Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › Chat topic
- Dit onderwerp bevat 4,597 reacties, 321 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 8 jaren, 4 maanden geleden door Docs.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
13 april 2012 om 20:00 #26037
AnoniemKennelijk had ik mijn voorvario niet goed vastgedraaid want na 300 meter vlogen de rolletjes me om de oren -.-” Nu dus op zoek naar 2 losse rolletjes, de rest heb ik alweer gevonden.
13 april 2012 om 20:42 #31637speedbuxy :
VespaAvanti :
Maar ik hoor al wel dat Andree Max en mij niet vertrouwt,Nou moet je niet in 1x mij de schuld geven jij begon over de msn over dat z,on tel app afwijkt tov echte tom tom:pest
En omdat max begon dat je eigenlijks niks kan vertrouwen, want wie zegt dat tom tom zuiver meet?
zei ik daarop dat ik de caddy als ”eikmeter”gebruik, want ik weet dat 98km op de caddy teller dezelfde 98km is die m,n scoot reed bv.
Of het officiele 98km is maakt mij verder niet uit was gewoon ter vergelijking dat dit mijn ”eikteller” is.Maar wat een bagger wagens rijd jij dan in, want de caddy geeft altijd 5km te weinig aan(tov tom tom) bij zowel 30km als bij 120km.
En wat je zelf dus zegt klopt ook niet, want als je 97km gaat op de tom tom, dan rijd je bij de caddy maar 92km dus hoe jij dan in 1x 100km denk te gaan halen:DIk kom hiermee omdat jij TOMTOM nu ineens ook afwijst en afgaat op een gare oude auto teller.
Dan is die Caddy van jullie wel echt slecht, je moet dus altijd onder snelheid rijden om geen boete te willen krijgen.
Af fabriek geeft ELKE auto meer aan dan hij rijdt, dit is zelfs verplicht dus we draaien de rollen om Andree, BAGGER CADDY:D
Om geheel in jou stijl te blijven wil ik dit wel eens real life zien in de Caddy met een TOMTOM op de ruit, en vervolgens een filmpje dat jullie naast max en vervolgens naast mij gaan rijden, ook weer de TOMTOM en teller in beeld, ben benieuwd:D
En weet je wat, dan leggen we er gelijk nog ff zo’n Smartfone bij dan kennen we die verschillen ook.
Zal gelijk maar een datum en locatie geven, de avond voor de limbotour, de weg naast en kanaal tussen Nederweert en Someren, dat is hier om de hoek en geeft je 15 km rechte weg waar je naast de auto kan rijden
13 april 2012 om 22:27 #26329@avanti
Quoten is me te rommelig:D
Maar die 5km heb ik idd verkeerdom, want bedoelde 5km teveel offcourse.
En ik wijs tom tom niet af, ik gaf alleen aan dat mijn meet ervaring met brommers en scooters al 13jaar gedaan word met de caddy en dit dus mij bakermat is.
(maar stom genoeg heb ik m,n citta er nog nooit mee laten klokken:|)
Maargoed die rechte weg van 15km bij jou in de buurt hoort als ideaal test terrein dus dan zullen we het wel even meten
Durf te wedden dat die schijt grillo niet boven de 80km uitkomt:pest:D:haha13 april 2012 om 22:40 #30682Citaat Andree:
Maar wat een bagger wagens rijd jij dan in, want de caddy geeft altijd 5km te weinig aan(tov tom tom) bij zowel 30km als bij 120km.
En wat je zelf dus zegt klopt ook niet, want als je 97km gaat op de tom tom, dan rijd je bij de caddy maar 92km dus hoe jij dan in 1x 100km denk te gaan halenHier was je dus goed stoned want je geeft nu dus toe dat de Caddy precies hetzelfde is als elke andere auto, wat je dus gelijk ook een ”bagger wagen” hoort te noemen.
Met wat geluk komt hij dus wel in de buurt van de 100 op de Caddy teller:D13 april 2012 om 22:48 #32092VespaAvanti :
Hier was je dus goed stoned want je geeft nu dus toe dat de Caddy precies hetzelfde is als elke andere auto, wat je dus gelijk ook een ”bagger wagen” hoort te noemen.
Met wat geluk komt hij dus wel in de buurt van de 100 op de Caddy teller:DIk kan temiste zeggen dat ik stoned was wat gebruik jij voor je versprekingen:D
Maar je red de 100km nooit of je moet er bumper klevend achter gaan rijden:D
Nee zonder gekheid ik ben er serieus wel benieuwd naar, want geeft aan dat grote spoeler en inlaat huishouding niet altijd sneller hoeft te wezen.
(terwijl dit normaal wel de theorie is)14 april 2012 om 06:01 #31203
paulhermensik wil mij er niet te zwaar mee bemoeien, maar denk dat we een tom tom wel als
een goede meting kunnen gebruiken.voor mijn werk rijd ik een iveco bus, de snelheid op mijn teller en de tom tom
is altijd hetzelfde, nu hangt er zo’n meetbord langs de weg en die is het ook al met
mijn teller en navi eens.lijkt mij dat je dan mag zeggen dat die snelheid klopt
14 april 2012 om 09:45 #32154als jij je fiets teller goed afsteld is dat net zo betrouwbaar als een tom tom
beter nog:gister reed ik achter zoon scooter gastje, hij helemaal onder indruk omdat ik hem bij hield en nog gas over had.
ik vraag hem dus hoe hard we reden: 68km/h 😀wat geeft mijn teller aan 54km/h
ik weet dat die klopt want als ik 500 meter rij dan kom ik ook op 500/510 meter uit en als de afstand klopt dan zit je gewoon goed. de teller afwijking is 2km/h op 199 km/h duss 😀edit zelfs de woute zijn daar knudde in, linds ciao liep 50 max, wwout houd mij aan en zegt dat ik dik 50 reed.
toen ging daar teller correctie van af 3km toen nog een tabel correctie 2km en dan nog de hoofd correctie van iets 3 ofzo kom je uit op ongeveer 40/42 hahageen een auto teller klopt misschien een bmw ja maar alles wat kabel aangedreven is vertrouw ik niet
De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
Link naar Mijn collectie / Projecten.14 april 2012 om 15:00 #31368Haal ik vandaag een nieuw backup bougietje voor bij de 2takt dag morgen, komt ie in 1x met dit aanzetten.

Ben normaal niet z,on champion fan, maar dit maakt het wel weer grappig
14 april 2012 om 16:41 #32186@Buxy: Je gaat wel helemaal in stijl zo haha. Veel plezier
14 april 2012 om 16:51 #30782Dat wordt een wandelende ik bedoel rijdende Piaggio 2 takt reclame karavaan.
14 april 2012 om 17:34 #31895citta89 :
@Buxy: Je gaat wel helemaal in stijl zo haha. Veel plezier
Ja ik verwacht nu ieder toertje gewoon weer de snelste piaggio te zijn met deze echte piaggio champion bougie:D
14 april 2012 om 21:22 #31615@max
Tuurlijk is tom tom zuiverder meten dan een auto teller, maar ik gaf enkel aan dat mijn meet ervaring qua brommers met de caddy is gedaan in het verleden.
Dus dit zegt mij qua info meer, en als de optie zich voordoet had ik het daarmee willen meten.
(niet meer en niet minder:D)
En dat volwassen worden zou ik niet te hoog op in zetten want dat worden we waarschijnlijk nooit:D18 april 2012 om 19:49 #31458Gefeliciteerd Tonni
( hoe jong ben je geworden? gokje, 38? )18 april 2012 om 19:52 #30796Gefeliciteerd Tonni, dat je nog een tijd bezig mag zijn met de vespahobby 😉
In zijn profiel staat 39
18 april 2012 om 19:53 #31348Tonni van harte met je 16e verjaardag.
Eindelijk legaal brommer rijden. 😀 -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Het onderwerp ‘Chat topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.