Chat topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Chat topic

15 berichten aan het bekijken - 3,946 tot 3,960 (van in totaal 4,598)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

DinoH
    Donateur

Ik krijg van het weekend eindelijk een Avanti (Super Bravo)

Crullie
      Donateur

Hoort eigelijk in het Vespafoto topic thuis maar heb daar een anti-bumb ofzo, dus dan maar even in de Chat :lol

Was lekker in het Groninger landschap aan het touren in het mooie weer en kwam een vreemd beeldje tegen in ÊÊn van de dorpjes.

Dus maar ff een Foto, lekker duister duo zo 8)

TICKLING BARN

Wilk1985
        Moderator

Je zal snachts in een niet zo nuchtere bui door dat dorp lopen en dat tegenkomen dan schrik je je rot en raak je nooit geen glas bier meer aan 🙂

Gave foto 😀

speedbuxy
          Bijdrager

Das dan goed ontnuchterend:lol
            Maar mooi duo zo:thumb

Gerarduz
            Donateur

Crullie :
              Hoort eigelijk in het Vespafoto topic thuis maar heb daar een anti-bumb ofzo, dus dan maar even in de Chat :lol

Was lekker in het Groninger landschap aan het touren in het mooie weer en kwam een vreemd beeldje tegen in ÊÊn van de dorpjes.

Dus maar ff een Foto, lekker duister duo zo 8)

Ben aardig bekend in ons Ommelaand maar Waar staat dat spook?

Crullie
              Donateur

Gerarduz :

Ben aardig bekend in ons Ommelaand maar Waar staat dat spook?

Dat zeg ik lekker niet :lol bewaar ik voor een tourtje in Groningen.

En omdat ik nog steeds niet bij het Vespafoto topic kan nog een foto van de zelfde Vespa, maar dan met grote zus erbij.

Mooi zwart is niet lelijk 😛

Dan moet je even jouw laatste post verwijderen en dan kun je weer iets plaatsen.

Dat anti-bump is ervoor dat mensen niet constant topics omhoog kicken (bumpen) zonder dat iemand anders iets post.

TICKLING BARN

beunhaaz
                Bijdrager

Mooie trein en spook 😛 Ik heb ook even mooi wat km’s door het zuiden van het land getuft. (en dat alleen om eve een pasje op te halen) Naja, was leuk en lekker weer dus dat maakt veel goeds!

Edjuh
                  Bijdrager

Ik zag deze in het verkooptopic voor italiaanse cnc spullen:

Ik ben geen ingenieur/werktuigbouwkundige of wat dan ook voor technicus, maar ik vind die sleuf zo onnodig groot, of eigenlijk het overgebleven materiaal te iel.

Wat zeggen jullie? Kan dit fout gaan?

lightlord
                    Donateur

Ed dat is precies wat ik dacht waarom niet gewoon dicht laten velen malen sterker lijkt me 😉

Je ware pubertijd duurt je leven lang
                      Lightlord's Dizzy/Gypsi

Lastpak
                      Bijdrager

ik vond het ook nogal krap, snap het nut er ook niet van. die paar 100 gram maken nou ook niet uit voor het gewicht.

speedbuxy
                        Bijdrager

Edjuh :

Daar had ik met samen geknepen billen op gezeten want das volgens mij wachten tot het breekt.

Waarom?

Op vakantie kwam ik er bij toeval achter dat er dus ook speelgoedauto’s gemaakt zijn met grimeca velgen. Zoals te zien lijken deze haast hetzelfde als de Citta velgen.

Mocht iemand hiermee bekend zijn of een link weten waar zoiets te koop is dan houd ik me zeker aanbevolen:thumb Deze velgen zijn namelijk maar 8inch en lijkt me leuk als voorwiel;)

Wilk1985
                            Moderator

Haha vet, zijn bijna gelijk aan de Citta velgen. Erg scherp gezien 🙂 Je uitlaat komt wel heeel dicht op de vloer te liggen dan zeker op jouw verlaagde Citta 🙂

niek1992
                              Bijdrager

speedbuxy :

Edjuh :

Daar had ik met samen geknepen billen op gezeten want das volgens mij wachten tot het breekt.

die 30mm ziet er inderdaad een stuk steviger uit. 50mm verhoger gewoon negeren dus.

-RobinvS-
                                Bijdrager

Jullie mailserver werkt weer hahaha! 😀 (22 emailtjes in 1 keer)

15 berichten aan het bekijken - 3,946 tot 3,960 (van in totaal 4,598)
                                • Het onderwerp ‘Chat topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.