2F4OV 47,6 *XSH Race* HPI Simo Ciao

Home Forums Perso’s Projecten 2F4OV 47,6 *XSH Race* HPI Simo Ciao

15 berichten aan het bekijken - 1,741 tot 1,755 (van in totaal 3,027)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Martijnvanheerde
    Donateur

Foto’s:P

.-{2F4OV}-.

Foto’s komen binnenkort… kheb de rest van de week waarschijnlijk geen tijd om er iets aan te doen. Dus reken maar op begin volgende week:D

Ook heb ik stickers besteld bij Kramer Belettering. 20 euro voor 2 stickers. Deze komen op de zijkappen en zijn roze. De tekst blijft nog geheim en jullie zien het wel als ik het erop heb zitten:thumb

ciaoracer
        Bijdrager

Hey Sil,

Effe offtopic vraagje, maar welke onderverdeling kies jij dan op die site van Kramer belettering? Want ze hebben er zoveel keus in stickers. En ik was namelijk ook van plan om stickers te laten maken.:D

.-{2F4OV}-.

.-{2F4OV}-.

Vandaag vanaf 5 uur sochtends gwerkt… 12 uur gemaakt. Daarna direct thuis begonnen aan de ciao natuurlijk. Laatste afwerking rechterzijkap gedaan:) Ook de linker zijkap is passend gemaakt. Met gat voor bobine en sleuven voor kabels etc…
              Voetenplankje is ook gemonteerd evenals het 60mm XSH filter. Kan nu alleen geen gebruik maken van het voetensteuntje;)

Toen heb ik ook nog sproeier 200 gemonteerd en ff stukje gas gegeven. Maar bij langere tijd vol gas ging hij heel erg haperen en soms valt ie ook gwoon uit. Leek mij egt een ontstekingsprobleem, dus bougie vervangen. Khad toevallig net een nieuwe NGK B9HS gekocht. Net nog een stuk gereden en loopt als een zonnetje! Kmoet alleen egt oppassen, want politie rijdt hier egt overal en ik kom ze maar niet tegen:o Geluk zal een keer opraken en dat zou jammer zijn vlak voor de meeting.

V-snaar is versleten en rolletjes miss iets te zwaar. Morgen krijg ik als het goed is 3.3gr Malossi HT roll binnen. Dan gooi ik die erin en vervang ik meteen de v-snaar voor een nieuwe=)

Foto’s wacht ik nog heel even mee aangezien de stickers ook morgen binnenkomen. Kwil pas foto’s maken als het in zn geheel af is… Dat zullen jullie wel snappen:lol

Toeren maken doet ie nu ook beter dan met andere sproeiers in de mikuni! En ook het verlichten van koppelingssegmenten en monteren van malossi witte trekveren is duidelijk merkbaar! Redelijk hoog in de toeren voordat ie aanrijdt. Bovendien slippende achterkoppeling wat ook een grote bijdrage levert het toerental zo constant mogelijk te houden. Het enige wat ik nog steeds zeer irritant vind is de malo vertanding. Die paste niet goed dus 2 pakkingen gemonteerd en toen liep die redelijk soepel. Maar hij blijft maar lekken en dit resulteerd dus in een zwarte achtervelg ipv een witte:(

Stay tuned 4 photo update!!!!!:bier

erwinko
              Bijdrager

kan je dan niet beter dik pakking papier kopen en een klok pakking erop overtrekken en uitknippen?

ArvidW
                Donateur

.-{2F4OV}-. :
                  Morgen krijg ik als het goed is 3.3gr Malossi HT roll binnen. Dan gooi ik die erin en vervang ik meteen de v-snaar voor een nieuwe=)

Haha, klinkt heel interessant, maar waarom koop je ze niet gewoon bij de brommerboer 😛 alle malossi rollen die ze verkopen zijn HT 😛 (op de testrollen na)

Maar met 3grams zul je de echte terror gaan meemaken (a)

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                  Home made engine dyno

.-{2F4OV}-.

@Erwinko: Dat is nog niet eens zo’n slecht idee. Gwoon dik pakkingspapier kopen. Kzal kijke of ik nog tijd heb dit te fixxe..

@ArvidW: Omdat de brommerboer een afzetter is. Dus bestel liever rollen via de post van JMPB;)

ArvidW
                    Donateur

Oh, vandaar. Dan snap ik het 😛

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                      Home made engine dyno

Piet30
                      Donateur

ui, 3,3 gr rolls =)

filmpje, filmpje…….

cu,Ralf

.-{2F4OV}-.

3.3gr rolletjes zijn binnen. Stickers van Kramer Belettering helaas nog niet;)

Dus nog ff wachten met foto’s…. Ik weet niet of ik de rollen vanavond ga monteren aangezien ik helemaal stuk ben van het werken. Weer meer dan 10uur erop zitten..

Is miss ook slim om een filmpje te maken dat ik rondom mn brommer loop ofzo… zegt altijd meer dan losse foto’s:thumb

TimoO_
                          Donateur

mwah ik vind dat losse foto’s meer zeggen, kan je veel meer op zien omdat het een stilstaand hoge resolutie beeld is.

filmpjes zijn enkel voor het rijden vindt ik, dat kan je van z’n lang zal ze leven niet met foto’s kunnen uitbeelden 😀

.-{2F4OV}-.

Daar heb je dan ook wel weer gelijk in… de kwaliteit tijdens het filmen is klote;)

Ik maak foto’s EN een filmpje zodat het allemaal goed te zien is:thumb

Piet30
                              Donateur

hehe, that’s right, pics have a lot more details 😉
                                But a filmpje also has a sound, and that would be interesting to hear with 3,3 gr rolls:relax

cu,Ralf

Herr Flick
                                Sleutelbeheerder

Kun je dan ook filmen met een lang stukje weg oid ?
                                  Ook het optrekken even ?

ben wel benieuwd..

Vind de gaten boren echt totaal nutteloos , ik heb bijna 1/3e gehalveerd heb wel wat gemerkt maar niet dat mijne in een keer gaat klinken als een scooter 😛 ?

nouja suprise us sil ;D

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                                  Gele Racefrikandel
                                15 berichten aan het bekijken - 1,741 tot 1,755 (van in totaal 3,027)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.