Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › Chat topic
- Dit onderwerp bevat 4,597 reacties, 321 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 8 jaren, 4 maanden geleden door Docs.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
8 november 2012 om 15:51 #28341
Spulleke!Niet om een zuurpiet te zijn hoor, maar wat is dat voor bullshit als je in iemands topic een reactie op een vraag van hem geeft en dat die dat gewoon verwijderd wordt?
Zoals ik Rick zijn topic, want hij vroeg of dat weer veranderd was met het kick verhaal, en daarop antwoordde ik dat je binnen 24 uur niet mag kicken.
Dan geef ik toch gewoon antwoord op zijn vraag, en niet dat is onnozele off-topic informatie er neer zet.
Dus ik vind het wel een beetje ver gaan…15 november 2012 om 20:30 #29279
AnoniemJuist,
eerst de vraag, is een gianelli Fire stiller te krijgen?Ben zojuist aangehouden ter controle,
rijbewijs,
verzekering
technische staat.het viel op dat de uitlaat veel herrie maakte,
heb nog enorm veel geluk, want heb mijn motorscherm er niet onder, want dan zie je het blokje niet.
hij keek bijna recht op ‘SPEEDENGINE’…..achja weer geluk,
15 november 2012 om 20:35 #29324
AnoniemHeb je nieuw of oud model? Het nieuwe model heeft demperwol wat vrij dicht is, ik heb er zelf wat glaswol in gedaan en minder aangedrukt, dus dempt het beter.
15 november 2012 om 20:44 #29317
Anoniemnieuw model,
zelfde kwaaltje,
veel geluid en ophangpunt breekt af .15 november 2012 om 20:49 #29318
AnoniemStop dr dan zoals ik gezegd heb maar wat fijnere glaswol in. Ophangpunten die afbreken zie je inderdaad vaker bij het SI model, apart…
15 november 2012 om 21:15 #29319@ Tom96; Volgens mij zal je dit topic even moeten lezen. http://www.vespa-ciao.nl/forums.php?m=posts&q=15542
20 november 2012 om 20:42 #31797Hellup… ik ben opzoek naar een foto van een Vespa Grillo met citta voorvork en citta wielen.
Kan helaas hier op de site niks vinden, mijn goede vrind google laat me ook al in de steek en de site van Iaccaloco (vespafreak) bestaat niet meer en daar stond deze foto op!
Was volgens mij een geel met zwarte grillo met geblokte stickers.
Wie o wie van de oudere members heeft heel toevallig deze foto ooit opgeslagen?
ik heb wel een filmpje waar zo iets op staat:
maar zoek toch echt een foto
20 november 2012 om 22:35 #32156Hey Jelle,
Dat is toevallig. Ik ben ook al tijden opzoek naar deze foto. Helaas is de site niet meer, waar meer leuke plaatjes te vinden waren. Ik heb op de Amerikaanse mopedarmy nog wel een aantal foto’s gevonden, maar niet van de bewuste Grillo met Citta voorvork en wieltjes. Was deze ook niet oranje zwart met idd finishvlag geblokte convertkap.
Ik heb VespaAvanti nog eens willen vragen of hij misschien deze foto’s nog heeft. Hij heeft immers het broertje van deze brommer van iaccaloco over genomen.
Avanti?
21 november 2012 om 08:14 #29316Nou het leuke is… ik heb deze foto ooit opgeslagen, maar met het vervangen van mijn harde schijf zijn spontaan een paar mapjes verdwenen en laat nou net die foto daarin gestaan hebben.
Maar ik heb japie al via youtube een berichtje gestuurd, dus ben benieuwd of hij reageerd…
21 november 2012 om 08:53 #32386als je de naam van de website weet, kan je met webarchive toch gewoon ’terug in de tijd’ kijken? Mischien is dat een optie.
21 november 2012 om 09:11 #3249321 november 2012 om 10:03 #30330staat helaas niks van online. sorry man.
21 november 2012 om 10:54 #30549Japie had me gemaild, maar kon zich niet de foto herrineren.
Maar zijn website komt weer op het web als http://www.vespafreak.tk
21 november 2012 om 10:59 #26551Zou wel gaaf zijn die site was mooi hoor. Ik haalde 10 jaar geleden of zo al inspiratie uit die site zou wel mooi zijn als hij hem weer online zet :).
Toendertijd had ik echt niet het idee dat ik zelf ooit met vario e.d. zou rijden dat kwam pas toen ik deze site ontdekte. Alles wat op die site van Iaccoloco stond leek toendertijd superexclusief omdat de bromboer hier het niet verkocht en je alleen glazig aankeek als je ernaar vroeg 🙂
21 november 2012 om 13:43 #25896haha net mailtje van Japie gekregen met daarin de bewuste foto…
😀
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Het onderwerp ‘Chat topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.