Vespa-Ciao.NL
:: Balhoofd Revisie

Home Forums Techniek Problemen oplossen Balhoofd Revisie

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

criminalmindz
    Topic starter

Beste Leden,

Gisteren mijn frame teruggekregen van de coater en bij JMPB een balhoofdrevisieset gekocht voor m’n citta.
      Alleen de vorige lagerschalen zaten IN het frame, terwijl deze erop liggen en met geen mogelijkheid in het frame passen.

Nu heb ik het probleem dat ik deze moer dus niet strak aan kan draaien en dus enorme speling de vork heb:

daniel citta
      Bijdrager

de nieuwe moet je er even voorzichtig met een kunststof hamer er in tikken

criminalmindz
        Topic starter

daniel citta :
          de nieuwe moet je er even voorzichtig met een kunststof hamer er in tikken

Past niet, kun je toch duidelijk zien!
          Mensen ik heb het al opgelost, heb en ring gemaakt die onder op het kroonstuk past, zal deze week wel even foto’s posten in mijn Perso.

Kan close!

Docs
          Donateur

onder de kroonplaat bedoel je zeker?

Jarco
            Bijdrager

Vind het ook vreemd, op de foto’s zie ik alleen op foto 3 een lagerschaal die niet in het frame zit die wel zoals foto 2 hoort te zitten. 😕

criminalmindz
              Topic starter

Jarco :
                Vind het ook vreemd, op de foto’s zie ik alleen op foto 3 een lagerschaal die niet in het frame zit die wel zoals foto 2 hoort te zitten. 😕

Ja dat klopt Jarco,
                Foto 3 is puur ter illustratie van de moer, daar zat alles gewoon los, dus niet vast in het frame.

En net wat docs zegt onder de kroonplaat zit die ring, zal even update in mijn perso van de week.

Docs
                Donateur

Die ring had ik er ook niet bij(balhoofdrevisieset), had toevallig nog iets liggen wat dik genoeg was.

criminalmindz
                  Topic starter

docs911 :
                    Die ring had ik er ook niet bij(balhoofdrevisieset), had toevallig nog iets liggen wat dik genoeg was.

Ghehe mazzelpik, ik moest alles custom maken, maarja, het werkt!
                    Dus deze kan close.

Update volgt als m’n pakketje van JMPB er is.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.