Ik neem aan dat het gaat om de Proma/Avionic cilinder als je praat over de 90cc. Maar wat bedoel je precies met een grotere krukas? Deze cilinder heeft namelijk ook een 43mm slag krukas nodig. Je hebt dus geen speciale kruk nodig. Hij zal het ook moeten doen met een 13/13 of zelfs kleinere carb. De voeding van deze cilinder is namelijk niet bijster groot wat je wel zal verwachten met “90cc”. Is het niet gewoon zo dat hij is verzopen?
nee zuiger zit goed Pepko
oo ja ik dacht dat er meschien een race krukas op moest? maar 47mm Malossi moet dus zo kunnen lopen op orginele krukas met 13/13cab.? hij is niet verzopen nee. alvast bedankt Maurice
Als jij een 47mm Malossi hebt dan betekent het dat je een leuke Malossi deps hebt. Die gaat dan weer niet op standaard carters vanwege de diameter en ook omdat deze een bovenpoort heeft. Het lijkt me allereerst wel handig als je je complete setup ff duidelijk aan geeft voordat iemand antwoord kan geven op je vraag.
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.
We gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze website zo soepel mogelijk draait. Als je doorgaat met het gebruiken van de website, gaan we er vanuit dat je ermee instemt.