde site. Wij draaien een wat oud systeem die snel geupdate moet worden. Helaas bestaat het forum uit on-tie-ge-lijk veel topics/posts wat niet 123 over te zetten is.

ICT is not easy πŸ˜•

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                                  Gele Racefrikandel
                                15 berichten aan het bekijken - 4,201 tot 4,215 (van in totaal 4,598)
                                • Het onderwerp ‘Chat topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.