:: Bravo schokt bij lage toeren en valt uit
-
Beste forum-leden.
Sinds een tijdje heeft mij Bravo last van het schokken en daarna uitvallen , bij lage toeren. bijvoorbeeld als ik mijn Bravo laat uitbollen. precies of mijn koppeling plots wat blokkeert of zo. er is ook geluid bij dan. zou dit aan mijn koppeling liggen? brommer trekt zeer goed op naar zijn 30.. alsook heb ik nog een 2de probleem. als ik stil sta en ik druk mijn rem in, dan valt mijn bravo uit… ik heb al geprobeerd om een massa kabel te leggen van de ontsteking naar het frame, maar tevergeefs. Dan had ik ontdekt dat de massa van mijn achterlicht los was, en heb deze opnieuw gesoldeerd. Kan er mij iemand helpen aub?
JoorDonateur
Mischien andere veertjes in je koppeling, het klinkt alsof de segmenten niet terug veren naar vrijloop.
Daar dacht ik ook al aan. Is er hier ergens een tutorial van?
Daar dacht ik ook al aan. Is er hier ergens een tutorial van?
Die is er zeker, staat in de How To’s.
Update : Nieuwe koppelingsegmentset gestoken en bougie B6HS gemonteerd, rijd terug als een klokje. Heb daarna bougie B7HS gemonteerd en hij viel meteen terug uit bij remmen en lage toeren. Dan terug bougie B6HS gemonteerd, en rijd zalig en valt niet meer uit! 😎
Ik ben momenteel bezig met mijn vespa bravo te renoveren alleen ik loop tegen het probleem aan dat ik buitenbanden nodig heb voor deze brommer.
Nou zaten er 16 inch x 2.0 banden onder en dat pasde gemakkelijk met de spatborden voor en achter.
Alleen ik wil ze nu iets groter alleen ik ben bang dat 16 inch x 2.5 niet gaat passen met het spatbord dat aan de achterkant zit.
Heeft iemand hier ervaring mee?
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.