Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › Chat topic
- Dit onderwerp bevat 4,597 reacties, 321 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 8 jaren, 4 maanden geleden door Docs.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
1 november 2009 om 21:18 #28781
Of ze in Nederland op TV zijn geweest weet ik niet, maar er is wel
Italiaans materiaal te vinden op Youtube:http://www.youtube.com/watch?v=iJit2R8J4iQ
Voor de Grillo:
4 november 2009 om 09:30 #28757
Vespa Ciao!Is er eigenlijk ook al eens een tour door de achterhoek geweest?:)
7 november 2009 om 14:01 #28835Sinds waneer kosten de Polini Evolution cartersetten 295€ ?
7 november 2009 om 21:21 #28844Iemand een idee waar je posters/spandoeken en reclamemateriaal van polini, malossi etc kan halen? Mocht wat kleins van de sint;)
7 november 2009 om 21:36 #28841Speed_Piaggio :
Sinds waneer kosten de Polini Evolution cartersetten 295€ ?En ze waren al duur, misschien toch maar overstappen op puch? :(:?
7 november 2009 om 22:02 #25752:pest:pest
8 november 2009 om 00:17 #28852ik dacht dat ze altijd rond de 245€ zaten. maar 100% zeker weet ik dit toch niet 😕
zou graag zo’n carter setje willen, maar voor die prijs laat ik ’t maar :con8 november 2009 om 00:49 #28853Ze zijn heel lang 265 of 269 geweest. Helaas doet Polini ijverig mee aan inflatie-compensatie (als in een vrijwel jaarlijkse prijsverhoging), dat zal de nieuwe prijs verklaren…
I came, I saw, and I forgot what I was doing...9 november 2009 om 16:37 #28872Haha gistermiddag hoorde we een dikke toeter:D Kwam een vriend van ons langs die Dakar gaat rijden met de vrachtwagen. Allemaal een stukje meegereden
Heeft flink wat power:D Achterin hadden ze een quad gepropt voor m’n zusje. Pien heet ze. Pien weer blij:

Hele familie erbij:D

M’n zusje

Vriendin van pien.

De quad, die ik overigens weer mocht lassen en reparen:D Loopt als een trein.12 november 2009 om 12:18 #28896De oude Mustafa leeft al meer dan 40 jaar in New York.
Hij wil graag in zijn tuin aardappelen planten, maar hij is alleen en oud en zijn zoon leeft in Irak. Hij schrijft een e-mail aan zijn zoon:
Lieve Ahmed.
Ik ben erg verdrietig omdat ik in mijn tuin geen aardappelen kan planten.Ik weet zeker dat jij me had geholpen de tuin om te spitten, als je hier was geweest.Ik hou van je.
Je VaderDe zoon schrijft meteen terug:
Lieve Vader.
Raak alsjeblieft niets in de tuin aan!
Ik heb daar namelijk ‘het spul’ verstopt.
Ik hou ook van jou.
AhmedNog geen 2 uur later staan de US Army, de Mariniers, de FBI en de CIA voor het huis van de oude man. Ze spitten de tuin spade voor spade om, zoeken iedere millimeter af, maar vinden niks. Teleurgesteld gaan ze weer weg.
Dezelfde avond nog krijgt de oude man een e-mail van zijn zoon:
Lieve Vader.
Hoogstwaarschijnlijk is de tuin nu helemaal omgespit en kan je aardappelen planten.
Meer kon ik op deze afstand niet voor je doen.Ik hou van je.
Ahmed
46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel12 november 2009 om 12:33 #28897haha herr flick kende hem idd al maar blijft leuk

heb je geen zin om te werken?
wil je alleen nog maar inbreken, vrouwen lastig vallen, mensen beroven, autoradio’s jatten en in groepsverband jongeren molesteren?
ga dan SNEL naar de dokter!
je hebt de marokaanse griep12 november 2009 om 14:06 #28898nieuwe avatar , egt geweldig 😛
12 november 2009 om 14:35 #28899Een dierentuin gaat failliet en de verzorger maakt nog een laatste rondje.
Hij komt bij de giraffen; “Zeg wat doen jullie ermee?”
Zegt vader giraf; “Ik heb een lange nek en mijn vrouw en kinderen ook, we gaan terug naar Afrika.”
Hij komt bij de ijsberen; “en, wat doen jullie ermee?”
Zegt vader ijsbeer; “Wij hebben allemaal een dikke vacht dus we gaan terug naar de Noordpool”.
Later komt de verzorger bij de krokodillen; “Jullie gaan zeker terug naar het amazonegebied.”
“Nee”, zegt vader krokodil, “ik heb een grote bek en mijn vrouw en kinderen ook… we gaan naar Helmond!”
12 november 2009 om 23:17 #28906Hahaha, we gaan naar helliemond.. Die is nice:D
12 november 2009 om 23:24 #28907nu we toch over moppen bezig zijn:p
Beste mop komt uit Zweden
AMSTERDAM – De Zweed Jörgen Jönsson heeft de felbegeerde titel ‘Beste grap ter wereld’ gewonnen voor zijn mop over een arrogante yup en een kordate boer.De wedstrijd was georganiseerd door Reader’s Digest, die wereldwijd meer dan 15.000 inzendingen ontving. Ook twaalf Belgen en Nederlanderd deden mee. De moppen werden op vier punten beoordeeld: humor, originaliteit, schrijfstijl en aantrekkelijkheid voor een brede groep.
De beste Nederlandse mop komt van Kevin Snaterse. De Zwollenaar eindigde internationaal op een achtste plek met zijn klassieke vliegtuigmop. Finland werd tweede, Rusland derde.
De winnende mop:
Tijdens de jacht op het platteland richt een goed geklede man uit Stockholm zijn geweer en schiet een eend neer. Deze landt echter op een akker en de boer claimt de prooi. Omdat beiden de eend willen hebben, oppert de boer om het geschil op ouderwetse wijze op te lossen.”Ik trap jou zo hard als ik kan in je kruis en daarna is het jouw beurt”, legt hij uit. “Wie het minste piept, krijgt de vogel.” De yup gaat akkoord. Dus de boer neemt een aanloop en trapt keihard in de edele delen van de man die vervolgens op de grond neerstort. Na twintig minuten, als het de man lukt om op te staan, hijgt hij: “Mijn beurt.” “Nee,” zegt de boer terwijl hij wegloopt. “Je mag de eend houden.”
“Niet al te ranzig en vooral eentje die iedereen aanspreekt, want zowel mannen als vrouwen kunnen lachen om deze grap. Daarnaast blijft het toch altijd leuk om mensen uit andere steden en landen op de hak te nemen”, zegt Oele Steenks, Hoofdredacteur Reader’s digest over de mop.De beste Nederlandse Moppentopper
Een knappe vrouw en een verkoper zitten in het vliegtuig. De vrouw is moe en wil wat slapen, maar de verkoper stelt haar voor een spelletje te spelen. De dame weigert en draait zich om om wat te slapen, maar de verkoper dringt aan. “Luister,” zegt hij, “je mag de ander een vraag stellen. Wie het antwoord niet weet, moet de ander 5 euro geven.” Opnieuw weigert de vrouw en probeert zich wat te netstelen. De verkoper probeert wederom: “We spelen het als volgt. Als jij het antwoord niet weet, geef je mij 5 euro, als ik het antwoord niet weet, krijg jij vijftig euro.” “Vooruit dan,” zegt de vrouw en speelt mee. De verkoper begint met een vraag: “Hoeveel bedraagt de afstand tussen de maan en de aarde?“ De dame trekt haar portemonnee en geeft vijf euro aan de verkoper. Die glundert en zegt: “Nu is het jouw beurt om mij iets te vragen.” De vrouw denkt even na en vraagt dan: “Wat gaat met drie poten de berg op en komt er met vier poten weer vanaf?” De verkoper denkt heel diep na: hij weet het niet. Hij neemt zijn laptop en googlet wat, maar vindt het niet. De knappe vrouwe is intussen in slaap gevallen. Hij zoekt een hele poos op internet, maar vruchteloos. Uiteindelijk maakt hij de vrouw wakker, neemt hij zijn portemonnee en geeft haar 50 euro. Ze stopt het geld weg en draait zich weer om om verder te slapen, wanneer de verkoper vraagt: “Wat was het antwoord op de vraag?” De vrouw neemt zwijgend haar portemonnee en overhandigt de verkoper 5 euro. -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Het onderwerp ‘Chat topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.