ArvidW’s Projecten

Home Forums Perso’s Projecten ArvidW’s Projecten

15 berichten aan het bekijken - 1,621 tot 1,635 (van in totaal 2,721)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Wouz-LwB
    Donateur

klopt , innotec heeft wel betere kwaliteit.
      Gebruiken wij opt werk ook alleen maar 😉

Vind je combo wel een beetje saai arvid 😛

Vincent
      Donateur

Ik begreep dat het alleen gedaan werdt omdat het gratis is.:D Anders was die volgensmij nog gewoon als vanouds geweest. Dus op dit moment is het al een hele verandering.

Daan777
        Moderator

barry :
          MOTIP….:no. Neem de ALU FINISH van INNOTEC.En je wil echt nooit meer iets anders.Velgen van de Xsara heb ik ook zo gedaan.Geen last van steenslag-of gekras erop.

Het zal vast wel beter zijn barry, maar zo te zien heb je ervaring met motip.. en nog geen ervaring met motip wheelspray.
          Bij mijn velgen was verfafbijt zelf niet genoeg om het eraf te krijgen!
          1. Motip zal vast goedkoper zijn.
          2. Motip is vast beter verkrijgbaar bij meerdere zaken.

Het wordt dus motip, maar toch bedankt voor je tip.

ArvidW
          Topic starter

Wouz-LwB :
            Vind je combo wel een beetje saai arvid 😛

Is het ook!:|

Maarjah, boeie:D Zolang hij motorisch niet saai is vind ik alles prima:lol

Edit:
            Net nog ff een DR50, 13.13 en een compleet CP blok gekocht bij man in de buurt voor lekker weinig:)

DR50 gaat mooi onder het mes, cilinder is voor DR50 maatstaven prima en zuiger ook. Hoef ik niet duur te honen + geen 25euro dure zuiger te kopen. Scheelt weer goeie 60euro!

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
            Home made engine dyno

Daan777
            Moderator

Je gaat de uitlaatpoort bewerken?
              Hoe hard schat je met de DR te kunnen halen?
              Kleine schatting: +/- 80km/h
              Natuurlijk een ophoogplaat uitlaatpoort en leokrul meegerekend.

Ik vroeg me trouwens af he arvid, thomas zegt dat poeli harder gaat dan vario.
              Maar welke maat poeli, gaat dan harder dan malossi vario icm fox clutch?
              Want dan moet je met je AW50 setup nog even met die poeli rijden om je record van 72.2 te breken:)

Ik zie in je setup staan: AW-Tuned Snor, is dit nieuw?
              Want op de zzt zei je dat er een standaard bromkruk in zat.
              Snor heeft meer een inlaat hap voor lage toeren en brom voor hoge toeren. Waar heb je een snor gepakt?

ArvidW
              Topic starter

De DR50 moet zeker 80gaan rijden:)

Ik denk eigenlijk dat Fox koppeling & Malossi vario evensnel zijn als pully, bij pully heb je dan misschien wel een lagere spanning op de snaar maar de pullies bij koppeling zijn veel kleiner dus de snaar moet verder doorbuigen = meer verlies. Het zal er dus om hangen welke sneller is. Ik blijf gewoon bij Vario want moet nog wel weg kunnen rijden, met een 60pully en 50cc gaat dat vast niet lekker lukken:P

Krukas klopt idd, bij mijn bromkruk was de lagerpassing uitgelubbert dus die kon ik wegflikkeren. Ik had nog een snorkruk liggen dus heb ik die maar getuned, heb om eerlijk te zijn liever een getunde bromkruk maar die had ik niet liggen:| (kon met snorkruk ook niet precies de timingen nemen die ik eigenlijk wilde)

Achja, zo ziet mijn kruk er nu uit:

Krukas is afgeschreven voor pully maar voor Vario voldoet hij prima 🙂 Owja heb ook nog het inlaatvlak gepolijst, heb je zo ineens 5pk winst :lol

Home made engine dyno

Michel
                Bijdrager

Daar is wederom weer niks mis mee :thumb

Daan777
                  Moderator

ArvidW :
                    Owja heb ook nog het inlaatvlak gepolijst, heb je zo ineens 5pk winst :lol

5pk maar?

hansieb
                    Moderator

Arvid onze lieve knutselturk 😛

Ben weer benieuwd hoe dit gaat rijden!

ArvidW
                      Topic starter

knutselturk? whaha:haha

Maar ik wil zo onderhand wel weer eens rijden, frame coaten duurt tot nu toe al zo lang omdat gast bij coater erachter was gekomen dat mijn frame ook een benzine tank was. Ja boeiend:?

Ik heb zelfs nog aan die tank gelast voordat hij weggegaan is, toen is echt wel alle benzine die er nog in zat (geen) verdampt, tank heeft 5 dagen open gestaan zonder tankdop.

Heb de Ewouz truc nog uit geprobeerd te halen wat hij bij mij op de ZZT deed: Gast stak gewoon de dampen in mijn tank de fik met een aansteker =) Kwam mooie vlam uit mijn tank die gelukkig uitging na tijdje 😀 (Ewouz vond denk ik mijn brommer lelijk genoeg om in de fik te steken…)

Home made engine dyno

FonS
                        Bijdrager

ik heb nog wel een Leo Handmade liggen…

Diac, bedankt voor het aanbod maar ik verwacht eigenlijk niet dat je hem voor 20inc kwijt wilt 😀

ik heb nog een handmade liggen, als je wilt mag je hem hebben. er zat een deuk in de bocht (helemaal vooraan) , en de laspoging van m’n pa om hem te repareren een tijd geleden is mislukt helaas. kun jij wel weer fixen denk ik he 😉
                          verder is hij zwart gespoten, wat kleine deukjes, en de demper is wat gammel. er staat een foto van in m’n perso (niet echt duidelijk).
                          voor een tientje incl. ofzo mag je hem hebben, ik doe er toch niets meer mee (als je je verveelt kun je hem ook komen ophalen natuurlijk :p) . ruilwaar kan ook

ArvidW
                          Topic starter

Bedankt, ik krijg alleen als mijn velgen klaar zijn ook direct Daan zijn oude (beetje kapotte) HM mee via de post. Deze lap ik eerst eventjes op en mocht dat niet lukken weet ik je te vinden 🙂

FonS: dan laat ik hem nog wel liggen, bij de rest van de zooi :p

Ik ben trouwens vandaag bezig geweest met het stugger maken van mijn citta voorveering zonder dat de veerweg korter of langer wordt, lukt aardig en hoop zo geen last meer te hebben tijdens het rijden dat ik door mijn vering heenzit 🙂 (85-90kg op een M-stuurtje leunend is wat te veel voor het ori voorvorkje)

Home made engine dyno

Lowie
                            Bijdrager

is het met de leo krul niet gelukt omdat je verder wil gaan met een hm?

Onkruidzaaier
                              Bijdrager

Hoe meer uitlaten, hoe beter 😉

ArvidW
                                Topic starter

Leo krul aanpassen heb ik nog niet kunnen proberen, citta ligt sinds aankoop uit elkaar:(

Ach, 1 uitlaatje extra kan nooit kwaad:lol

En ik moet voor mijn 50cc’tje een beetje een middelmaat uitlaat hebben, de cilinder mag dan wel getuned zijn maar hij is en blijft een 50cc met origineel kleine spoelpoortjes waar de uitlaatpoort ook op is bemaat, en hij heeft dus geen extreem hoogtoerige uitlaat nodig.

Home made engine dyno
                                15 berichten aan het bekijken - 1,621 tot 1,635 (van in totaal 2,721)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.