Chat topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Chat topic

15 berichten aan het bekijken - 3,931 tot 3,945 (van in totaal 4,598)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

speedbuxy
    Bijdrager

De Castrol power RS valt er gelukkig niet onder zie ik wel:thumb

SpeedyVespa
      Donateur

Pfff, zit nu al vanaf 1 uur in me schuur en het is de bedoeling dat ik de hele nacht doorsleutel 😮
        zit je hier aleen met de hond :p ðŸ™

Flippo
        Donateur

Ben ik de enige die zich enorm ergert aan het feit dat (vrijwel) niemand meer tegenwoordig weet hoe die op een normale manier een bericht moet typen? Beginnen met hallo en eindigen met groet bijvoorbeeld. Ik krijg alleen nog maar pm’s en mails met enkel “heb je dit nog” of “wat moet je daarvoor hebben”.
          Ik heb er moeite mee om hier op een normale manier op te reageren. :boos

Jonny10
          Bijdrager

Flippo :
            Ben ik de enige die zich enorm ergert aan het feit dat (vrijwel) niemand meer tegenwoordig weet hoe die op een normale manier een bericht moet typen? Beginnen met hallo en eindigen met groet bijvoorbeeld. Ik krijg alleen nog maar pm’s en mails met enkel “heb je dit nog” of “wat moet je daarvoor hebben”.
            Ik heb er moeite mee om hier op een normale manier op te reageren. :boos

Daar sluit ik me graag bij aan. Sterker nog, belabberde foto’s en taalgebruik is voor mij een afknapper betreft verkoop. Of het nou hier is of marktplaats.

Martino
            Moderator

@ Flippo en Jonny10; Helemaal mee eens, maar je zal eens moeten weten wat ik als moderator verbeter van anderen en hoe vaak het steeds dezelfde personen zijn, welke je keer op keer verbeterd of vraagt een nettere post te plaatsen. Hoofdletters, interpunctie, juiste topictitels en dan heb je inderdaad de pm’s nog die werkelijk waar al vaak niet eens meer te volgen zijn.

Ik heb zelf ook de houding aan genomen om dan maar kortaf of helemaal niet te reageren.
              En dan krijg je excuses in de trend van “ik heb dyslexie”, maar het is gewoon luiheid omdat ze een telefoon gebruiken of niet even een spelling check willen doen.

stan-qv95
              Bijdrager

Ik weet niet of dit al bekend is, maar ik hoorde net dat Leovince de krul uitlaat niet meer produceert.

ritze
                Bijdrager

turbo kapot 😕

10min later 😉

turbo weer gemaakt yeeey :thumb

auto`s suck :@

De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
                  Link naar Mijn collectie / Projecten.

beunhaaz
                  Bijdrager

Ritze, beter de turbo kapot dan uitlaat eronderuit ;p

Anoniem

beunhaaz :
                      Ritze, beter de turbo kapot dan uitlaat eronderuit ;p

Ja, beter turbo kapot, haha, leuke grap. als je turbo flink kapot loopt, heb je de gruis tot aan je inlaat/cilinderkop zitten.

owja, morgen mn Snor ophalen:D

ritze
                      Bijdrager

inderdaad als die gaat zingen ben je de lul,
                        blijkbaar is de turbo de vorige keer wel kapot gelopen, want ik zag gisteren hele kleine metaal deeltjes op mn pijl stok zitten 😉

De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
                        Link naar Mijn collectie / Projecten.

Anoniem

Laatst ook nog op het werk, Volvo komt binnen, onderweg opgesleept.
                          aanzuigpijp turbo eraf, en toen was het probleem snel gevonden, turbo as gebroken.
                          ook nog eens veel olie was langs de turbo as de intercooler in geblazen tot bijna aan het spruitstuk. ±15 Liter.

pepko
                          Donateur

Tom96 :

owja, morgen mn Snor ophalen:D

de meeste mensen laten hem gewoon groeien :pest

Guido
                            Donateur

Waarom staan er prikventjes door het scherm? Is de site onderhevig aan een internet aanval?

Anoniem

Twijfel er flink aan of ik de speedengine niet onder de Snor si ga bouwen,
                                aangezien er geen geïnteresseerde zijn voor de Brom Si.

luuky1997
                                Bijdrager

Ik zit op sintjansberg maaseik op school
                                  er staat daar ook een groene vespa ciao met handmade drop en volgensmij een zijinlaat
                                  iemand van het forum?

15 berichten aan het bekijken - 3,931 tot 3,945 (van in totaal 4,598)
                                • Het onderwerp ‘Chat topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.