Chat topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Chat topic

15 berichten aan het bekijken - 1,531 tot 1,545 (van in totaal 4,598)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Daan777
    Moderator

jmpben@jmpb.nl

diac
      Bijdrager

bestelling maken, en commentaar erbij zetten dat je het in een envelop wilt ๐Ÿ˜‰

niek1992
        Bijdrager

Ja, het is al afgehandeld. ik had bij het commentaar BUBBELENVELOPE/ENVELOPE geschreven. hij begreep het:D

hansieb
          Moderator

Casus:

Hoeveel km/h loopt de scooter langzamer :lol

Bewegend beeld:http://www.dumpert.nl/mediabase/330161/05e08fba/sharon_dijksma_onderweg_naar_ministerie.html

Daan777
            Moderator

Dat is vast een motorscooter want een normale scoot kan dat niet hebben denk ik:P

henny
              Bijdrager

nou, zo’n helm zou ik ook wel willen.
                bij deze man/vrouw zal de helm wel niet dicht gaan, ivm dubbele kin……

laats op tv zag ik iets van een airbagjas voor motorrijders.
                ik wist niet dat er ook al complete pakken zijn.

Daan777
                Moderator

Ik kom er net achter dat m’n moeder vroeger ook een ciao had op dr 16/17e ๐Ÿ™‚ Een echte oldtimer jaja..
                  Ze zei het laatst toen ik er รฉรฉntje liet zien met spaakvelgen, toen pas wist ze het zeker. (beetje vaag dat er geen lampje bij haar ging branden toen ik m’n nieuwe type ciao had, en toen we m’n ciao-mix gingen ophalen)

Edjuh
                  Bijdrager

Vakantie:thumb

Lekker knutselen!

Daan777
                    Moderator

en werken voor de aankoop van te knutselen onderdelen:)

hansieb
                      Moderator

Volgende week nog ff 19 uur arbeiten ๐Ÿ™‚ dan ook maar ff vakantie.

Edjuh
                        Bijdrager

Daan777 :
                          en werken voor de aankoop van te knutselen onderdelen:)

Uiteraard;)

TimoO_
                          Donateur

vandaag echt een flinke chaos thuis ๐Ÿ™

http://www.limburger.nl/article/20081219/REGIONIEUWS06/398192391/1056

dat waren onze paarden. iemand had alle stallen open gemaakt en de paarden op de een of andere manier opgefokt want ze kwamen allemaal de oprit af gestormt. m’n zus kwam toen net in de auto de oprit op gereden en zag ze alle 6 volle vaart wegrennen. ik vraag me af welke gestoorde het in z’n hoofd haalt zoiets te doen.

Daan777
                            Moderator

๐Ÿ™ Ik vind het spijtig voor je timo, ik hoop dat bekend wordt welke gek dit heeft gedaan.

Bartjee
                              Donateur

oeii das minder:S Idd welke idioot doet nou zoiets. Is er nou eentje dood of lees ik het verkeerd? hoe is dat dan gebeurd?

TimoO_
                                Donateur

eentje is inderdaad dood gegaan.. wat ik heb gehoord is dat een man haar had proberen te vangen voordat ze de A2 op rende. ze lag namelijk achter op de rest want ze was al 35 jaar oud (kan je je ook voorstellen hoe hard die beesten hebben liggen rennen, volle vaart dus). daarbij is ze gevallen en heeft ze een hartstilstand gehad.

ik denk niet dat het nog bekend wordt wie dit heeft gedaan. tegenwoordig wordt zo’n onzin gewoon uitgehaald en als ze het vervolgens op het nieuws zien lachen ze erom.

15 berichten aan het bekijken - 1,531 tot 1,545 (van in totaal 4,598)
                                • Het onderwerp ‘Chat topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.