Chat topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Chat topic

15 berichten aan het bekijken - 1,846 tot 1,860 (van in totaal 4,598)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

jwz…
    Bijdrager

even downlooien die film dan lijkt me ook wel leuk

ander onderwerpje, ik ben me nu al een week kapot aan het zoeken/pm’en/smeken om aan een kickspeedengine (compleet of alleen klein carter) te komen. Heeft iemand nog tips waar ik nog kans zou kunnen hebben er een te vinden? Iedereen met kickspeedengine in zn setup heb ik al gepm’t, marktplaats afgezocht, cittafreaks flink wat mensen lastig gevallen en wel 10 blz google hits doorgezocht.

Weet iemand toevallig nog iemand die er een zou kunnen hebben? Dan kan ik het daar nog proberen.

SpeedDemon
      Bijdrager

Wat ik aan het denken was, kan je het kickdeel van een orgineel blokje op een speedengine deel bouten?

Martino
        Moderator

Misschien is het geen antwoord op je vraag en wist je dit al, maar er bestaan ook kick speed-engines? Weliswaar zeldzaam.
          Ook past inderdaad een kleincarter kickdeel op een speedengine, maar dan zal je deze voor de grotere cilinders wel moeten uit kotteren.

jwz…
          Bijdrager

@speeddemon
            idd het past maar alleen cilinders tot 43mm geloof ik passen dan.

@martino
            die zeldzame kick speed-engines, daar ben ik dus naar op zoek, daar gaat het hele verhaaltje om dat ik 3 posts terug heb getypt:P. Zo een normaal klein kickcarter heb ik ook, maar dan past mijn 46mm polini niet meer. Uitkoteren zou kunnen maar dan moet ik ook de poortjes etc weer doortrekken en hopen dat het niet fout gaat met zo weinig “vlees”. Dus nee, liever heb ik gewoon dat zeldzame polini kickgedeelte maar dan moet ik het wel zien te vinden natuurlijk.

RiPe
            Bijdrager

In het kleine carterdeel zit nog aardig wat vlees vergeleken met het grote carter, daar kun je best een paar poorten in maken.

jwz…
              Bijdrager

ook als het uitgehoond is?

edit: @ripe aan je setup te zien heb ik je op het citta forum een pm gestuurd xD, maar heb jij het zelf ook gehoond of heb jij het originele polini kickgedeelde?

goedguus
                Bijdrager

jwz ik heb een uitgekotterd klein carter. Ik heb er spoelpoorten voor een 65 dr in gefreesd en er was niks aan de hand. Had het gevoel dat ik nog makkelijk iets verder kon
                  zal voor de 46mm polini niet veel anders zijn

jwz…
                  Bijdrager

oke misschien een ergens een klein mixcarter vandaanhalen en eens kijken of het wilt lukken, dan houd ik tenminste mijn kickstart set origineel mocht ik hem ooit weg willen doen. Alleen het uithonen word een probleem want ik heb niet zo een frees 🙁

goedguus
                    Bijdrager

herr flick doet dat voor 15 euro. zeg maar 30 euro incl verzend kosten
                      is toch prima te doen? denk niet dat mrtn hem gaat verkopen..

jwz…
                      Bijdrager

nee idd, ik heb mrtn al op msn voor het geval hij in een spontane bui er een wilt verkopen. Ik kijk wel even of ik aan een klein mix/kick carter kan komen, en dan neem ik even contact op met her flick want volgens mij gaat het echt heel moeilijk worden om zo een origineel polini cartertje te vinden.

SpeedDemon
                        Bijdrager

43mm is mij ook wel genoeg met een mooi inlaatvlakje en een heel stuk bereikbaarder…

Martino
                          Moderator

Probeer Mike van dit forum eens te polsen, ik meende dat hij meerdere kick speed carters heeft verkocht. Misschien kan hij je verder helpen aan een Polini kick.

jwz…
                            Bijdrager

oke ik zal mike ff pm’en

@speeddemon
                              het zou zonde zijn om mijn gloednieuwe polini 46 niet te gebruiken:P het scheelt toch weer bijna 10 cc tov van een 43mm^^

SpeedDemon
                              Bijdrager

Ja, heb je natuurlijk gelijk in maar ik heb er toevallig geen liggen:'(

Leovince
                                Bijdrager

Weet je wat ik me nou afvraag. Zijn er nou nooit vespa reclames op de televisie geweest vroeger? Zou wel leuk zijn om die een keer te kunnen zien als ze een keer zijn geweest :P…

15 berichten aan het bekijken - 1,846 tot 1,860 (van in totaal 4,598)
                                • Het onderwerp ‘Chat topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.