Chat topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Chat topic

15 berichten aan het bekijken - 1,786 tot 1,800 (van in totaal 4,598)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

PoliniCitta
    Bijdrager

Morgen ga ik met mijn vriendin naar Almere, daar staat een vw polo die zij graag wil kopen.

Nu ben ik niet echt een auto kenner maar waar moet ik op letten bij het kopen van een auto?
      Of de motor goed loopt dat kan ik nog wel horen, maar de rest? Wat moet ik zowiezo controleren?

De auto is van een auto-bedrijf en wordt geleverd met nieuwe apk, maarja auto-bedrijven zijn ook niet echt te vertrouwen de laatste jaren.

goedguus
      Bijdrager

probeer in ieder geval iemand mee te nemen die er verstand van heeft..
        en gewoon een stukje in rijden en alle metertjes in de gaten houden
        stukje doortrappen dat ding

Kijk/vraag ook even wanneer de disributieriem is vervangen.
        Zijn alle boekje’s aanwezig?
        En vraag naar de historie van de auto.

ff het stuur los laten tijdens het rijden en kijken of die een bepaalde kant op trekt..

PoliniCitta
        Bijdrager

M’n vriendin en ik zijn dus die auto gaan halen vorige week. Tijdens het proefritje niks aan de hand, alles was zoals het hoorde te zijn. Zelfs nog reparatie bonnetjes van 2003 tot heden. Dus wij weer naar huis op de snelweg, net 20km onderweg. ik rijd in m’n civic vooraan en zij achter mij aan in de polo. Waren net een stoet vrachtwagens aant inhalen, belt m’n vriendin ineens en zegt dat de auto niet meer ”harder” wil en wat ze moet doen. Ik zeg ga gewoon rustig naar de vluchtstrook, en dan kijken we wel even. Dus dat gedaan…

M’n vriendin barstte bijna zowat in tranen uit, dus heb haar eerst 10minuten zitten troosten.

De auto was niet meer vooruit de branden, bleef in z’n vrij staan en stonk als de mallemoeren. Ik ben danwel geen autokenner maar wist wel dat het aan de koppelingsplaten kon liggen of de versnellingsbak.

Ik bel die garagehouder op en leg em uit wat de situatie is. Zou er zo aankomen zij die om de polo weer naar de garage te slepen. We hebben daar een dik anderhalf uur staan wachten. Ondertussen stopte ook iemand van rijkswaterstaat, die ook een keer naar de garagehouder gebeld heeft omdat die vond die wij ons op een gevaarlijke plek bevonden en et als maar drukker werdt en dat we zsm van de vluchtstrook moestten. Ineens na dat telefoontje waren ze er binnen een kwartier.

Wij waren opzich wel bang dat het ons veel geld ging kostten aangezien we de auto voor een meeneemprijs(zonder garantie) hadden gekocht.

De dag erna waren we weer heen gegaan. Wat bleek, de koppelingsplaten waren verbrand en er was wat met de versnellingsbak.
          De garagehouder vroeg ook nog of we 100รก200 euro wouden overmaken, en schoof het koppelingsprobleem op m’n vriendin af. Dikke onzin dus.

Ik zij dat we niks op zak hadden en we pas zouden betalen als de auto rijdent in appingedam zou aan komen, dat is dus wel gelukt maar hij kan fluiten naar z’n 200 euro.

had die maar een goede auto moeten leveren.

maar hij had ons ook gewoon kunnen laten stikken, maar ik denk dat het telefoontje van de medewerker van rijkswaterstaat toch wat meer indruk heeft gemaakt dan mijn tientallen telefoontjes naar het bedrijf.

Heb echt veel kilometers afgelegt afgelopen weekend.

ArvidW
          Donateur

Paul Junior is ontslagen bij OCC !

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
            Home made engine dyno

Martijnvanheerde
            Donateur

Serieus?:(

Daan777
              Moderator

ja voor 1 maandje ofzo

ArvidW
                Donateur

Zo ver ben ik nog niet met kijken :p

Home made engine dyno

jan-willem
                  Bijdrager

Lol dat was dat zeker een epic battle tussen junior en senior :p

ArvidW
                    Donateur

Ja, ziet een stukje ervan ook in de reclame dat ze zo bij die relatietherapeut zijn ๐Ÿ˜›

Home made engine dyno

Daan777
                      Moderator

Ik doe het alleen voor die stukjes in dat programma ๐Ÿ˜›

Martijnvanheerde
                        Donateur

Hoelang kunnnen we eigenlijk al niet meer bij de gallery?

Herr Flick
                          Sleutelbeheerder

huh?

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                            Gele Racefrikandel

Dylan
                            Donateur

doet t gewoon hoor…

Martijnvanheerde
                              Donateur

Kan geen foto’s meer toevoegen;)

hansieb
                                Moderator

Thx to gerarduz weer een nieuwe poll ๐Ÿ˜‰

15 berichten aan het bekijken - 1,786 tot 1,800 (van in totaal 4,598)
                                • Het onderwerp ‘Chat topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.