- Dit onderwerp bevat 563 reacties, 59 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 1 jaar, 2 maanden geleden door Jelle.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
2 maart 2015 om 22:55 #496077
Bas23 :
Vandaag de Lusso maar eens op gehaald. En effe een sopje gedaan. Hij gaat binnenkort uit mekaar.
Ik vrees dat ik wel moet gaan spuiten. Veel roest helaas. Ook de nummers bekeken.Ga er rustig de tijd voor nemen. Beide wielen zijn ook verschillend, maar wel oud type.
staat 17×1.20 in beide. een kijken naar een leuk setje velgen met bolle rand of vlak. bolle rand hoort er volgens mij in
In mijn Ciao SC arcobaleno van 1972 zitten dezelfde velgen als jij er voor in hebt zitten, dus vlakke zijkant en met spaakbevesteging om en om uit het midden. De mijne is wel aardig wat later qua framenummer (C7ET*2153714*) , misschien is er iemand met een nummer dichter in de buurt waarbij je het kan nakijken?
BA1M blok is misschien van een boxer? maar misschien dat Jos daar meer van weet, bij mijn blok staat er in het carter gedeelte onder het motor nummer ook nog E1M. En er staat ook iets waar er bij jou BA1M staat al kan ik dit niet goed lezen. Nummer van mijn SC blokje is *690055* dus dat verschil klop dan misschien weer wel. In beide blokken staat C1M wat dan wel weer Ciao is…:D Edit, ik denk dat er bij mij ook BA1M staat, kan het niet goed lezen, binnenkort maar eens checken.
4 maart 2015 om 17:27 #496086Dank je voor het compliment Bas
En jij voor de info Rody. Ik zie eigenlijk alleen Lusso’s met “bolle” Velg.
Het blokt lijkt origineel te zijn. Mist alleen het filter. En is erggggg vies. Gaat TZt ook maar eens richting de dokter:D Zal eens bij een ander oldtimer blok kijken naar dat BA1M
Binnenkort maar eens uit mekaar halen en verder schoon maken. Ook eens wat mooi zwart wit rubber bestellen bij onze sponser
8 maart 2015 om 18:59 #496109Zo de handen weer smerig gehad vandaag:D Druk de Lusso gestript. Heb erg weinig plek in de schuur, de blauwe C9 staat zelfs nog binnen. Ik heb de komende tijd weer genoeg te poetsen

And for Ralf the Headlight

Looks “Bad Ass” with the horn hahaha
Ook even lekker rond wezen toeren met de witte, blokje gaat steeds beter lopen!
8 maart 2015 om 20:54 #496111haha, somehow like a Jedi ……ääääh Luuke, I am your father….
But nice from the top view, a kind of elegance.
9 maart 2015 om 15:58 #494043Druk bezig geweest zo te zien

Mooie brommer die Lusso,ziet er vrij netjes uit wel toch?Mooi koplampje
De witte Ciao Staat er ook netjes bij
Ben benieuwd wat je er van maakt,hou t in de gatenGroeten Nick
9 maart 2015 om 16:12 #493999Goed bezig Bas!
9 maart 2015 om 17:24 #456606Thanks Ralf
or transformer:lolDank je Nick
Ja moet wel wat bij gaan spuiten. Maar komt goed.Thanks Dino
9 maart 2015 om 17:27 #496114Ik zie nu dat de blauwe ook nog het chromen sierstripje op de tank heeft, dat zijn echt mooie details 🙂 Zeker de moeite waard hoor om deze Ciao weer helemaal als nieuw te maken!
9 maart 2015 om 17:37 #496115Ik ga mijn best doen Jos, frame heeft wat plekken, onderkant tank is bv erg netjes, ik laat het frame denk ik bij spuiten
in dezelfde kleur, ik mis nog wat onderdelen, Schroef treeplank, metalen warmte kapje cilinder, juiste voor velg. en de blauwe tank stickers, dit ook maar eens verzamelen. En weer veel poetsen;)23 maart 2015 om 15:46 #496220Bas23 :ik mis nog wat onderdelen, Schroef treeplank, metalen warmte kapje cilinder, juiste voor velg. en de blauwe tank stickers.
Replica stickers kan je in Italië kopen, maar deze onderstaande webshop in Duitsland heeft ze ook. Durf niets over de kwaliteit er van te zeggen.
http://www.blechwespe.de/catalog/advanced_search_result.php?keywords=ciao&sort=2a&page=3
.
24 maart 2015 om 17:22 #496227Dank voor de tip! Maar is dat per stuk:o anders kan ik ze inderdaad beter in Italie bestellen,
Moet de Lusso sticker ook nog hebben. Ik heb inmiddels al wel wat onderdelen besteld. Allee het metalen koelkapje
en een nette voorvelg moeten nog. Verder alles schoon. Het frame maar eens gaan aanpakken
24 maart 2015 om 17:46 #496228Het zijn er twee, via eBay oid kan je ze nog wel eens goedkoper vinden.
28 maart 2015 om 16:25 #496124Vanmiddag is de witte C9 op gehaald door Jelle. Was hier te vol, en ik was de echtelijke ruzies zat.
De blauwe C9 blijft!! En de Lusso zal ik langzaam in glorie herstellen. Ik wens Jelle veel plezier vd witte!!
6 april 2015 om 12:50 #494260Maar eens een geluid van deze kant:D Laatse tijd druk geweest oom de Lusso onderdelen schoon te maken.
Wielen zijn netjes( Donor) En zullen nog worden voorzien van white walls, stuur en andere delen ook schoon gemaakt.
Nu kan ik aan de gang met het frame, deze moet worden bij gewerkt, zitten wat plekjes aan. Als dit klaar is, mag hij weer
in mekaar, ook onlangs een ander “Wrak” overgenomen. Deze mist wel het blok, maar zal hem als ik er in de toekomst zin in heb, eens opknappen
Wordt vervolgd
6 april 2015 om 12:53 #496308Lekker bezig Bas!

-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.