Aangemaakte reacties
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
Zo’n iets kleinere wok is wel wat gezelliger.
Deze heeft bestellen aan tafel 🙂 http://www.shufustate.nl/
Ik kan ook op alle 3 de dagen
Potverdorie ik trek zo even een pilsje open om het te vieren. Van harte gefeliciteerd!
Deze mijlpaal heeft mij ook enorm veel gebracht, vlaggen uit en eierballen in de frituur
19 augustus 2019 om 21:52 In reactie op: Vliegwiel probleem opgelost. Start probleem opgelost. #789509Ja, de keerring hoort vlak te liggen met het opstaande randje van de passing. Ik zou de ontstekingsnok eraf halen en de keerring eruit wippen en een nieuwe plaatsen.
Quote tonni
Nu monteer je de nieuwe keerring. Ik doe deze altijd als laatste, omdat hij anders nog wel eens beschadigd met het stoken van de carters. Leg hem zo recht mogelijk op het carter en duw hem gelijkmatig op zijn plek. Niet dieper als vlak aan de buitenkant van het carter, anders komt hij tegen het lager.Niet echt veel zelf geklust 🙂 @Martino heeft mijn Simo carters en roterende inlaat gestraald en @zevenenergie heeft het kapotte schroefdraad van de vorige eigenaar gerepareerd. Gelukkig kan ik anderen dan weer wat credits geven!

In principe kan het pretpakket dan binnenkort weer eens in elkaar.

Tof altijd dankbaar werk om zo’n brommertje weer rijklaar te maken 🙂
Ik mis nog wat foto’s buiten in het zonnetje 😀 Verder is de stickerbomb combinatie wel nice! En inderdaad nog even kijken of je nog via iemand een Si zijstandaard kan fixen
Ik dacht direct aan een scoopie v2
Dikke combinatie trouwens zo wil ik mijn opknap citta ook maken met roze wielplaten.
Ik zag dat Erwin ook al saté aan het maken was. Zal ik ook nog even hansiebsate maken voor zaterdag :-)?
Boomroom is altijd erg nice. Ik luister ook altijd Soundcloud setjes 🙂
Op youtube staan ook wel wat nice setjes:
Ook nog maar 1tje voor mij dan
Nice!!!
Roterende inlaat moeten we binnenkort maar eens proberen 🙂
Sick basketttt 🙂
Hey dat is ook mijn oude ciao a.k.a. de witte vlek ciao 🙂
Mooi dat die een nieuw leven bij jou krijgt.

Hoi Freud,
Ik zou je van harte aanraden om wat field research toe te passen op onze bonte verzameling brommertjes en hun berijders. Mijn conclusie na een aantal jaren intensief observeren is: dat het vooral verbroederd en naast brommeren ook de eetlust opwerkt. Zodoende ook de vele georganiseerde bbq’s na het toeren.
You can use huifkar. They can ship from Germany to Netherlands for €3 envelope.
http://www.huifkarverzendservice.nl
So ship to huifkar in Germany and then they ship it to Netherlands
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>