Vespa-Ciao.NL
:: Bougie killer..

Home Forums Techniek Elektrisch Bougie killer..

11 berichten aan het bekijken - 16 tot 26 (van in totaal 26)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

hansieb
    Moderator

Denso WU schatje 🙂 dat zijn de bougies!

Herr Flick
      Topic starter

hij doet echt vaag, http://www.youtube.com/watch?v=Tcdoj0JIwEQ .
        heb filmpje gemaakt. weet niet of het echt duidelijker word maar toch. sorry voor t slechte camera werk ( had geen cameraman 😛 ) hij wil nu helemaal niet meer starten.

het is vooral alsie koud is start ie goed, dan valtie weer uit en als je m dan probeert te starten wil die wel of net niet, en daarna helemaal niet meer.

niet echt leuk, ok een bougie vervangen 1 keer in de maand vind ik niet erg. maar elke dag ? gaat mij wat ver

hier filmpje dus : http://www.youtube.com/watch?v=Tcdoj0JIwEQ

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
        Gele Racefrikandel

Herr Flick
        Topic starter

nou nu net draaide ik er een ander bougietje in (champion piaggio p68 ofzoiets) en 1 kick en liep weer als normaal.

ik snap er egt niks van, is ngk nu zo slecht?

Gele Racefrikandel

Kay
          Bijdrager

Herr FlicK :
            nou nu net draaide ik er een ander bougietje in (champion piaggio p68 ofzoiets) en 1 kick en liep weer als normaal.

ik snap er egt niks van, is ngk nu zo slecht?

Ik had dit gezeik op het laatst ook,2 dagen gloednieuwe bougie en kapot was ie.. 3x zo gegaan met een NGK 9..toen een champion (meen ik) gepakt en liep daar tot de laatste dag dat in in elkaar zat goed mee..

Herr Flick
            Topic starter

Waarschijnlijk nu goed, heb nog 3 soorten bougies gekocht, een ngk R, een gewone ngk hs9 en een champion l86 ofzo.

maar het domste van allemaal , waarom die ook zo vaag starte en dus waarschijnlijk valse lucht trok.

WASSSSSSSSS

omdat mijn carburateur niet eens was vast gedraait 😛 hij zat er maar half op. snap er ook nix maar normaal vergeet ik t nooit 😀

Gele Racefrikandel

woe
              Bijdrager

je word gewoon te oud voor dit flick

ga met pensioen:p

joey636
                Bijdrager

haha ja dat kan wel eens kloppen wel bij de zaak blijven he flickie=)

stfu>>

flick probeer als je weer problemen hebt die platinum van mij of hans es

barry
                    Donateur

teveel gezopen op zijne verjaardag & tja,krijg je zo’n dingen,waar we onze tijd insteken hahahahahahaha.

stfu>>

ghehe

joey636
                        Bijdrager

hmm ik hoor nog niet bij die leeftijd maar het komt me wel behoorlijk bekend voor=)

11 berichten aan het bekijken - 16 tot 26 (van in totaal 26)
                        • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.