Vespa-Ciao.NL
:: Bas23 Zijn (Oldtimer) Ciao’tjes

Home Forums Perso’s Projecten Bas23 Zijn (Oldtimer) Ciao’tjes

15 berichten aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 564)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

DinoH
    Donateur

Netjes bas!

Bas23
      Topic starter

@ Intellect80: Dank je! Ben ook erg blij met de 19 inch. De vering is hetzelfde als de 17 inch.

Dank je Dino:D

Nick050
        Bijdrager

Dat zijn hele mooi brommertjes,
          Staat ook nog op mijn verlanglijstje een echte oldie,
          Hier mooie voorbeelden hoe het zou kunnen worden.
          Heel netjes allemaal.

Bas23
          Topic starter

Dank voor de complimenten Nick050! Ik doe mijn best:thumb

Cеть-2

Een ander geluid :! 😀

Petje af dat je ’t geduld kan opbrengen om de Ciao’s weer tot in perfektie nieuw leven in te blazen maar ..persoonlijk vond ik de voorheen ‘gare-schuurvondst’ rode (19″) nog ’t mooist! Lekker doorleeft met alleen om ’n werkend te krijgen een andere oldtimer zuiger en lekke voorband. Een v-stuurtje erop zou ‘m helemaal de looks geven.

Ik doe dus zelf vrijwel niets aan de oldtimers alleen ’t hoognodige alleen om ze rijdend te houden. Werkt er maar 1 rem ipv 2, is prima. Plekjes roest, geweldig! Trekt ’t blok bagger op met bijgeluiden, (meestal) ook goed :con

Beiden ’n ietsje andere kijk op de oldtimers maar dat mag ook gezegt worden ..we genieten er wel van door rond te rijden op die oudjes! :thumb

Bas23
              Topic starter

Dank je voor je bijdrage Peter! Maar zoals de 68 was, kon je er niet mee rijden, ik heb erg veel moeten vervangen omdat de brommer vele jaren heeft gestaan in een hoek van een tuin onder een afdak, de velgen waren niet meer te redden, stuur ook niet, gelukkig was de tank goed afgesloten en had hij alleen vliegroest,
                Ook was het klein Carter gescheurd. Dus al met al veel werk. Mijn idee was om deze toch zeldzame brommer inderdaad terug te brengen in aflever staat met originele onderdelen. Het stuur hoort er origineel op, een V stuur hoort hier niet bij. Daarom ook geen white walls maar originele vredestein.
                Dank voor je compliment!

DarkMagician6
                Bijdrager

Hij is wel mooi geworden. :thumb
                  Ook leuk om eens een lekker ori oldie tegen te komen tussen als dat geweld.

JoeriH
                  Bijdrager

Wederom een mooie Ciao Bas!

Merk je het tijdens het rijden? Dat je wat hoger zit.

Bas23
                    Topic starter

Dank je DarkMagician6! JoeriH Dank je! Ja het rijd gewoon een stuk comfortabeler als een 17 inch persoonlijk.
                      Ik heb een C24 en deze is uiteraard nog lekker om te rijden kwa zitten enz, maar de oldtimer rijd veel strakker
                      mede door de grote wielen. Kwa hoogte merk je eigenlijk weinig.

Bas23
                      Topic starter

Vanmiddag is de Rode opgehaald… Met gemengde gevoelens. Maar soms gaat het even anders als je wilt.
                        De blauwe blijft! De zwarte staat ook te koop. Ik wens de nieuwe eigenaar veel plezier met de rode ciao!!

Bas23
                        Topic starter

ZOOOO Even het stof er vanaf:D Op 25 augustus gaat de blauwe naar het RDW! Zijn er nog dingen waar ik wat aandacht aan moet besteden? Als hij er door komt is hij mooi klaar voor de tour van 7 September:thumb
                          Ik heb voor de Zwarte Ciao een Aprilia SR Terug gekocht… Wat een spijt… Scooters zijn Troep!

Lennaert
                          Sleutelbeheerder

Ja je mist sowieso een bel/claxon zie ik ;).

Hier wordt de brommer ook daadwerkelijk ter plekke op afgekeurd indien er geen geluidsignalen afgegeven kan worden.

Bas23
                            Topic starter

Bel Check:D Dank je Lennaert!

Bas23
                              Topic starter

Update: Vandaag naar het RDW in Arnhem geweest. Altijd spannend of iets er door komt!
                                Voorzichtig de 19 inch in de auto geladen. Ik moest er om half 3 zijn. Netjes op tijd me aangemeld.
                                De ciao uitgeladen, en op mijn gemak een peuk en koffie, na 5 min kwam de keurmeester al.
                                Hij vond de brommer erg mooi, en riep er zelfs collega’s bij. Ook werd er een boek bij gepakt want dit hadden ze
                                nog nooit gezien een Ciao met 19 inch wielen. Maar inderdaad het was er 1 vd eerste lichting. Alles werd netjes ingevoerd, en hij werd onderworpen aan de punten. Tot slot op de rollerbank, daar kneep ik hem voor.
                                Maar hij liep netjes 28 km. Alles was in top staat dus GOEDGEKEURD!!!:D:bier=)Niks op aan te merken.
                                Papieren krijg ik thuis. En dan kan het feest beginnen! Mits het nog beter weer wordt…:(

Cеть-2

Gefeliciteerd Bas! 8)

Deze 19″ is iid ’n puik exemplaar (..en niet meer verkopen, want daar krijg je uiteindelijk toch maar spijt van) 🙂

15 berichten aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 564)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.