Vespa-Ciao.NL
:: Bas23 Zijn (Oldtimer) Ciao’tjes

Home Forums Perso’s Projecten Bas23 Zijn (Oldtimer) Ciao’tjes

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 564)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Bas23
    Topic starter

Dank je ttr-ciao, mijn idee was dat ook toen ik begon, simpel maar toch mooi.
      Alleen bij mij zijn de white walls extra. Meer niet. Vandaag de bok standaard eronder gezet.
      De ophang punten waren wat krom, dus het was best even vervelend. Ook de veer wil nog niet…
      bij de uiteindes wijzen dezelfde kant op. Heb het nog niet voor mekaar. Mijn andere uitlaat blijkt voor en SI
      te zijn.. Dus deze kan weer weg. Origineel Vespa.

Bas23
      Topic starter

De bokstandaard zit eronder, heb alleen ruzie met de veer. Maar het staat al stukken beter zo.
        Ook eens even bezig geweest met een oude bagage drager die ik ook uit de rommel schuur had mee genomen.
        Hier zat het gereedschap bakje onder. Koste me 5 euro hahaha. Deze hellemaal kaal gemaakt vandaag, in de plamuur en
        deze geschuurd. Deze vd week nog even spuiten voordat het kouder wordt. Ik heb bij de montage de brommer laten vallen,
        hier door is mijn bagage drager beschadigd. Ook de voorband vd week maar eens bestellen.

Groeten Bas

Bas23
        Topic starter

Hallo,

Vandaag even een Chromen uitlaatje opgehaald bij Speedyvespa hier van het forum.
          Gelijk even zijn Bravo bekeken. Leuk project! Ook nog wat extra spul mee gekregen.
          Bagage rek en nog wat klein spul. Nu is het wachten op de voorband en een ander zadel
          stickers en dan is de Ciao aardig af:thumb

Bas23
          Topic starter

Hallo,

Weinig gebeurt de laatste tijd, heb er wel een derde Ciao bij gekocht. Deze had een origineel zadel,
            en kappen zonder gaten. Het plan was deze weer vd hand te doen, maar heb toch besloten hem te bewaren
            als eventueel volgend project:thumb Mijn vrouw denkt hier anders over maar toe maar hahaha.

Zadel en kappen waren er al af.

De drie Ciaotjes

En tja, nu is het erg weing meer….

Groeten Bas

Bas23
            Topic starter

😀 Deze staat nu als paketje8)

Bas23
              Topic starter

Ts toch slecht weer, dus nog maar even wat foto’s. Zoals het er nu uit ziet wordt de 2e oldtimer volgend jaar
                gedaan. Ik wil hem weer in de originele kleur terug brengen. Oranje!

speedbuxy
                Bijdrager

Sexy setje zo8)
                  Moet alleen nog wel even white wall voorband om de candy rode want dit staat echt niet.

Bas23
                  Topic starter

speedbuxy :
                    Sexy setje zo8)
                    Moet alleen nog wel even white wall voorband om de candy rode want dit staat echt niet.

Ik weet het, ben veel te druk met andere aankopen de hele tijd:pest

Bas23
                    Topic starter

Zo even update! ben Vandaag even 320Km wezen reizen om 2 nieuwe aanwinsten op te halen.
                      Met recht 2 schuurvondsten, de groene is voorzien van NL kenteken, de Rode heeft wat werk
                      maar dat gaat zeker goed komen. Heb inmiddels 4 oldtimers:o
                      Maar zie zelf:

Het Transport:

Was een beste reis!

Eenmaal thuis:

Dus heb weer genoeg de komende tijd te doen!

Gr Bas

Guido
                      Donateur

Gefeliciteerd met deze mooie aanwinsten! Je hebt weer wat te doen.
                        Hoeveel inch zijn de wielen van de rode? Lijken wel groter dan normaal.

SpeedyVespa
                        Donateur

Een ciao is een 19 inch:thumb

Bas23
                          Topic starter

Dank je Guido:thumb, Ja daar heb ik voorloopig nog wel wat werk aan!
                            En Speedyvespa heeft gelijk de rode is een 19 inch. Heeft 40 jaar op dezelfde plek gestaan!
                            Jammer dat hij niet wat beter heeft gestaan. Gelukkig alleen vliegroest.

SpeedyVespa
                            Donateur

Zijn de velgen nog te redden Bas ?

Bas23
                              Topic starter

Ja weet ik nog niet….. zal morgen eens kijken, de voordrager en stuur zal ook wel moeilijk worden.
                                Frame is goed!

SpeedyVespa
                                Donateur

Gaat dat allemaal naar de verchromer dan?

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 564)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.