Chat topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Chat topic

15 berichten aan het bekijken - 3,556 tot 3,570 (van in totaal 4,598)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Lastpak
    Bijdrager

jmpb heeft eurocilindro radiateurs! http://www.jmpbonderdelen.nl/nieuw/radiateur-vespa.html
      super:thumb, ze zijn echt goed bezig. laatst ook pakkingsets voor een se toegevoegd en het oranje plaatje.
      er komt steeds meer bij.

Martino
      Moderator

Je vraagt je af waar ze deze vandaan halen. Het merk produceert al jaren niks meer, maar er zijn nog steeds geruchten over een doorstart en/of beginnend bedrijf met deze naam.

Model zoals deze voorheen bij de Eurocilindro cilinders geleverd werden.
        Ben wel benieuwd welk merk deze nou levert?

Lastpak
        Bijdrager

dat zou echt bijzonder gaaf zijn. mocht dat gerucht waar zijn, misschien zelfs wel nieuwe eurocilindro cilinders!
          grappig om te zien dat na al die jaren het nog steeds ontzettend populair is

Tonni
          Moderator

Ik begrijp niet dat er blijkbaar nog zoveel oude voorraad van die prut radiateurs rondslingert, dat het af en toe zomaar weer opduikt, maar de kopjes komen nooit tevoorschijn.
            Dan zou het tenminste nog enigzins interessant zijn, als er setjes van te maken waren.

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

Anoniem

Iig, wij fietsen dus naar de MX winkel.
              even wat onderdelen gehaald, pakkingsetje en carburateur.
              komen we onderweg een snor citta tegen die stil staat.
              ding was vrij rot, en in gare toestand,
              wij staan daar met die onderdelen,

en ja hoor,. meneer zn citta doet het niet goed.
              Goedenavond meneer, wat is het probleem.
              Jaa, weet ik niet mannnn, normal trek ik so een wielie! (echt zon blanke marokaan)
              maar, wel benzine? vonkt hij, beschrijf het eens?
              ja weetikniet man ik rijde zo bij mn werk weg en ja deze ding die rijd steeds hard zagt en dan valt hij stil en dan wachten en dan doet hij het weer.
              *ik voel aan de cilinder*, precies wat ik al dacht dus, warmloper continu.
              Ahh wet zeg jij warmloper man! ik wet zeker iets verstopt!
              Tja toen had ik iets van, val kapot, rijd maar lekker verder.
              en toen hebben we hem laten starten, 1 km achter hem aan gefietst. en ja hoor!
              haha machtig! midden op de rotonde,! Mwoappp bop bop booooopp. weer warmloper!
              haha, maar het blijft zonde van de citta.!

Eggie
              Bijdrager

Iemand toevallig nog last van de storing bij de belastingtelefoon?

CittaKlaas
                Bijdrager

Rollerbankje in Drachten vandaag, reed door een populair fietstunneltje en met dit mooie weer was het eigenlijk ook wel te verwachten. De Citta reed 73km/u met m’n DR Evo en Polini SP, dus ik kneep hem wel..

Gelukkig slim aangepakt, heb de brommer meteen uitgezet en deed vervolgens alsof hij niet wou starten. Legde m’n tas neer en zei dat ik de brommer even ging proberen aan te rennen. Net uit het zicht van de politie snel een stukje ijzerdraad van het stuur getrokken waarmee de kilometerkabel vast mee zat ivm trillen, en daarmee de choke vastgezet aan de brug zodat deze niet terug schoot wanneer het gas open getrokken zou worden. Resultaat, 27km/u op de rollerbank! 😀

beunhaaz
                  Bijdrager

Nouw nouw, netjes xD dat begrenst hendig he 😛

Of gewoon zo stom mogenlijk laten overkomen. Had een vriend van me ging 50 ongeveer, hield een agent hem aan. Hij zo, maar meneer , dit ding gaat nauwelijks 40 gelooft u het zelf dat die harder gaat?! XD en die dommerik ging ermee in zee.

Xior
                    Bijdrager

Mooi gedaan!;)

Lastpak
                      Bijdrager

ik ben op zoek naar de maten voor een schijfrem adapter in een citta voorwiel.
                        aangezien er meerdere mensen een dergelijke adapter hebben laten maken, is er vast wel iemand die deze maten heeft of misschien zelfs een tekening?

pepko
                        Donateur

tijd om de kleurstelling te veranderen 😕

hansieb
                          Moderator

Zeker weten ? Zwart stuurschuimpje en de kappen erop doet ook nog wel wat.

niek1992
                            Bijdrager

ik denk dat ie doelde op het verlies van Oranje 🙁 gezien dat ie geplaatst is in het chat-topic ;p

El Citta
                              Donateur

Ja je mag het frame oranje maken en de velgen wit! Dan heeft oranje tenmiste de overhand:thumb

pepko
                                Donateur

@niek: inderdaad, het was toch een beetje een EK brommer volgens mijn familie 😕

@hans: nee, waarschijnlijk rijd ik voorlopig nog wel even zo rond , alhoewel stuurschuim wel een goed plan is.

15 berichten aan het bekijken - 3,556 tot 3,570 (van in totaal 4,598)
                                • Het onderwerp ‘Chat topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.