Vespa-Ciao.NL
:: Bas23 Zijn (Oldtimer) Ciao’tjes

Home Forums Perso’s Projecten Bas23 Zijn (Oldtimer) Ciao’tjes

15 berichten aan het bekijken - 181 tot 195 (van in totaal 564)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Nick050
    Bijdrager

Is alweer een nette oldi zo :thumb

Bas23
      Topic starter

SpeedyVespa
        Donateur

Netjes Bas! Zeer nette Ciaotjes.

Bas23
          Topic starter

Ben je er weer Bas:thumb Dank je!

Wilk1985
            Moderator

Strakke foto’s Bas, die Ciao mag blij zijn dat hij bij jou terecht is gekomen hij had het niet veel beter kunnen treffen.

Goede keus ook om hem wit te laten, het staat gewoon erg goed..

Bas23
              Topic starter

Dank je Jos voor het compliment:thumb Wordt gewaardeerd!

Vandaag ook standaard gespoten en de zadelbouten.

Cеть-2

Hoi Bas,

Zoals verwacht heb je weer een puik resultaat afgeleverd :thumb maar je gaat ‘m nu toch niet van het viaduct afgooien :'( 😀
                  btw werkt de toeter onder de koplamp ook?

Bas23
                  Topic starter

Dank je Peter:thumb😀 Of de toeter werkt weet ik niet.. De kabel van het knopje is erg kort.
                    Moet hier nog een andere kabel aan zetten. Denk alleen dat de vorige eigenaar de lamp er heeft opgezet.
                    Hij had een hele doos vd dingen. Maar helaas niet de Italiaanse die ik nodig heb. Deze dus:

Ik zoek deze met beugel. Claxon kan wel uit die ander.

En nee is geen Viaduct maar een park bij mij vlakbij. Rijd ik veel testrondjes met de Ciao:D

Cеть-2

In mijn collectie zit er ook ’n buitenlandse oldtimer ciao met toeter. Als ik op dat ding rij zit ik wel eens zomaar te toeteren tijdens ’t rijden, gewoon omdat ’t leuk is 🙂 en er meteen ’n brede glimlach verschijnt :haha

Er is 1 nadeel aan die ciao, bij remmen blokkeerd meteen het achterwiel..en dat is link.

Bas23
                      Topic starter

Ja het geluid is net een eend die op zijn poot wordt getrapt:D Mijn zwarte had ook een Claxon.
                        Werkt wel beter als een bel! Ik zal binenkort eens met de soldeerbout in de weer:D Ook dat kan ik prima.
                        Hoeveel treintjes ik al wel niet heb omgebouwd pfffff Ik zou die achterem eens na laten kijken:pest

Cеть-2

haha, ..’t geluid is niet echt geweldig maar wel leuk om de omgeving te laten horen DAT JE ERAAN KOMT 🙂

Bas23
                          Topic starter

Juist, gaat ook harder na mate je harder gaat rijden, net een lucht alarm.
                            Ik zal hem eens testen aankomend weekend:thumb

Cеть-2

Naarmate je bergafwaarts >6V aanbiedt aan je toeterspoel wordt ’t meer JU 87, ..angstaanjagender 😀

http://youtu.be/nZZ504TGDpE

Cеть-2

Op verzoek, het ingewikkelde top-secret toeter bedradingsschema 😀 Helaas zat 1 bout vast en daarbij is de bevestigingshouder afgebroken.
                                Bas, ik heb ook nog een ander oud type koplamp+toeter (gekocht op ebay.it) en die is nog helemaal kompleet met de org. kleur bedrading. Die foto’s komen later.

Cеть-2

haha, in de 2e lamp heeft ook al een of andere Italiaan zitten te klootvioolen :con De zwartedraad kabelschoen ontbreekt en de paarse draad lag los.
                                  Vrijwel dezelfde kleurcodering aansluiting, alleen zitten er 2 lampen in.

15 berichten aan het bekijken - 181 tot 195 (van in totaal 564)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.