Vespa-Ciao.NL
:: Bas23 Zijn (Oldtimer) Ciao’tjes

Home Forums Perso’s Projecten Bas23 Zijn (Oldtimer) Ciao’tjes

15 berichten aan het bekijken - 256 tot 270 (van in totaal 564)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Ciao1968
    Bijdrager

Ging de rest naar het oud ijzer ? Zat niks bijzonders tussen qua bouwjaar, framenummer of uitvoering?

Bas23
      Topic starter

Ja zal daar niet gauw een 2e keer komen vrees ik, maar ik heb ook klanten, en als die gaan praten, heb ik gezeik.
        Baal er ook van. zaten nog mooie dingen aan. Had weinig tijd.. en alles zat vast gerot. Heb een logo en tankdop van een frame kunnen redden.
        Heb de Ciao gisteren gauw over geladen, hij staat nog bij mijn ouders staat echt vol hier:lol ga hem daar morgen weg halen. Frame nummer is trouwens C7E 2036457.

Bas23
        Topic starter

oordeel zelf, er lagen ook nog ergens wat blokjes.

Ciao1968
          Bijdrager

Bas23 :Frame nummer is trouwens C7E 2036457.

Is van 1972 volgens de boeken 😀 . Er zijn er maar 1270 gemaakt in 1972.

Bas23
            Topic starter

Dank je Rody:D Zal morgen blok nummer er eens onderweg poetsen:D

Ciao1968
              Bijdrager

Dat groene spatbord is het 19″ spatbord dat Ralf nog zoekt :D:D:D stuurtje van de blauwe eerste serie had ik wil over willen nemen 😀

Bas23
                Topic starter

Dat groene spatbord was volgensmij 17 inch, en dat stuur heb ik nog geprobeerd los te krijgen… was opzich netjes.
                  Wou hem hebben voor mijn witte… De oranje had een net V stuur.. Kerel had dat spatbord wielen op een hoop liggen in de tuin..

Wilk1985
                  Moderator

Mooie aanwinst weer Bas! Fransen zijn nooit zo heel erg van het aanpakken dus je hebt best kans dat als je over een jaar weer in de buurt bent dat je de rest ook in kan laden 🙂

Heel gaaf allemaal ik heb her het volste vertrouwen in dat het weer goed gaat komen met deze Ciao! En een beetje reserve onderdelen zijn natuurlijk ook nooit we.

Koppeling zal een echte asbest koppeling zijn, was je handen maar :D.

Bas23
                    Topic starter

Dank je Jos, zal wederom mijn best gaan doen, wil de lak behouden, maar da roest moet weg! Dus maar eens even kijken of ik links en rechts kan bij spuiten in dezelfde kleur.
                      Asbest:S Zegt hij nu!heb die foto’s gemaakt direct na de aankoop… :cry nou goed heb tussentijds al wel een keer of tich mijn handen gewassen. Ja ik heb flink spijt dat de rest is blijven liggen. Zal de man eens mailen!

Bas23
                      Topic starter

Vandaag de Lusso maar eens op gehaald. En effe een sopje gedaan. Hij gaat binnenkort uit mekaar.
                        Ik vrees dat ik wel moet gaan spuiten. Veel roest helaas. Ook de nummers bekeken.

Thuis:

Na een grondige was beurt:

Frame en Blok nummer:

Ga er rustig de tijd voor nemen. Beide wielen zijn ook verschillend, maar wel oud type.
                        staat 17×1.20 in beide. een kijken naar een leuk setje velgen met bolle rand of vlak. bolle rand hoort er volgensmij in:thumb

Piet30
                        Donateur

cool thing man :thumb

Can’t you maintain the original painting? Only nice rims with bolle rand und putzen 😀

What headlamp is that? Looks interesting.

Bas23
                          Topic starter

Thanks Ralf! I don’t think the paint can be saved… I got to repaint in at some spots.
                            Putzen putzen thats my life:D

Yes its the orginal Lusso headlight with horn. The switch is on the gass throttle:thumb

Piet30
                            Donateur

I never have seen that lamp before.

If you have time, could you make some pictures of it?

Bas23
                              Topic starter

Offcourse Ralf:thumb I must take it off when i will strip de ciao

SpeedyVespa
                                Donateur

Hey Bas, vette Lusso heb je man, top ding=)
                                  Ik heb hier nog 2 nette oldie wielen liggen, mag je voor een 10tje komen ophalen:thumb
                                  Hij is verder goed te redden toch?
                                  Succes ermee man, app me maar als je de wielen wil hebben:thumb

15 berichten aan het bekijken - 256 tot 270 (van in totaal 564)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.