2F4OV 47,6 *XSH Race* HPI Simo Ciao

Home Forums Perso’s Projecten 2F4OV 47,6 *XSH Race* HPI Simo Ciao

15 berichten aan het bekijken - 1,546 tot 1,560 (van in totaal 3,027)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

ArvidW
    Donateur

Pak de dremel een 13mm schuurrolletje en 30minuutjes. Dan is je spruitstuk zo 21mm en als je een beetje inzicht hebt (en dat heb je als WTB’er !) dan wordt het heel netjes 20.5 of 21mm rond:thumb

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
      Home made engine dyno

.-{2F4OV}-.

Jup dat moet ik idd nog doen. Kben alleen het spruitstuk vergeten mee te nemen…

Miss volgende week fixxen.

Michel
        Bijdrager

Ik ben weer terug uit Almelo. 3 dagen vreten zuipen en niks doen ๐Ÿ˜€

Daar zat in ook aan te denken Arvid. Effe een streepje zetten waar die op staat en dan gewoon iets vroeger draaien.
          Gewoon beginnen met 1 รก 2 mm linksom en dan kijken wat het doet.

Ik heb niet het idee dat het aan het brandstof gedeelte ligt. Die van mij begint pas te sputteren als je denkt, die gaat ontploffen!! ๐Ÿ™‚ Dat had ik op Sil zijn Ciao niet dus hij word ergens tegen gehouden.

TimoO_
          Donateur

als je werktuigbouwkunde doet, kan je hem dan niet gewoon op school uitboren of uitdraaien? moet toch lukken ofniet?

.-{2F4OV}-.

Jup dat moet lukken. Maar het is nu momenteel erg druk met practica en werkruimte zit heel vol. Maar het moet wel lukken hoor:thumb

.-{2F4OV}-.

Kheb mn 24mm Mikuni TM Vlakschuif Twins Max tuned en Twins 60mm kelk binnen.

Hopen dat deze wel lekker loopt:thumb

Hier de foto’s:

Michel
                Bijdrager

Ziet er weer netjes uit.

Nu kijken of het met deze beter gaat. We blijven positief denken ๐Ÿ˜€

PiNeAppLePro
                  Bijdrager

Ziet er goed uit :thumb

speedbuxy
                    Bijdrager

Mikuni tm is een hele fijne carb om af te stellen, is naast keihin gewoon de beste:thumb en 24mm is voor jou ook net wat beter qua grote.
                      Dus met deze moet het wel goed komen en anders zou ik toch eens aan de ontsteking gaan draaien.

KennyVespa
                      Bijdrager

nice man ๐Ÿ˜€

kijken hoe die loopt ๐Ÿ˜€

ik hoop er het beste van :thumb

ArvidW
                        Donateur

.-{2F4OV}-. :
                          Kheb mn 24mm Mikuni TM Vlakschuif Twins Max tuned en Twins 60mm kelk binnen.

Dat vraag ik me altijd af, wat tunen zij aan een carb ๐Ÿ˜› Beetje afbramen + polijsten ? Dan is de naam “Max tuned” toch wel wat overdreven (ja, ik heb het niet zo met Twins :D)

Maar de carburateur is mooi ding :thumb, alsnog lekker Big-ass maar nu wel een iets bescheidener maatje:)

Succes ermee, hopen dat hiermee het probleem opgelost is ๐Ÿ˜‰

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                          Home made engine dyno

Herr Flick
                          Sleutelbeheerder

Mooi,
                            en idd zoals arvid al zegt ๐Ÿ˜› max tuned ?

maak nu wel even je spruitstuk lek dicht, als die nog steeds vol met gaten zit moet je er niet mee gaan testen.

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                            Gele Racefrikandel

.-{2F4OV}-.

Thx voor de reacties:)

@Arvid: Geef je helemaal gelijk hoor. Max tuned = overdreven idd:lol Het is ma wat je t zelf noemt he;) Kheb het zelf ook niet op Twins dat weten jullie.Hier staat wat ze er aan doen. Dit komt wel van de site van XSH af, maar Twins doet hetzelfde.

De carburateur wordt ook wel de gasfabriek genoemd. De carburateur zorgt voor de menging van lucht en benzine. De vorm en het binnenwerk van de carburateur zijn heel erg belangrijk voor een juist mengsel, en heeft veel invloed op de spoelsnelheid(flow).

Bij XSH kunnen wij u net dat beetje extra bieden wat een carburateur wel goed kan gebruiken, denk aan onze eigen gedraaide kelken die zorgen voor extra prestaties. De kelken bieden ook kans om grote luchtfilters te gebruiken.

Kelk op maat = 25 Euro
                              Voor elke gewenste carburateur
                              Carb tuning = 40 Euro
                              – kelk montage
                              – flow verbeteren richting gasschuif
                              – aanpassen kelkvorm
                              – polijsten inlaatkelk

@Thomas: Mn spruitstuk heb ik hier in eindhoven en de kleine gaatjes worden opgevuld met epoxyhars of 2-componentenlijm. Wat zal het beste zijn van die 2??

.-{2F4OV}-.

Spruitstuk heb ik vandaag meegegeven aan een klasgenoot. Die had nog wel spul liggen om het te fixxen. Als het goed is krijg ik mn spruitstuk morgen trug en dan zie ik t wel:thumb

.-{2F4OV}-.

Betere kwaliteit foto’s van mn Mikuni carbje. En mn kleine porien in t spruitstuk zijn gefixd:thumb Zit 2 componenten lijm op.

Zie linksboven op de carb: Logo Twins erin gegraveerd.

15 berichten aan het bekijken - 1,546 tot 1,560 (van in totaal 3,027)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.