Vespa-Ciao.NL
:: Begrenzer

Home Forums Techniek Elektrisch Begrenzer

8 berichten aan het bekijken - 16 tot 23 (van in totaal 23)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

vet-smurf
    Bijdrager

nou als ik zonder luchtfilter rijd … rijd hij ook goed ….. als ik shoke erop doe als hij stationair draait valt ie gewoon uit …. kan hem ook niet starte sls shoke erop staat

Vespaflappie
      Bijdrager

JuniorLWB :

Vespaflappie :
        valtie uit als je vol gas geeft?

Nee hij verliest gewoon (als je het goed hebt) kracht als je de choke erop zet en als hij op de rollerbank wordt gezet, gaat ie niet harder dan 0,5 kw

Hallo als dat ding avn hem voor de kut is afgesteld doet ie et niet; dus als hij gewoon uitvalt WAT KAN…..Dan moet je em ff fatsoenlijk afstelle

vet-smurf
        Bijdrager

ja en daarom vraag ik wat moet ik afstellen? een andere sproeier?

vet-smurf
          Bijdrager

en dat weet dan niemand ?

Vespaflappie
            Bijdrager

ehm jah gewoon; sproeiertje enzo checke….Maar alas je odne rhet rijden he
              de chocke induwt en je blijft vol gas houden; valt ie dan echt uit??? zoja dan heb je waarschijnlijk een te grote sproeier(is je bougie wel mooi bruin?)
              Mazzels

LJ
              Bijdrager

ik ben dit ook van plan te gaan doen. gewoon het veertje eruit hale die je choke terugklikt als je gas geeft. mijn snorciao rijd nu ongeveer 50 maar hoeveel zou het schelen?

GK
                Bijdrager

ben ook wel benieuwd 😀

Dountill
                  Bijdrager

hier is allang een topic voor gemaakt mensen, kijk dan onder how to’s en dan choke begrenzer deel 2, misschien wat duidenlijker voor de mensen die het ook willen en niet begrijpen…

8 berichten aan het bekijken - 16 tot 23 (van in totaal 23)
                  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.