Aangemaakte reacties
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
Helaas is vorige maand mijn mooie citta gestolen in Groningen. Om dit verdriet te verwerken heb ik een nieuw speeltje gekocht:

Een Fiesta XR2i met 129 paardjes onder de kap.
Aanwezig op de meeting en bierbeque!
@Flick: Ja sorry, m’n kristallen bol was stuk.
Zoals het nu lijkt neemt RidingSolo mijn plek over! Ik zal dit bevestigen als hij het geld heeft overgemaakt.
ik moet dat weekend helaas werken. ook heb ik geen tourwaardige brommer of de middelen om dat voor elkaar te krijgen.
Als iemand mijn plek over wil nemen hoor ik het graag!
bij deze ben ik dus niet aanwezig!
@jos: Ik zal me binnenkort bezighouden met de Spaghetti!
@maarten: dat is wel de bedoeling, ik vind hem nu nog een beetje kaal.
Sinds gisteravond woon ik gelukkig samen met m’n citta:

Er moeten nog een paar kleine dingetjes aan gebeuren. Zo loopt hij niet helemaal lekker als hij koud Is en zijn de trekveertjes erg slap.
Verder cruised hij een gezonde 41 km/u en rijd heerlijk.
Groetjes
update
De ciao is nog niet verder gevorderd sinds de laatste update. Dit heeft vooral te maken met tijd en geld gebrek. Mijn motivatie is gelukkig wel weer aanwezig met dank aan de Eierbaltour. Ik heb daar heerlijk gereden op een van De Brandweer zijn citta’s en een hele gezellige dag gehad.
In december van Vorig jaar heb ik een citta gekocht in onderdelen, deze ga ik gebruiken als dagelijks vervoer in de stad.
Nu het mooie weer er aankomt begint de opbouw ook eindelijk een beetje op te schieten:

Hij is nog niet helemaal klaar maar het begint er al op te lijken!
De huidige setup is:
50cc PW
citypower
13/13 @52 met malossi filter
Std gereviseerde cp carters
poulie 85Dit alles zorgt voor een topsnelheid van 45 km/u op de teller!
lekker cruisen dus. 8)upje!
@maarten, ik houd hem in m’n achterhoofd, maar voor nu ben ik op zoek naar een DR. Toch bedankt voor het aanbod.
Betaald!
Gewoon een remplaat van een ciao met spaakwielen dacht ik.
Zoals het nu lijkt ben ik aanwezig! Alleen Geen eierbal voor mij.
besloten dat de vers gespoten achterbrug van m’n nieuwe citta te krom was, dus ben nu bezig een roestige brug op te knappen.
Edit:
Weer een stukje verder:

Wat een mooi verhaal om te lezen!
Zo te lezen begint het vespa virus al toe te slaan :pEen bouwpakketje met wat extra spulletjes:

past perfect in een 106! :@
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>