Vespa-Ciao.NL
:: Bas23 Zijn (Oldtimer) Ciao’tjes

Home Forums Perso’s Projecten Bas23 Zijn (Oldtimer) Ciao’tjes

15 berichten aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 564)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Bas23
    Topic starter

Dank je R32:thumb Ik vond de kleur ook erg mooi geworden.

Vandaag kwam de pakketbezorger met mijn randen=) Gelijk mijn achterwiel gespaakt.
      Leuk om te doen! Morgen de band erom en dan kan hij erin. Nu nog wachten op mijn voor naaf
      en mijn voor spatbord. Deze werd opnieuw gespoten omdat er wat vuil in de lak zat.

En zo staat hij nu te wachten:thumb

SpeedyVespa
      Donateur

Zéér netjes Bas=)
        Is dat het originele 19er zadel?

Bas23
        Topic starter

Dank je Bas:thumb Het is niet het originele zadel, deze had een kapot dek. Dit is een ander oldtimer zadel.

Bas23
          Topic starter

Update: Vandaag was het lekker weer, dus gelijk maar eens verder gegaan met de 19 inch,
            Achtervelg er in gezet, Blok eronder, bobine enz. Ik zit nog te wachten op mijn voorspatbord
            en Naaf voor het voorwiel. Als alles erop zit eens goed poetsen. En opzoek naar originele Rode tank stickers.
            Wat een rot werk was het om, het blok zonder krassen onder de brommer te krijgen!!:pest Let niet op het 17 inch voorwiel;)

Wiel dr in plus ketting:

Zo staat hij er nu bij, de standaard zakte allen verder door… maar eens kijken of ik er nog wat mee kan..

Wordt vervolgd:thumb

Flippo
            Donateur

Zo, die ciao’s van jou mogen er wezen!
              Allemaal in zeer nette staat, daar mag je trots op zijn. Ben benieuwd naar het totaalplaatje van deze blauwe als ‘ie af is. :thumb

Wilk1985
              Moderator

Die blauwe is echt een plaatje Bas prachtig!! Schoolvoorbeeld voor oldie restauratie 🙂

Jelle
                Moderator

Die 19 inch wordt echt een plaatje…

Bas23
                  Topic starter

Heel erg bedankt voor de complimenten! Ik doe mijn best er iets moois van te maken, al doende leert men.
                    Hij wordt ook mooier als de rode. Ik vind het leuk om van iets ouds iets moois te maken, en de 19 inch komt langzaam
                    Weer terug in zijn oude glorie, weliswaar wel in een ander kleurtje. Heeft ook erg veel tijd in gezeten om alles weer netjes te krijgen.
                    Ik hoop dinsdag mijn voor spatbord terug te hebben, en de naaf ook binnen te hebben. Misschien komt hij op tijd af voor de oldtimer toer:thumb

Citta-ciao
                    Donateur

Ziet er zeer netjes uit man!
                      Complimenten!!

Fredzzz
                      Moderator

Hele vette Ciao, mooie kleur ook!

Pavan
                        Bijdrager

Strak werk, respect daarvoor.:thumb
                          Vraag:
                          het kan zijn dat de foto vertekent, maar het lijkt alsof je spaakpatroon verloopt?

lightlord
                          Donateur

Erg nette ciao aan het worden :thumb

Je ware pubertijd duurt je leven lang
                            Lightlord's Dizzy/Gypsi

Bas23
                            Topic starter

Dank Jullie voor de complimenten! Wordt zeer gewaardeerd. “Pavan” Als je verwijst naar de foto van het spaken,
                              kan dat wel aardig kloppen. Maar zoals het wiel nu is, loopt het Spaakpatroon hetzelfde. Mijn naaf wordt morgen verzonden, dus kan als het goed is woensdag het voorwiel spaken. Spatbord voor ligt nog te drogen bij de spuiter en zal woensdag ook wel goed droog zijn. Nu nog rode originele tank stickers en de standaard wat rechter krijgen.

Bas23
                              Topic starter

Tijd voor een groepsfoto:D Morgen komt de naaf, en dan kan eindelijk het voorwiel erin, ook de white wall voor de rode komt hopelijk snel binnen.

Docs
                                Donateur

Mooi setje 🙂 Misschien heb ik er overheen gelezen, maar komen er ook whitewalls in de blauwe?

15 berichten aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 564)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.