Aangemaakte reacties
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
Mooi werk weer Joor!
Fijn om te zien dat je zo actief bezig blijft.
Bedoel je de variatieur, koppeling of vertandingshuis?
Klinkt als drie mogelijke oorzaken.
Kapotte condensator (bij temperatuur verschillen andere weerstanden)
Pakking lekkage (bij warmte en uitzetten komen lekkages)
Keerring er uit
Optie 1 even aanhouden en je condensator vervangen, kan je ook gelijk je keerring even bekijken.
Nog een bepaald type, staat en uitvoering?
Hoi!
Origineel worden er inderdaad verlengde moeten bij geleverd om de afstand te behouden.
De kosten bedragen per jaar uiteindelijk is alles vrijwillig dit was en zal altijd zo blijven. Een subscriptie idee is leuk maar voelt voor sommige weer verplicht of indien iemand het vergeet af te zeggen krijgt deze persoon onbedoeld kosten.
Er zijn een aantal ideeën achter de schermen waar we naar kijken maar nemen uiteraard alle feedback mee!
Het idee is om zoveel mogelijk relevante informatie te bundelen en beschikbaar te houden. Een antwoord zal er altijd wel gevonden kunnen worden ;)!
Ik snap je maar je geeft zelf het antwoord ook al waarom die jaren.. omdat daar veel data zit. De kosten zitten rond de 300 en oplopend echter is dit 1 aspect van meerdere zaken waarom stappen nodig zijn.
Ga er van uit dat de post counter op niks komt te staan.
Dit zit uiteindelijk gekoppeld aan posts en als we overstappen zal er dus ook geen posts staan.
Helaas iets waar rekening mee gehouden moet worden.
Omtrent het tijdsbestek: dit gaat nog lang duren verwacht geen wonderen.
kan prima!
P12 zuiger voor gebruiken hoef je geen fratsen uit te halen.
Band laten leeglopen, ventiel dmv de band in te drukkenverder naar boven krijgen en dan het moertje wat meer aandraaien. En anders even je buitenband eraf en je binnenband juist plaatsen.
Dikke prima!
Enkel niet gebruiken bij mix blokken waarbij je de mix aansluiting nog gebruikt dat is net even te dik/stroperig naar mijn mening.
De 102mm of 108mm schijven worden wel ‘gewoon’ nog gemaakt, ebay Italië.
Niet deze naar wat ik weet.
Kleur van je lager en je inlaat vlak staat op je foto.
30 september 2025 om 16:31 In reactie op: Achterband steeds lek bij ventiel, ringetje aanpassen?1#830184bram0vitzHoi,
Gedeelte rondom het ventiel gat aan de binnenzijde even glad schuren wellicht zit er iets scherps.
Je kan een oude band pakken en hier een stuk vanaf knippen wat je tussen de nieuwe band en de velg plaats als bescherming. Maar wat hierboven aangegeven word velglint werkt ook prima of gewoon een dubbele laag duct tape.
Een mooi prijsje? Ik kan slecht photoshoppen maar een setje heb ik in het mint groen nog liggen.
Als je een goed bod doet zie ik die vast in mijn inbox terug.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>