Aangemaakte reacties
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
Mike
Hele gave ciao die zilver/bruine! Hoe lang heb je m al? Was erg benieuwd wanneer hij eens op zou duiken.
Heb het ding, laat ik zeggen dik 15 á 16 jaar geleden ten tijden van mn eerste ciao, heel lang in de showroom zien staan van het toenmalige “scooterhouse Dupont” aan de kanaalkade te Alkmaar. Stond er altijd al kwijlend naar te staren!
Mike
Ben er al zo goed als uit met crullie. Mag voor nu dicht
Mikeik ben blij dat je er content mee bent.😉 is ook echt alleen maar ingereden op max 3 toertjes.
Ik hoop dat ik ergens kan volgen wat je er mee gaat doen en wat het presteert.
MikeZie pm. Aangezien t bieden is ga ik niet met prijzen bloot
Mikeliep net te worstelen in een te koop topic. ik maak vervolgens als fout het topic echt aan maar dan blijkt dat je daarna zelf niet meer de titel/onderwerp kan wijzigen.
MikePfff 25-11-2005. Longggggg time!
Goeie ouwe tijd. Begin periode met De eerste meetings/ toertjes, gumball, zzt-2008. sleutweekendjes bij flick haha
Mooie tijd en ook echt leuk dat nog steeds veel mensen uit die periode nog steeds actief zijn.
MikeAanwezig
MikeIk zou hoger gaan zitten kwa sproeier. 42 Alu kan lekker hoogtoerig zijn. 68 beginnen.. Kan je later altijd nog kijken of je kan zakken kwa maat
MikeIkke ook
MikeGoeie ouwe tijd 2008…
Kan ik me aanmelden?Mike66 is prima
MikeVervelende uitkomst met die 19mm…. de grote hamvraag is nu natuurlijk… wat ga je er voor de VCT nog aan doen? Of heb je een vervanger liggen?
MikeSproeier 44 46 poulie 80 erop doen… Anders wordt het overtoeren loeien.
MikeIk rijd een dagje mee en neem mee m’n vespa si die t meestal wel doet. Een compact ratel setje. Wat pakkingen en los grut.
Veder wat biertjes een bescheiden portie humor en probeer een bijdrage te leveren aan de gezelligheid.
Tot komend weekend.
Mike -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>