Chat topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Chat topic

15 berichten aan het bekijken - 1,546 tot 1,560 (van in totaal 4,598)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Edjuh
    Bijdrager

Heel naar dit, maar gelukkig is dit niet van de categorie mishandeling van paarden, daar wordt je helemaal niet goed van.

Hoewel, het is wel een soort van mishandeling, ik wou alleen zeggen, ze hadden het erger kunnen treffen.

TimoO_
      Donateur

zeker hadden ze het erger kunnen treffen. maar het is gewoon dom van die mensen om niet te kunnen denken aan de gevolgen. met één dood paard is het nog goed afgelopen.

trouwens, m’n zus vertelde me dat m’n tante ook vaker ziet dat jongens van de school hier de straat uit de paarden stampen enzo. dat vind ik ook niet normaal. maar zowiezo sommige mensen van die school zijn niet helemaal goed bij hun hoofd.

Bartjee
        Donateur

Hebben jullie de paarden wel al weer terug? Of waar zijn ze nu? Echt gestoorde mensen op de wereld..

Edjuh
          Bijdrager

Even met de hooivork achterna, dan bedenken ze zich de volgende keer wel. Of gewoon een klappert op den kanus. Maar ja, mensen(vooral jonge), doen vaak dingen zonder erover na te denken, vaak leren ze het vanzelf af, soms moet je ze helpen(zie boven).

TimoO_
            Donateur

ja tuurlijk. ik doe ook vaker dingen zonder er over na te denken (meestal geen ramp ofzo) maar voor zoiets moet je gewoon een beetje gek in je kop zijn.

@ Bart, de paarden staan weer in hun stal gelukkig. heb een paar km met zo’n beest moeten lopen die nog vol in de stess was, ook geen pretje.

FonS
              Bijdrager

fucking hell, er hadden toch een aantal doden kunnen vallen… stel je voor dat er ineens een stel paarden voor je neus staan als je op de snelweg rijdt 😮 dat is geen gevalletje ‘uitdeuken zonder spuiten’ in ieder geval.
                natuurlijk ook een schok voor je paarden geweest.

stel achterlijken :con

Bartjee
                Donateur

Ik was net ff aant zappen, kwam ik voorbij TMF en daar was net dat programma Scoots&helmets op. Toen was er een terugblik ofzo en kwam valerio op een citta de studio binnengereden. Was wel grappig want dat ding had ook vario enal:P

FonS
                  Bijdrager

ja klopt heb ik laatst ook eens gezien !

moet toch wel van iemand van het forum zijn, dat ding? (of citta forum natuurlijk maar daar weet ik niks van)
                    zwarte citta, met vario + polini voorvario, en polini LC kit erop.

VespaAvanti
                    Donateur

Serieus zo’n setup?:o
                      Dat moet ik zien:worshippy
                      Iemand toevallig een link van uitzending gemist ofzo?:D

Bartjee
                      Donateur

Ja ik vond het ook al zo raar dat ze aan zo’n citta kwamen:P Moet idd haast wel iemand zijn van een forum. Heb geen idee waar je de uitzending nog zou kunnen zien stephan:?

Edjuh
                        Bijdrager

FonS
                          Bijdrager

yeah @ 3 min ongeveer

Bartjee
                            Donateur

Is wel een vette citta man:) Mag alleen sn koelvloeistof wel eens aanvullen

Daan777
                              Moderator

want?

Bartjee
                                Donateur

reservoir is bijna leeg

15 berichten aan het bekijken - 1,546 tot 1,560 (van in totaal 4,598)
                                • Het onderwerp ‘Chat topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.