- Dit onderwerp bevat 563 reacties, 59 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 1 jaar, 2 maanden geleden door Jelle.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
6 januari 2022 om 10:28 #813885
hoi Bas, leuk project! Die foto van die ene met die 10 spakers is van ene Ivan Orlando, hij heeft volgensmij wel redelijk wat spullen voor ook wel realistische prijzen. Misschien kan je hem op Facebook vragen of die ze voor je heeft?😃
thanks Daan, ik heb denk wel een adresje waar ik betaalbaar( ts maar net hoe zijn dag is) velgen kan scoren. Punt allen is dat er bergen met velgen van verschillende brommers liggen, en ik daar tijd voor moet maken🤫 Thanks voor de tip!
24 april 2022 om 22:47 #815205Even laten luchten😎🙌🏻 Pack 2 en grijze 70”r Ciao zijn uit logeren. Tijd om maar weer eens wat aandacht aan ze te besteden😁

5 januari 2025 om 10:41 #827641Ughhh ughh stof stof… zie dat er de afgelopen jaren een hoop is veranderd hier. Hoop van de brommers zijn naar een nieuwe eigenaar. Heb de hobby eigenlijk opgegeven, waarom, de opkomst bij de laatste oldtimer toer was schrijdend… erg jammer om te zien. Ik heb een paar brommers gehouden puur uit nostalgie, ook al komen ze eigenlijk nooit buiten. Ik heb mijn c9 nog. Mocht er ooit weer een grotere groep gaan toeren zal ik zeker mee rijden! Ben tegenwoordig bezig met jaren 90 scooters, Aprilia, Malaguti. Dacht nooit dat te Zeggen hahaha. Iedereen Bedankt voor de informatie op dit waanzinnige forum! Dat hopelijk blijft bestaan. Gelukkig hebben we de foto’s nog! Hieronder mijn huidige Vespa nog. Superbravo ligt in 50 stukjes te wachten om opnieuw opgebouwd te worden ooit. Mocht iemand nog een zadel hebben?

Ik zal van het voorjaar/zomer ook nog wel een keer proberen een vespa ciao oldtimer tour te organiseren.
Jammer dat de tochtjes bij jou in de buurt zo slecht lopen.
Hier in Friesland ligt de gemiddelde opkomst bij een oldtimer toertochten tussen de 80 en 120 deelnemers.
En er word regelmatig wat georganiseerd.Weinig vespa maar daar wordt aan gewerkt.
Je oranje Bravo ligt nog te wachten op een plan.
En ondertussen is er nog een ciao en een citta bij gekomen.
5 januari 2025 om 16:31 #827646Leuk om te horen! Doelde eigenlijk meer op de Vespa-ciao.nl oldtimer toer die we vroeger reden.
veel plezier van je brommers in iedergeval
5 januari 2025 om 16:32 #827647De meeste hebben hun oldtimer wel verkocht Jelle.
jos heeft hem ook niet meer. Joor weet ik zo niet. En de overige die mee reden altijd.
5 januari 2025 om 18:04 #827651Het is natuurlijk wel zo dat iedereen nu bijna zelf een oldtimer aan het worden is Bas.
Gewoon de regeltjes een beetje buigen. Als je over de 30 bent en je een grijze carnavals baard aan je bakkes hebt hangen, mag je mee rijden.
Dan ook trakteren in de snackbar, of een smartlap zingen.Ben je jonger dan dertig dan moet de de slecht startende brommers van de oudjes aanrennen.
- Deze reactie is gewijzigd 1 jaar, 2 maanden geleden door zevenenergie.
5 januari 2025 om 23:21 #827666 -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.