Aangemaakte reacties
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
@florian, ik was t niet… Maar heb je serieus nu een poeg?
Nee natuurlijk niet.. Maar vond de reactie wel passen in dit topic.
Heb nog steeds 2 Ciao’s en een Citta 😉
Kan een moderator e.d. dit topic niet even verwijderden? Moderatoren e.d. dienen er juist voor te zorgen dat dit Forum constant brandschoon blijft. Ipv zelf steeds jollig te doen. Gr. Wim.
U hebt helemaal gelijk Wim. Er is geen ruimte voor een grapje of lolletje, strikt (nood)zakelijke posts.
Hoogachtend,
FlorianBen ik ook welkom met m’n Puch? Sinds wanneer heb je een Puch, of überhaupt nog een brommer?
Geen idee wie er in het groen op mij gereageerd heeft. Kan diegene zichzelf bekend maken? 😛
Ben ik ook welkom met m’n Puch?
Sinds wanneer heb je een Puch, of überhaupt nog een brommer?
Heb wel een originele piaggio bromkrukas in perfecte staat liggen
Ik ben regelmatig in Den Bosch.. Om wat gaat het?
- Deze reactie is gewijzigd 3 maanden, 3 weken geleden door Florian.
Ik heb er wel eentje
Lekker bezig Joor !
Wat kost dat tegenwoordig nou om een brommertje te stralen en te coaten? Tijden dat je dat voor €180-220,- deed zijn wel voorbij denk ik?
Volgens mij heb ik er nog 1 liggen. In het zwart en in goeie staat
Nou de tijd dat wij 50 man haalden bij een toertje, zijn helaas allang voorbij.
Zonde eigenlijk dat die animo zo afgenomen is.. Was toch altijd leuk die toertjes.
- Deze reactie is gewijzigd 1 jaar, 3 maanden geleden door Florian.
Super gaaf weer !
Vind het niet gek staan die SI koplamp eigenlijk
Heb een gebruikte 41mm Polini liggen
21 februari 2024 om 15:02 In reactie op: Huh een Citta? Nee een fiets met trapondersteuning! #823760Wow dit is echt gaaf!
Mocht je overwegen om soort van plug en play kitjes te gaan verkopen heb je aan mij zeker een klant.
Fijn dat je de krukas hebt gerolen 😕
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>