Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › Chat topic
- Dit onderwerp bevat 4,597 reacties, 321 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 8 jaren, 3 maanden geleden door Docs.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
14 mei 2013 om 13:27 #26327
De Castrol power RS valt er gelukkig niet onder zie ik wel
17 mei 2013 om 20:49 #32610Pfff, zit nu al vanaf 1 uur in me schuur en het is de bedoeling dat ik de hele nacht doorsleutel 😮
zit je hier aleen met de hond :p ðŸ™20 mei 2013 om 20:18 #32615Ben ik de enige die zich enorm ergert aan het feit dat (vrijwel) niemand meer tegenwoordig weet hoe die op een normale manier een bericht moet typen? Beginnen met hallo en eindigen met groet bijvoorbeeld. Ik krijg alleen nog maar pm’s en mails met enkel “heb je dit nog” of “wat moet je daarvoor hebben”.
Ik heb er moeite mee om hier op een normale manier op te reageren. :boos20 mei 2013 om 20:35 #32614Flippo :
Ben ik de enige die zich enorm ergert aan het feit dat (vrijwel) niemand meer tegenwoordig weet hoe die op een normale manier een bericht moet typen? Beginnen met hallo en eindigen met groet bijvoorbeeld. Ik krijg alleen nog maar pm’s en mails met enkel “heb je dit nog” of “wat moet je daarvoor hebben”.
Ik heb er moeite mee om hier op een normale manier op te reageren. :boosDaar sluit ik me graag bij aan. Sterker nog, belabberde foto’s en taalgebruik is voor mij een afknapper betreft verkoop. Of het nou hier is of marktplaats.
21 mei 2013 om 01:58 #32616@ Flippo en Jonny10; Helemaal mee eens, maar je zal eens moeten weten wat ik als moderator verbeter van anderen en hoe vaak het steeds dezelfde personen zijn, welke je keer op keer verbeterd of vraagt een nettere post te plaatsen. Hoofdletters, interpunctie, juiste topictitels en dan heb je inderdaad de pm’s nog die werkelijk waar al vaak niet eens meer te volgen zijn.
Ik heb zelf ook de houding aan genomen om dan maar kortaf of helemaal niet te reageren.
En dan krijg je excuses in de trend van “ik heb dyslexie”, maar het is gewoon luiheid omdat ze een telefoon gebruiken of niet even een spelling check willen doen.27 mei 2013 om 15:07 #32617Ik weet niet of dit al bekend is, maar ik hoorde net dat Leovince de krul uitlaat niet meer produceert.
30 mei 2013 om 19:05 #32628turbo kapot 😕
10min later 😉
turbo weer gemaakt yeeey

auto`s suck :@
De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
Link naar Mijn collectie / Projecten.30 mei 2013 om 21:31 #32627Ritze, beter de turbo kapot dan uitlaat eronderuit ;p
31 mei 2013 om 23:19 #32626
Anoniembeunhaaz :
Ritze, beter de turbo kapot dan uitlaat eronderuit ;pJa, beter turbo kapot, haha, leuke grap. als je turbo flink kapot loopt, heb je de gruis tot aan je inlaat/cilinderkop zitten.
owja, morgen mn Snor ophalen:D
1 juni 2013 om 06:40 #31943inderdaad als die gaat zingen ben je de lul,
blijkbaar is de turbo de vorige keer wel kapot gelopen, want ik zag gisteren hele kleine metaal deeltjes op mn pijl stok zitten 😉De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
Link naar Mijn collectie / Projecten.1 juni 2013 om 07:22 #32625
AnoniemLaatst ook nog op het werk, Volvo komt binnen, onderweg opgesleept.
aanzuigpijp turbo eraf, en toen was het probleem snel gevonden, turbo as gebroken.
ook nog eens veel olie was langs de turbo as de intercooler in geblazen tot bijna aan het spruitstuk. ±15 Liter.1 juni 2013 om 10:29 #32624Tom96 :
owja, morgen mn Snor ophalen:D
de meeste mensen laten hem gewoon groeien :pest
1 juni 2013 om 19:26 #30367Waarom staan er prikventjes door het scherm? Is de site onderhevig aan een internet aanval?
5 juni 2013 om 20:34 #32629
AnoniemTwijfel er flink aan of ik de speedengine niet onder de Snor si ga bouwen,
aangezien er geen geïnteresseerde zijn voor de Brom Si.
10 juni 2013 om 18:59 #32630Ik zit op sintjansberg maaseik op school
er staat daar ook een groene vespa ciao met handmade drop en volgensmij een zijinlaat
iemand van het forum? -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Het onderwerp ‘Chat topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.