ArvidW’s Projecten

Home Forums Perso’s Projecten ArvidW’s Projecten

15 berichten aan het bekijken - 1,891 tot 1,905 (van in totaal 2,721)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Lowie
    Bijdrager

echt heel erg benieuwd naar het eindresultaat!

diac
      Bijdrager

dat heb je even netjes getuned zeg!

VespaAvanti
        Donateur

Ik sta er elke keer weer van te kijken:o
          Weer mooi gedaan Arvid:thumb

TimoO_
          Donateur

echt super netjes Arvid. op naar de 80 :rules

Bartjee
            Donateur

Netjes man :thumb Volgend jaar met die 50cc maar eens tegen mn racer rijden, wordt ik er dalijk nog uitgerede ook:P

Michel
              Bijdrager

ArvidW :
                Dus Twins maar gemaild, 25euro honen + 40euro zuiger 😮

:con 😐

Hoe durven ze het te vragen! Met opsturen en terugsturen ben je nog goedkoper uit als ik het laat doen 😛

Maaruh… Ziet er wel sierlijk uit, dat cilindricootje! Echt super.
                Ben benieuwd hoe dit gebakkie gaat lopen (y)

ArvidW
                Topic starter

Dank u, dank u 😀

Michel, kun jij anders vragen aan Roest of hij een 38.2 cilindertje naar 38.4 kan boren en honen en een vespa DR50 zuiger ervoor kan bestellen?:) (er MOET een DR50 zuiger in aangezien anders de zuigerveerslotjes door de boosterpoorten heen gaan)

Zolang het honen + zuiger onder de 50euro zit heeft het heen en weer sturen zin (al zit je dan wel de kans dat pakje kwijt raakt…)

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                  Home made engine dyno

sincitta
                  Bijdrager

de kans dat je een pakje kwijtraakt is wel erg klein hoor…. denk dat t wel vooruit wilt komen. poortjes flink ver/groot in t carter doordouwe.

Daan777
                    Moderator

Ik ben via de post al een pakketje kwijtgeraakt met bestelde freesjes, en nu is een pakketje van jmpb met m’n nieuwe 43DR + inbouwachterlicht ook al zoek!

ArvidW
                      Topic starter

Maar gelukkig is dat pakketje weer boven water;)

Heb zojuist mijn zelfbouw-membraamblok weer uit een doos gevist en besloten dat de AW50-4T daar maar op moet komen, lekker makkenlijk en dan staat cilinder op een mooie basis 🙂

Spoelkanalen mogen ook nog goed groot:whistle

Kan ik ook mooi mijn AW50 blokje in elkaar laten zitten voor de toer en voor rond te rijden in de buurt:)

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                        Home made engine dyno

Lowie
                        Bijdrager

heb je bij dat membraamblok je standaard inlaat niet dicht gemaakt?

ziet er iig weer goed uit :thumb komt zeker goed met die spoelpoortjes…

wat zijn je plannen met de uitlaatpoort?

G-no
                          Donateur

mooi:) ben je wel ff zoet mee he, met die spoelkanalen:pest

VespaAvanti
                            Donateur

Dat vindt Arvid nou net leuk G-no, maar dat wist je waarschijnlijk al:D
                              Weer goed bezig Arvid, als dit de 80 niet gaat halen weet ik het ook niet meer=)

Michel
                              Bijdrager

Sjiek hoor… Petje af, Arvid!

Gaaf om te zien dat je er steeds handiger mee word! Die berekeningen zijn echt niks voor mij 😛

Daan777
                                Moderator

ArvidW :
                                  Zojuist een scootervario afgedraaid zodat hij tussen mijn frame past, natuurlijk direct getest en mijn top ging van 73.7km/uur omhoog naar 74.3km/uur. Wat een geweldige snelheidswinst =) Wil ook nog af van die domme plaatstalen pully aangezien die bij mij krom is:(

(kunt op bovenste foto wel mooi zien hoe hoog snaar kan komen, bijna geheel tot het randje)

Wat is nou het verschil in die variateurs? Ik zie het niet.

15 berichten aan het bekijken - 1,891 tot 1,905 (van in totaal 2,721)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.