Vespa-Ciao.NL
:: Bas23 Zijn (Oldtimer) Ciao’tjes

Home Forums Perso’s Projecten Bas23 Zijn (Oldtimer) Ciao’tjes

15 berichten aan het bekijken - 241 tot 255 (van in totaal 564)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Bas23
    Topic starter

Danke Ralf:thumb Ich versuch mal wass:D

Robertez
      Bijdrager

Zeer mooie Ciao, koplamp is wel 1 van de mooiere modellen die er is.

Nick050
        Bijdrager

Ziet er zeker heel mooi uit.Netjes gepoetst ook,die beugel en de trappers
          Die details maken het helemaal af :thumb
          Je blauwe oldie staat er ook mooi bij,mooi slotje ook.

Bas23
          Topic starter

Dank je Robertz en Nick050:thumb De lamp moest er gewoon op, ik was niet tevreden met de NL lamp.
            Deze hoort niet. Er komt nog een klein detail op de blauwe:D maar deze pik ik mee met de oldtimer toer.
            Nu hopen op beter weer, ik wil die claxon weleens horen. Ze staan voorlopig nog op zolder.

Bas23
            Topic starter

Vandaag de Witte C9 maar eens naar buiten gedaan, had de koplamp en claxon nog niet getest, maar alles werkt naar behoren! Zit te twijfelen over een nieuw project… En of mij dat de centen waard is, nog even onderhandelen met die persoon:D Tot die tijd een mooie foto van de witte C9:rules

Piet30
              Donateur

nice work, the Italian headlamp fits perfect.

Come on, centen waard is, take it and start a new project. The way is the target. :lol

Bas23
                Topic starter

:lol Yeah still waiting on the pics and frame number:thumb It wil make a helle off a nice CIao when i am done with it=)

Yeah i like the lamp also! It makes it complete!

Ciao1968
                  Bijdrager

Kopen Bas, je moet toch wat te doen blijven hebben :-). Ben benieuwd !

Bas23
                    Topic starter

Volgend project komt er zeker:thumb Of mijn vrouw het nou net zo leuk vind:lol

Wil wel iets unieks, En uiteraard Oldtimer Ciao:thumb

Wilk1985
                      Moderator

Nogmaals heel mooi geworden Bas! Zeker als je kijkt naar hoe hij er eerst bij stond… Mooi ook dat de Italiaanse geen zijkapstickers hebben, scheelt weer zoekwerk 🙂

En over je nieuwe project, ik zeg doen! Ben heel benieuwd wat je op het oog hebt.

Bas23
                        Topic starter

Ja er gaat wel iets komen, maar moet leuk blijven. Op mijn lijstje staan een Lusso, Special, of een 17/ 19 inch met stijve vork, maar goed die koopt Ralf allemaal op:D Wordt niet makkelijk 1 van deze te vinden, maar goed dat dacht ik ook
                          vd C9 en nu heb ik er 2:lol Misschien ooit wel 3. Kwam dit weekend in de schuur de mini ook tegen. Heb hier een Duits Snor oldtimer blok voor gekocht. Ding maar eens schuren en opknappen tot er iets anders op mijn Pad voorbij komt:thumb

Bas23
                          Topic starter

Update:

Ik was opzoek naar een nieuw project, Aangezien Mp niets heeft te bieden de laatste tijd ( dingen gaan daar als warme broodjes) Ben ik gaan zoeken buiten NL. Voor een leuk prijsje een Lusso gevonden:D Enige probleem was dat hij tussen
                            Parijs en Rouen stond. Laat ik nu toevallig deze week er maar 10 km vandaan zijn o te lossen:thumb
                            Man gemaild, sprak goed engels. En afspraak gemaakt. Er stonden er 3. Maar kon helaas niet alles mee nemen.
                            Wel gratis een aantal mooie parts gekregen!

Wat foto’s:

Aankomst het kleine dorpje:

Was vies weer:

Aangekomen compleet uitgestorven! De groene deur ging open, en wat een spullen had die Man! Corvettes, een Ferrari, oude
                            oldsmobiel enz enz. en mijn nieuwe Ciao:D

Deze staat na ruim 1100 km veilig in NL. Ik ga hier de komende tijd maar eens mee aan de gang!:thumb

Gr Bas

Ciao1968
                            Bijdrager

Wat een leuke Ciao Bas ! :thumb Zo te zien behoorlijk origineel nog. Zwarte CEV koplamp nog netjes? , zitten de zwarte zijkappen er nog bij? Als het goed is zit er een andere gashandle op met aan een uit knop voor het licht. Voorband nog de originele pirelli whitewall? Wat is het bouwjaar? Met vario?

Jelle
                              Moderator

Lekkere aanwinst Bas en de volgende keer als je zoiets vind, mooi de rest op je dak vastbinnen… Blijf het zonde vinden dat de rest van de ciao’s niet gered worden nu.

Bas23
                                Topic starter

Dank je Rody, nee de kappen zaten er helaas niet bij, treeplank wel, koplamp is netjes. met originele km teller.
                                  Heb er een 2e bij. deze zat op een andere die daar stond de onderdelen raapte ik daar gewoon vd grond! ach neem maar mee:lol. Heb wel andere oldtimer kappen erbij gekregen.
                                  Ik dacht dat die knop voor de claxon was? ook een nieuwe bobine erbij. Jammer dat ik de rest daar niet kon redden vd schroot hoop. De white wall is op. Is een Michelin. ook geen vario maar deze komt er zeker op! Spatborden zijn netjes.
                                  Originele zwarte tankdop. Heb echt belachelijk weinig betaald. Maakt het nog leuker om deze in ere te herstellen!

15 berichten aan het bekijken - 241 tot 255 (van in totaal 564)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.