- Dit onderwerp bevat 563 reacties, 59 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 1 jaar, 2 maanden geleden door Jelle.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
9 februari 2014 om 19:42 #493797
weet ik nog niet, eens kijken wat ik zelf eraan kan doen! met erg fijn staalwol
Weet iemand ook waar je die 19 inch banden kunt krijgen? en of je ze nog kunt krijgen?9 februari 2014 om 20:29 #493798Ik kan ze voor je bestellen, die hebben ze bij mijn bromboer!
9 februari 2014 om 20:49 #493801Prachtige aanwinsten weer Bas, vooral de 19 inch is het echt waard om helemaal opgeknapt te worden. Het zal wel wat tijd kosten maar je komt er echt wel. Zelfs de velgranden zijn nog nieuw te vinden als je een beetje je best doet dus dan zou je ze eventueel opnieuw kunnen laten spaken.
De groene is ook leuk, makkelijk dat hij al een kenteken heeft.
Bij JMPB hebben ze trouwens ook genoeg 19 inch banden hoor.
9 februari 2014 om 21:37 #493803Dank je Ciaoracing75 kreeg wel wat opties door. Dank je Wilk1985
Ja dit waren de mazzeltjes weer voor dit jaar
hahaha. Ik ga de Groene ook klaar maken en wat opfrissen. Heeft ook een jaar of 8 niet gereden.
Maar dat is minder werk als de rode. Ik ga hem zeker opknappen.! Morgen ben ik vrij dus maar eens beginnen met schoon maken
10 februari 2014 om 17:53 #493804Dank je SpeedyVespa, Ik ben er vandaag niet aan toe gekomen helaas.
Heb de Groene wel geschorst en deze ga ik eerst eens grondig schoon maken!
Misschien gebruik ik hem dit jaar wel voor de oldtimer toer! aangezien de Candy rode nog steeds
naar het RDW moet. Ben morgen eerst nog druk een 72’r Ciao te slopen voor tranport
11 februari 2014 om 21:44 #493816De plannen zijn gewijzigd, de Donker rode is verhuist naar Speedyvespa. Ik had er 4 staan beetje te gek.
Nu heb ik vandaag de Groene gesloopt. Ook daar zat best wat werk aan om hem netjes te krijgen. Ik ga dit frame gebruiken
voor mijn Candy rode. Dus kaal maken en spuiten. Zo scheelt het mij weer een RDW keuring. Ik kan de rest zo over zetten.
De 19 inch is na aankoop onder een zeil terecht gekomen. Deze gaat volledig opgeknapt worden. Ik zal de voortgang uiteraard
hier laten zien.12 februari 2014 om 18:57 #493823Zo toch maar even de 19 inch onder het zeil in de tuin vandaan gehaald. Ik kon het niet laten.
Eerst die lelijke voordrager dr af geschroefd. En veel roest verwijderd. Met fijn staal wol kom je een best eind!
En even een sopje erover gedaan. Het blok ga ik morgen doen. Eens kijken of hij na knap 40 jaar weer wil lopen!Zo onder het zeil vandaan:
De drager en koplamp eraf:
En na een ochtend poetsen zo nu dus

Zoals gezegd morgen het blok, het filter lijkt wel nieuw!
Morgen weer verder
😀1 maart 2014 om 18:57 #493984Even een update, de rode 19 inch is gestript, ook is hij geschuurd. Volgende week gaat hij naar de spuiter
voor een fris nieuw kleurtje. Gelukkig was deze wel compleet en heb ik best wat reserve onderdelen opgebouwd in het afgelopen jaar. Dus de wederopbouw zal zeker goed gaan komen. Ik had al nieuwe banden aangeschaft. Ook komen er nieuwe velgranden. Het chroom was helaas niet meer te redden, ook het stuur niet. Heb daar ook een ander voor. Nu eerst het blok in de tussentijd goed schoon maken. Deze heeft nog niet gelopen. Verder update volgt.Gr Bas
16 maart 2014 om 09:41 #494150Update: Ik heb het frame van de 70’r gebruikt voor de candy rode. Ik moet nog een whitewall bestellen,
het balhoofd logo plakken, tankstickers en het origine voorspatbord plaatsen, dan is de candy rode af!
En kan ik lekker toeren:D De 19 inch ligt uit mekaar, en is hellemaal kaal geschuurd. Mijn broer zou hem spuiten,
Maar dit gaat helaas niet door.. nu ben ik dus opzoek naar een spuiter in de buurt van Apeldoorn. Die niet de hoordprijs vraagt!16 maart 2014 om 09:49 #494151Wow, wat ziet er hij er goed uit! Mooi dat bakje nog onder de bagagedrager met het logo.
46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel16 maart 2014 om 09:59 #494152Dank u Herr Flick!
16 maart 2014 om 12:31 #494153Ziet er goed uit Bas 😀
16 maart 2014 om 17:06 #494154Dank je Bas
22 maart 2014 om 09:13 #494212Update: Deze week maar eens wat dingen vast gespoten, de naaf en wat andere dingen hadden hun glorie wel verloren.
Dus maar eens van een nieuw kleurtje voorzien. Ook ben ik druk bezig om andere velgen te regelen.
Achterwiel is geen probleem, maar het voorwiel is moeilijk aan te komen helaas.22 maart 2014 om 12:55 #465487Netjes bas

Ik hoop dat ie snel gespoten wordt! -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.