- Dit onderwerp bevat 563 reacties, 59 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 1 jaar, 2 maanden geleden door Jelle.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
31 mei 2020 om 16:25 #798216
zooo weer eens in onze hoofdstad geweest😎
mocht vandaag een mooie Gele 73 ciao ophalen bij C-2.
erg blij mee! En erg net en mooi gebaar! Heel erg bedankt!😊 deze maar eens in de toekomst op gaan bouwen. Aangezien ik onlangs mijn schuur zo had ingericht dat alles paste.. heb ik dit vandaag opnieuw mogen doen hahaha. Was even passen en meten! Maar ben de spullen kwijt in de schuur. Moet maar eens wat spullen die ik toch nooit meer ga gebruiken ruimen🙈
Blijft wat in de straten daar.. maar konden gelukkig dichtbij parkeren!

Bij thuiskomst alles een even bekeken, en dat gaat best goed komen! Was net vroege kerst dit jaar😎😁

Ook nog wat nieuwe dingen over kunnen nemen! Altijd goed! Altijd handig om op vooraad te hebben!

Ga eerst verder met de pack en de c7, en dan zal ik mee eens gaan ontfermen over de oude gele dame! Keep posted!✌🏻31 mei 2020 om 20:39 #798223Bas als je toch keer je schuur opruimt en je komt dingen tegen die je eigenlijk weg wilt doen laat maar weten ✌🏼😜
mooie ciao! Ben benieuwd wat je ervan gaat maken 👏🏻31 mei 2020 om 21:26 #798227Ik ben ook weer blij, ruimt lekker op 🙂
Ben wel benieuwd tzt naar de gele c7, ..weet nu al dat het een hele mooie gaat worden want de kunst van het tot in de puntjes opknappen zit wel in je vingers!31 mei 2020 om 21:29 #798228Daar heeft Peter zeker gelijk in! Bas maakt altijd alles 100% af aan een brommer 👌🏻
31 mei 2020 om 22:08 #798236Ik vind dat deze wel weg mag, want … Damm wat een lelijk ding. 😀
31 mei 2020 om 22:26 #798237@zevenenergie. Ik dacht precies hetzelfde!
En zag ook dat ie de helft van de stoel is vergeten te verven :p
verder mooie aanwinst! Ook benieuwd naar het resultaat.
31 mei 2020 om 22:34 #798238ik denk, de 4 plankjes heeft Bas geverfd, de rest niet 😉
31 mei 2020 om 22:38 #798239Daan: komt goed! Als er wat weg gaat hoor je het!
Peter: ja het is niet veel meer in je opslag. Ruimt mooi op zo toch? Komt wel goed met hem. Zal hem Vd week eens schoon maken.. is dat alvast een begin😁 en dank voor de motivatie😎
zevenenergie: ik irriteer me al heel lang aan dat lelijk ding😂😂 heb hem zelfs in de kringloop bak gezet! Maar kom er niet vanaf😂😂 ze wil dat ding niet kwijt…
gratje: dat tuin zitje hoort zo🤔 is dikke to tone👌🏻Of ze zijn het bij de fabricatie vergeten.. maar de andere 220 en meer bij leenbakker hadden zelfde kleur🧐😉
31 mei 2020 om 22:47 #798241Ok, maar wat is dit dan?

Kan volgens mij ook weg….31 mei 2020 om 22:58 #798242Mijn lieftallige wederhelft heeft als hobby planten potjes en deco. Wat je daar ziet is een schuif hout van een boom. Woon ook half in het bos hier, na een wandeling met de hond, spoelen dit soort dingen aan, zelfde als met een strand, ts een soort jutter😁 maar wat mij betreft mag dat ook weg😊
1 juni 2020 om 17:21 #798266Kon toch niet laten alvast wat schoon te maken..
frame was 1 aangebakken prut van 30 jaar een meer. Maar is na 5 schuursponzen aardig netjes geworden. Wel wat roest plekjes in het wielkas. Maar dat is wel bij te werken. Spatborden worden. Lastiger. We zullen binnenkort zien.

Inmiddels weer zo🌞

1 juni 2020 om 17:24 #798267Jeetje! Die is opgeknapt van alleen schoonmaken al🧽
1 juni 2020 om 17:26 #798268Ik zal met bewondering dit topic blijven volgen 😎
Dat gaat zeker een heel mooi kek zomerskleurtje ciao worden. De originele ciao tank-stickers zitten er nog op, misschien als detail deze zo laten, dan heeft ie toch nog na opknappen dat ene, en alleen de kenners zien dat ..des tijds doorstaan begin ’70 🙂:-)))
1 juni 2020 om 17:36 #798270Dank heren.. komt wel goed met de gele.
was niet alleen maar sponsjes werk helaas.. heb 4 uur staan krabben, en veel vet verwijderd😩
1 juni 2020 om 20:54 #798282’n tussendoortje,
ergens begin jaren ’70 had mijn tante een gele vespa ciao. Als jochie mocht ik van haar voor het eerst in m’n leven op rijden, dat was wel zo ’n wow moment, dat is me altijd bij gebleven!Heel veel jaren later, wel in Amsterdam 😉 is kut, weet ik ook wel ;), liep ik toevallig ..en wel jammer, kan ’t me niet meer exact herinneren, kreeg ik bij toeval interesse in ’n ciao, wel oldtimers!!!
Vanaf dat moment was ik helemaal om en begon de hobby <3 ..tot enkele jaren geleden, Amsterdam ingevoerde mileuzone 🙁
..bij de gele ciao, moet ik aan m’n 1e herrinnering denken en tante
ter info, waarom de kleur geel zo speciaal is
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.