Chat topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Chat topic

15 berichten aan het bekijken - 1,801 tot 1,815 (van in totaal 4,598)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

keltow
    Bijdrager

Ik kan ook geen foto’s toevoegen

43mm cilinder = 4.3×((0.25×π)×4.3^(2)) = 62,45cc

hansieb
      Moderator

Lol ik had het laatst over een fietsteller die GPS aangestuurd werd 😀

Hij is er

Volgens Garmin gaat de accu in zijn fietscomputer achttien uur mee. Om de reisgegevens uit het apparaatje te halen, dient er een usb-verbinding gemaakt te worden. Garmin heeft de Edge 500 een adviesprijs van 249,99 dollar gegeven, terwijl een bundel met een hartslagmeter en de trappenteller 349,99 dollar moet opbrengen.

Bron: http://tweakers.net/nieuws/62237/garmin-kondigt-gps-ontvanger-voor-fietsers-aan.html

Tom ciao

ja leuk en handig,
          nu de prijs nog :con

Daan777
          Moderator

daar koop ik wel een ciao uit 2005 voor.

Edjuh
            Bijdrager

http://www.ak-technic.de/quad.htm

150pk rg500 quadje.

TimoO_
              Donateur

Kontje kon wel Ducati zijn.. Vet geil =)

Bartjee
                Donateur

Dat ding is inderdaad vet geil=) Die mag bij mij wel in de garage staan:lol

Martijnvanheerde
                  Donateur

Deze lijken wel verdomd veel op ciaotjes:D Elektrisch.

Ik ben voor deze brum aan het sparen:D:

Edjuh
                    Bijdrager

Wil je die nieuw kopen? Kost wel een hoop. Ik heb ook gedachten gehad om een schakelbrommer te kopen maar in mijn situatie is het niet zo zinvol omdat je dan met een snelle brommer in de stad scheurt(hij zou toch minimaal ontgrensd moeten zijn, en dan rijden ze al 80 geloof ik), dus kom je weer met boetes thuis en bovendien betaal je voor een leuke motor hetzelfde geld(moet je wel je rijbewijs halen, maar goed…). Niet dat die suzuki zoveel nut heeft in de stad(daar ga ik hem ook niet gebruiken), maar ik vond het een betere investering.

Maar leuk ding, rijden vast geweldig. Het lijkt me niet simpel om zo’n pijpje te bakken, lopen best gek onderlangs.

Martijnvanheerde
                      Donateur

Ja het liefst koop ik een motor he maar dat gaat niet;) Nee ik wil hem 2e hands kopen voor ongeveer 2000. Derbi is de beste in zijn klasse. Lopen heel leuke en zat onderdelen voor te krijgen. Eerst maar eens sparen:D

Daan777
                        Moderator

De gpr van m’n kennis liep 91 zonder de begrenzers 🙂
                          En hij rijdt echt fijn!

Bartjee
                          Donateur

Hmm gister goed ongeluk gebeurd bij mij op de hoek, 40 meter van mijn huis.

Twee jongens (waarvan eentje van mijn oude school vorig jaar) zijn met 70/80 op een scooter zonder licht en zonder helm tegen een auto gereden. De auto kwam van rechts en reed maar ongeveer 30, maar hun schoten gewoon vol dat kruispunt op.
                            Hun vlogen daarna over de auto en werden vol tegen een muurtje gelanceerd..

Voor zover ik weet heeft die jongen, waarvan ik wist wie het was, een herseninfarct en ligt in kritieke toestand. Die andere jongen heeft 2 gebroken benen en volgens mij had ie ook nog iets aan zijn schedel..
                            Best wel raar man hoe snel het mis kan gaan, nou reden hun natuurlijk wel best roekeloos maar ik rij ook op een flink opgevoerde brommer zonder helm…

Maarja gister dus 2 ambulances hier, politieauto, alles afgezet en daarna nog een rechercheteam bezig geweest. Was goed druk zeg, al dat rampenvolk en hangjongeren die erop af komen..

Spiendaah

Beetje knullig om zonder helm te gaan rijden en al helemaal als je 70/80 rijd.

ChiCiaoWa
                              Bijdrager

idd… beetje dom.

Spiendaah

Weet iemand waar ik online een koelkapje voor mijn cilinder kan kopen? (k ben namelijk iedere dag pas thuis om 7 uur dus heb ik geen tijd om na een brommershop te gaan)

15 berichten aan het bekijken - 1,801 tot 1,815 (van in totaal 4,598)
                                • Het onderwerp ‘Chat topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.