Chat topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Chat topic

15 berichten aan het bekijken - 3,541 tot 3,555 (van in totaal 4,598)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

CittaKlaas
    Bijdrager

Sjonge jonge zal eens een paar posts offtopic gaan hoor,

Lastpak :

@beunhaaz, klopt helemaal. dan kan ik wel zeggen het is voor circuit gebruik maar welke idioot gelooft dat nou.

@klaas, klopt ook, zelfde verhaal als bij beunhaaz.

Dat is ook totaal niet van belang, die blokken zijn volledig legaal in NL! Ik snap niet dat je niet begrijpt dat de politie geen enkel probleem heeft met het feit dat jij in het bezit bent van zo’n blok. Je mag het kopen, verkopen, onder je brommer hangen, al zou je hem als kamerversiering op de vensterbank leggen, mag allemaal. Het รฉnige wat niet mag, is harder dan de maximum snelheid rijden op je brommer. Of je nou met een evo of welk blok dan ook harder rijdt dan toegestaan, alleen dรกn ben je in overtreding. Je hoeft verder ook geen enkele verklaring af te leggen over waarom je dat blok in je bezit hebt.

Je kunt dat ook gerust aangifte doen, hopelijk doe je dat ook. Wie weet heeft deze man ooit de blauwe mannen op de stoep staan, dan is dat ook dankzei jou.

Lastpak
      Bijdrager

CittaKlaas :
        Sjonge jonge zal eens een paar posts offtopic gaan hoor.

het gaat wel een beetje ver inderdaad. drflenny is ook wel erg enthousiast als niet-mod.

CittaKlaas :
        Je kunt dat ook gerust aangifte doen, hopelijk doe je dat ook. Wie weet heeft deze man ooit de blauwe mannen op de stoep staan, dan is dat ook dankzei jou.

ik heb ook aangifte gedaan, die kerel moeten ze pakken. ik mag van geluk spreken dat hij mij het verkeerde rekeningnummer heeft gestuurd(waren te weinig cijfers) en de rabobank heeft de transactie niet goedgekeurd en is het dus terug gestort op mijn rekening! robin en waarschijnlijk vele anderen hebben dat geluk niet gehad. ik hoop dat het voor hen goed gaat komen!

-RobinvS-
        Bijdrager

Hoe meer mensen aangifte doen, omdat ze email contact hebben gehad of iets dergelijks, des te meer kans dat de politie er echt naar gaat kijken.

https://www.mijnpolitie.nl/aangifteio.shtml

Martino
          Moderator

Niet om jullie te ontmoedigen en blijf ook vooral aangifte doen, maar zoals ik ook al in een pm naar Robin melde heb ik ooit een zeker de Weert aangegeven en hierover zelfs met de officieer van justitie gesproken. Via internet meerdere aangiftes gebundeld met alle info over deze persoon aangeleverd. Ze zouden alleen maar de informatie hoeven na te lopen en moeten checken en meneer zal wel vast komen te zitten. Maar hier heb ik nooit meer iets van gehoord vanuit de Politie. Zelfs bij navraag was hier niks meer over bekend.

In het oplichters topic is hier ook nog wel het een en ander over te vinden. Helaas voor mij persoonlijk wel een extra ervaring die meedraagt aan het idee dat de politie liever ons vespa rijders bekeurd dan boeven vangt.

Lastpak
            Bijdrager

@martino, dat is ook eigenlijk de reden waarom ik een aangifte doen niet zag zitten.
              een handvol mensen heeft geen nut, ze doen er dan zeer waarschijnlijk niets aan.
              toch moet het wel geprobeerd worden, dit kan gewoon niet.
              verder dan dat staan we, zoals ik al zei, machteloos.

Al is het alleen al voor je eigen gemoedsrust. Jij hebt er dan aan gedaan wat in je mogelijkheden ligt.

ritze
              Bijdrager

iemand bekent met de tom tom start 20?

ik heb er problemen me en ik vroeg mij af of iemand verstand heeft van stom stom ๐Ÿ˜›

De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
                Link naar Mijn collectie / Projecten.

Lastpak
                Bijdrager

wow, dit is gaaf gereedschap van jmpb!
                  http://www.jmpbonderdelen.nl/nieuw/koppeling-montage-gereedschap.html
                  zeker handig :).

lars-ciao
                  Bijdrager

dat lijkt wel erg handig:D

Waarom?

Volgens mij staat m’n post “teller” in flip mode:D Eerst zie ik dat er behoorlijk wat posts verdwenen zijn, vandaag heb ik weer ongeveer 50posts cadeau gekregen!?

criminalmindz
                      Donateur

Waarom? :
                        Volgens mij staat m’n post “teller” in flip mode:D Eerst zie ik dat er behoorlijk wat posts verdwenen zijn, vandaag heb ik weer ongeveer 50posts cadeau gekregen!?

Heb ik ook wel is last van, geen flauw idee hoe dit komt.
                        Denk dat mods soms hele topics in 1x wissen ofzo.

Lennaert
                        Sleutelbeheerder

haha ja ik had vroeger ook wel zo iets gehad zelfde op twitter ๐Ÿ™‚ best hatelijk lijk je net weer een beginnerd!
                          dus max welkom op het forum!

speedbuxy
                          Bijdrager

Waarom? :
                            flip mode:D

I think 1 of the mods has bump his head and go into flip mode:D

ritze
                            Bijdrager

lol ik kwam er net achter dat mijn voor ontsteking minimaal 50 graden is op de spartamet ๐Ÿ˜›
                              dit is wel op een laag toeren tal, bij 1400 rpm zit ik op ongeveer 20 graden voor het dode punt

kijk maar
                              de grote zwarte pijl is het dode punt ๐Ÿ˜›

De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
                              Link naar Mijn collectie / Projecten.

W-Y
                              Bijdrager

Als mensen nog wat in de het winkelwagentje hebben staan bij JMPB dan is dit misschien interessant! Met deze besparing kunnen we vanavond en morgen weer meer drank kopen! ๐Ÿ˜‰

Ik citeer:
                                10% Korting op uw gehele bestelling.
                                Zaterdag, Zondag & op Koninginnedag.
                                Korting wordt verrekend in de winkelwagen

Link: JMPB

arvid13690
                                Bijdrager

pepko is echt een topgozer.!(onthou dat maar goed mensen.)

hij is hier 5 minuten en mn ciao rijd.
                                  ๐Ÿ™‚
                                  super blij, echt na 10 maanden rijd ie dan eindelijk.
                                  beetje andere sproeier:bloos.
                                  68 in een 13 spaco met een tuned creco en leo krul st brum carters en brom kruk.
                                  hij trok nog niet echt super, blauwe trekveren verwijderd en std geplaatst en hij rijd super.
                                  alleen is de bougie wel pikzwart.
                                  en geeft mn km teller aan dat de top 41.4 is?

maarja alles punten gaan naar pepko.
                                  die verdient een dikke 10+ met een gouden griffel.
                                  echt heel erg bedankt pepko.

gr arvid.

ps: ik zal zsm een filmpje posten dan kunnen jullie zien hoe ie rijd.(100mde oprit op en neer en alleen een voorrem omdat ik niet bij de achterrem kon.en ook zie je in het filmpje dat de bougie verschikkelijk zwart is.:p

Tis altied moar eem!
                                15 berichten aan het bekijken - 3,541 tot 3,555 (van in totaal 4,598)
                                • Het onderwerp ‘Chat topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.