Vespa-Ciao.NL
:: 1e Editie belevingsevenement BromfieTTs 2014

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl 1e Editie belevingsevenement BromfieTTs 2014

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 57)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Martino
    Topic starter

Kreeg volgende link doorgestuurd. Vooralsnog alleen doorgelezen, maar dit evenement trekt zeker mijn aandacht.

http://www.racesport.nl/OVERIG/Evenementen/eerste-editie-belevingsevenement-bromfietts-/tabid/153/iNews_ID/33709/Default.aspx

Nu nog 20 leden bij elkaar krijgen en er een leuke dag van maken. 🙂

Ik zal in deze post een lijstje geïnteresseerden bij houden;

-fallenes
      -Tjoep
      -Crullie
      -tompiebozzel
      speedbuxy
      Jelle
      Florian
      -Citta89
      Martino
      -daniel citta +2
      -Tim_vr6
      Tonni
      -Frank80cc
      -VespaAvanti
      -Pepko
      -AAT-RACING
      -Rizla
      -Ciaoracing75
      -Intellect80
      -xsm19

fallenes
      Bijdrager

Leuk. Naast de deur. Hopen dat ik mn ciao optijd klaar heb!

TJOEP
        Donateur

I’m in!

Crullie
          Donateur

Dit is Super, heb al vaker op het TT-circuit mogen rijden(jaren geleden) doe graag mee =), kijken wat een snelle Vespa op het TT-cicuit kan. Krijg zowaar de kriebels om toch dan maar weer eens een roterend inlaat blokje te bouwen voor de TT.

TICKLING BARN

tompiebozzel
            Bijdrager

Hier heb ik ook wel interesse in. Zal een vriend van me ff vragen of die ook mee wil 🙂

speedbuxy
              Bijdrager

Dit zijn nu van die events waar we ons jaar programma wel mee mogen aanvullen:thumb
                Want wat is nu mooier dan meeten, brommers kijken en over het circuit racen:thumb

Jelle
                Moderator

Nice!
                  Die 20 man halen we toch zo?

Count me in

Florian
                  Moderator

Hier ben ik sowieso bij!

Heb niet de hele lap tekst gelezen maar hoelang mag je dan op het circuit scheuren? Zijn er ook nog verplichtingen aan brommer/rijder, denkend aan een helm bijvoorbeeld?

Wilk1985
                    Moderator

Bij het inschrijfformulier staat nog de volgende tekst:

Entree
                      Wat is er fijner dan je helemaal onder te dompelen in de wereld van de bromfiets, voor velen synoniem aan een onbezorgde jeugd! Van de nieuwste Kymco tot een met zorg gerestaureerde KS50 of de hereniging met de bromfiets uit uw jeugd. Bestel hier voor slechts 10 Euro uw entreebewijs voor BromfieTTs 2014 en wie weet wordt u (weer) verliefd! Vergeet niet bij uw bestelling uw persoonlijke favoriet op te geven.

Entree met bromfiets
                      Komt u met uw trots naar Assen? Met een ‘entree met bromfiets’ mag u zo doorrijden het showterrein op om deel uit te maken van het evenement. Een eventuele passagier betaalt de normale entreeprijs van 10 Euro. Geheel in het thema van het evenement worden bezoekende bromfietsers per periode (bouwjaren) toegelaten op het beroemde Grand Prix asfalt. Iedere sessie levert daarmee een uniek tijdsbeeld op! De circuitsessies zijn alleen toegankelijk voor bromfietsen met een geldige WA-verzekering. Om een beeld te krijgen van de aanwezige brommers op het evenement helpt u de organisatie door het merk, type en bouwjaar van uw bromfiets direct bij uw bestelling hieronder op te geven.

Entree Bromfietsclubs
                      Komt u met uw bromfietsclub naar Assen? Vanaf een bestelling in de voorverkoop voor 20 clubleden en hun bromfiets ontvangt u automatisch de speciale clubkorting van 10% over uw gehele bestelling, dus ook over eventuele passagierskaarten. Wanneer u ten behoeve van uw presentatie materialen wilt meenemen en opbouwen, gelieve dit dan aan te geven bij ‘opmerkingen’. Zowel individuele bromfietsen als clubpresentaties komen in aanmerking voor publieksprijzen!

Handel en Hospitality
                      Wilt u iets verkopen of promoten tijdens BromfieTTs 2014 of wilt u het evenement met uw relaties als VIP-gast beleven? Bent u een handelaar of verzamelaar? Neem dan contact op met de organisatie op 0592-318 055 of via e-mail: info@bromfieTTs.nl.

Ook een aardige hap tekst, maar de enige verplichting die ik eruit kan halen is dat je een WA verzekering moet hebben en je van te voren moet inschrijven.

El Citta
                      Donateur

Hier ben ik zeker bij:thumb Ik neem aan dat 20 man voor dit evenement ook geen probleem moet zijn!

DarkMagician6
                        Bijdrager

Misschien dat mijn vader dit ook wel leuk vind, ik zal het er met hem over hebben of dat we daar dan heen kunnen.
                          Ik ben alleen wel bang dat ik mijn Si niet mee kan nemen helaas. Is toch wel een flinke afstand van Asten naar Assen ondanks dat de naam niet veel scheelt.

daniel citta
                          Bijdrager

Bij deze wil ik mij ook inschrijven en weet ook nog wel 2 die ook willen maar die hebben hier geen perso.
                            Is dat een probleem anders zeg ik gwn dat ze even een aan moeten maken

Tim_vr6
                            Bijdrager

Ligt mooi in mn voortuin 😉
                              Dus zet mij maar op het lijstje aanwezig.

fallenes
                              Bijdrager

Ik zal wel met de auto en aanhanger komen i.v.m. politie controles rondom de tt-baan.
                                Aangezien ze dit ook altijd doen met automaxx ect.

Tonni
                                Moderator

Zou wel leuk zijn om hier als Vespa-Ciao.nl club te verschijnen met een aantal mooi gepoetste en goed lopende brommertjes toch!

Ik heb ook wel interesse

I came, I saw, and I forgot what I was doing...
                                15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 57)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.