Vespa-Ciao.NL
:: 3e Sprint/Race Topic

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl 3e Sprint/Race Topic

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 64)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

tompiebozzel
    Bijdrager

ik zit me net ook te bedenken dat hier vlakbij mijn huis ook nog een stuk weg ligt dat dood loopt, en loopt tussen 2 weilanden door en word enkel gebruikt door de 2 boeren van wie het land is, en zelfs dan is het maar heel zelden dat die boeren via die weg er op komen, zal even wat links van google map posten zodat jullie het allemaal kunnen keuren

EDIT: Linkje!, weg lijkt smal, maar is breed genoeg voor auto’s, trekkers enzovoort. en het is zeker 5a600 meter. en helemaal voor aan is een wat bredere plek waar iedereen zou kunnen staan.

speedbuxy
      Topic starter

@Tompiebozzel
        Zoiets is een mooi alternatief mochten we geen legaal stukje kunnen bemachtigen.
        Maar laten we eerst kijken of het event levens vatbaar is, het plek hebben we tzt binnen een paar dagen wel gevonden en bepaald.

tompiebozzel
        Bijdrager

@speedbuxy

ja legaal stukje gaat natuurlijk voor, maar hier heeft ook niemand last van je, ook niet kwa geluid etcetera. en politie….. die zien we hier BIJNA nooit

SpeedyVespa
          Donateur

Dan kom ik wel als pkttenkijker :p

daniel citta
            Bijdrager

zet mij dr ook ma bij 43 vario

tompiebozzel
              Bijdrager

haha dan kan ik wel inpakken daniel:P, of je moet mijn DR ook nog even tunen:D

daniel citta
                Bijdrager

kan wel tom(a)

Waarom?

Is dit geen geschikte locatie?

Ik weet niet of het perse 400meter moet zijn want dit is namelijk 300m op het rechte stuk. Naast de sprint kan je hier evt ook een rondje van maken, soort van circuit race van bijv 3rondjes? Voordeel is dat hier genoeg zand omheen ligt om als grindbak te dienen, voor geval het misgaat;) Ik heb geen idee hoe de politie hierop zou reageren maar dit ligt zo ver van de bewoonde wereld dat je dat toch aan hun verstand moet kunnen brengen?? Daarbij ligt Harderwijk mooi centraal voor iedereen die komen wilt.

Als je hier even mooi zomerweer bij bedenkt met een bbq dan lijkt mij dit wel een mooie locatie8)

https://maps.google.nl/maps?saddr=Onbekende+weg&daddr=Onbekende+weg&hl=nl&sll=52.365079,5.632918&sspn=0.007364,0.022724&geocode=FTYHHwMdCvRVAA%3BFQQJHwMdBQVWAA&mra=me&mrsp=1,0&sz=16&t=m&z=16

Mij maakt het echt niet uit het is maar een idee:! Zet mij ook maar op de lijst:thumb

ritze
                    Bijdrager

hoe staat de wind op dat weggetje?

zou ik wel even checken want het is niet breed.
                      ik zie fons al gaan met zn wiel platen (a)

maar het ziet er wel naar uit, dat je met weinig tot geen wind een mooi race baantje hebt :thumb

De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
                      Link naar Mijn collectie / Projecten.

speedbuxy
                      Topic starter

@Waarom?
                        Dat ziet er zeker erg geschikt uit:thumb sterker nog beter kan haast niet.
                        Want asfalt is lekker strak:thumb
                        Je hebt idd een mooie grint bak:thumb
                        Een circuit rondje erbij is een erg mooie toevoeging:thumb
                        En Harderwijk is idd mooi centraal:thumb
                        Dus ik zie dit idee van jou ook wel zitten:thumb

@Ritze
                        Ik denk dat ie in real life wel wat breder is want google maps vertekend de breedte meestal.
                        En anders word het idd stuurtje vrijen:lol

SpeedyVespa
                        Donateur

Nu kom ik zeker :p

Waarom?

@Ritze,
                            Hoe de wind staat is natuurlijk nooit te zeggen maar we gaan even uit van een mooie rustige zomerdag8) Het is trouwens een gewone weg en zeker niet smal ofzo..

Edit: Op de foto lijkt het idd wat smal maar valt echt mee.

@Buxy,
                            Ik reed hier vanmiddag langs omdat dit nog niet heel lang geleden is drooggelegd en dacht precies wat jij ook beschrijft:thumb Weet alleen niet hoeveel waarde jij hecht aan die 400m, jij als oude scootersprinter:D?
                            Het asfalt is nog haast nieuw en zouden hier hooguit even met de bezem langs moeten:thumb

speedbuxy
                            Topic starter

Waarom? :
                              Weet alleen niet hoeveel waarde jij hecht aan die 400m, jij als oude scootersprinter:D?

Dat was op 150m, dus die 400m hecht ik niet zoveel waarde aan:lol
                              Dit was meer met het idee dat 150m wat kort is voor poeli aandrijving dus dacht dan voegen we de 400m ook toe.
                              Maar 300m voldoet ook vast prima:thumb

SpeedyVespa
                              Donateur

Is dat eigen terrein?
                                bedoel daarmee of het openbaar is?

luuky1997
                                Bijdrager

weeer zo ver weg van mij:(

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 64)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.