- Dit onderwerp bevat 563 reacties, 59 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 1 jaar, 2 maanden geleden door Jelle.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
5 september 2015 om 16:46 #495333
Klopt, Franse auto’s hebben vaak gele (kop)lampen. In Italië zie je ook wel auto’s met gele lampen. Ciao koplampen zie je heel soms ook met een geel glas.
5 september 2015 om 17:40 #495330De pakjesdrager zat erbij, ik heb deze verder nog nooit ergens gezien… De Lusso van mij heb ik gekocht met gele
lamp erin. deze was wel kapot helaas dus er zit nu weer een witte in. Leuke Foto BTW
8 september 2015 om 08:11 #495297die blauwe ciao met die whitewalls tering wat een plaatje zeg !:o
12 september 2015 om 07:19 #497211Thanks KV050
Ben er zelf ook erg blij mee:D5 december 2015 om 18:51 #497694Na een lange stilte hier toch iets te melden, Ik stop met de hobby, geen zin en gebrek aan tijd en motivatie wat te gaan doen. Ook is het in het oldtimer gedeelte haast niet meer te doen, er worden belachelijke prijzen aan spullen gehangen.
Concurentie strijd, gezeik over originele verf en bla bla. Wil wel iedereen bedanken voor de tips, hulp en het volgen van mijn projecten. Ik doe voorlopig nog niks weg! Ik wacht er nog even mee tot ook ik er een belachelijke prijs aan kan hangen;) Geniet vd hobby en misschien tot een volgend project
5 december 2015 om 19:00 #497695Erg jammer Bassie, ik hoop echt dat je nog wel eens een tourtje mee zal pakken

Jij ook bedankt voor de gezelligheid en de bijdrage aan het populair maken van de Vespa oldtimers, we spreken elkaar!!!
5 december 2015 om 19:17 #497696Ik kan veel redenen verzinnen om het tijdelijk rustiger aan te doen, maar geen enkele om te stoppen…
Na 30jaar in het auto hobby wereldje kan ik je zeggen dat het hier een verademing is, het gaat volgens mij in goede harmonie allemaal..
Ik heb een vermoeden waar je op doelt met -belachelijke prijs- maar ooit kocht je een ouwe Kreidler of Puch voor een habbekrats.
Onze damesbrommers krijgen die waarde nooit :).
Het gaat om de lol en de kameraadschap onderling, niet om wie de ‘grootste’ of meeste ciao’s heeft .
mIjn ‘ciao’ trouw kent ook ups en downs..maar helemaal stoppen ?? Why ??5 december 2015 om 19:17 #497697
Cеть-2Nee Bas23, jij zeker, gaat NIET stoppen met de hobby!!!
Neem de tijd, dat ‘gedoe met originel verf, krijg de T*%@)
gewoon de brommers in ’t schuurtje laten, aha- the sun always shining in ’t achterhoofd houden, komt goed!
‘kweet r alles van :whistle
5 december 2015 om 19:22 #497698miniciao1968 :
Ik kan veel redenen verzinnen om het tijdelijk rustiger aan te doen, maar geen enkele om te stoppen…
Na 30jaar in het auto hobby wereldje kan ik je zeggen dat het hier een verademing is, het gaat volgens mij in goede harmonie allemaal..
Ik heb een vermoeden waar je op doelt met -belachelijke prijs- maar ooit kocht je een ouwe Kreidler of Puch voor een habbekrats.
Onze damesbrommers krijgen die waarde nooit :).
Het gaat om de lol en de kameraadschap onderling, niet om wie de ‘grootste’ of meeste ciao’s heeft .
mIjn ‘ciao’ trouw kent ook ups en downs..maar helemaal stoppen ?? Why ??Dit inderdaad, het echte stoppen is gelukkig lastiger als gedacht, het Vespa virus komt altijd terug :). En dat is ook het mooie van deze hobby, je kan soms best even rustig aan doen.
5 december 2015 om 21:44 #497693Ja soms lopen de dingen net even anders Jos, ik sta er nog op voor volgend jaar, Ik houd mij meestal wel aan mijn afspraken, dit in tegenstelling tot anderen hier op het forum:! Daar bedoel ik jou niet mee trouwens;) Ik zal kijken of ik erbij ben

Arjan, ik ben deze hobby nooit begonnen om er geld of iets in die trend mee te gaan verdienen, ik heb mijn
brommers gemaakt voor mijzelf wat anderen ervan van vinden is mij worst. Een positieve reactie is natuurlijk altijd leuk! En verbeterpunten zijn ook altijd welkom. Maar wat mij wel verkeerd
schiet is dat er voor onderdelen, complete brommers prijzen worden gevraagd(geboden) wat niet meer normaal is, Ook ik heb veel reserve onderdelen, maar mis soms toch wat upgrade spul, maar er zijn er een aantal die het leuk vinden om alles maar te gaan opkopen, bv 7 tankdoppen van een C9 op te sparen, alle zijkappen die er maar voorbij komen, sturen enz heb je dit allemaal echt nodig?, gun een ander ook wat! of als ik ergens op bied, de boel op te bieden( onder andere naam) enz enz. Ik mis nog wat spullen hier, is haast niet meer te doen zo, het blijft wel hobby toch? Wat die waarde betreft gaat het de Italiaanse kant op! Hoe vaak ik wel niet een berichtje krijg van: Wil je die C9 niet verkopen??
Geld bedragen die ze in Italie ook vragen. Nee dat wil ik niet…Hahaha Peter, dank voor het aanbod, maar ik ben d’r eigenlijk wel klaar mee. Wel leuk een MIni! maak hem gewoon lekker zelf af, en hou die mooie grijze C7 dat is een plaatje
6 december 2015 om 08:30 #497699Ik bied alvast 800 voor je c9 (a)
6 december 2015 om 10:08 #497630Bas, als je snapt waarom de mannen in de Quote 500 de meeste euro’s hebben, snap je ook waarom sommigen onder ons meer handelaar dan hobbyist zijn geworden.
Is ook niet heel veel mis mee, ik denk dat de 2 sponsors van deze site ook ooit sleutelende pubers waren die van hobby hun werk gemaakt hebben.
Zelf ben ik meer van het ‘gunnen’ en ruilen als dat kan. Zoals onze tanksticker swap 🙂
Kies je mensen en laat de rest de rembem krijgen !
6 december 2015 om 10:26 #438447ey Bas, en wat ga je dann potsen? :pest
28 maart 2016 om 13:35 #498193Toch weer actief? Ja en nee:D Heb mijn witte C7N verhuisd naar een forum genoot
Waarom? Nou volgende week haal ik wat anders op! Geen project, gewoon om te rijden! Vast een kleine teaser de kappen liggen al klaar:pimp28 maart 2016 om 14:16 #498195Nette kappen Bas.. Ben benieuwd naar volgende week!
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.