Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › ZZT’09 Foto’s en Comments
- Dit onderwerp bevat 15 reacties, 10 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 16 jaren, 7 maanden geleden door DennisMix.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
11 augustus 2009 om 15:34 #501206
Het afgelopen weekend is er zover ik gezien heb een leuke VC meeting geweest. het zag er gezellig uit:)
Maar ook afgelopen weekend Ben ik samen met een zootje members wezen toeren om het ijselmeer zoals wij dat vorig jaar gedaan hebben. Een heuze ZZTlekker met een klein Groepje dus mooi relaxed te toeren.
Mike,Batty,Bremco,DennisMix,Ewous,ArvidW,Ivar en op dag 2 kwam Sebas op de ciao van Jeffry meerijden!Het weer heeft Prima meegezeten met een heerlijke tempratuur weing wind en zelfs vaak Zon gezien. we hebben geen Spat regen gevangen!;)
Hierbij volgens even Mijn eigen foto’s. ook arvid heeft er veel gemaakkt samen met wat filmpjes en dat geldt ook voor Sebas. Die kunnen we ook snel bij dit verslag verwachten:)
Mijn foto’s beginnen op de Afsluitdijk op het monument waar we al lekker hebben zitten eten.Foto’s dag 1
ewoutje aant smullen

Juut&Juul met een lekker scheel wijf ertussen achter….

m’n zwager die zat na te genieten van z’n omelet

het eerste biertje aan het eind van de dijk. hier scheen Jelle ons nog gesignaleerd te hebben..

De brommertjes

een paar km’s verderop had ewoutje zomaar zand in z’n sproeier
hiervan word ik beschuldigt:P

een of ander Fries dorp met haventje.

lummels

DIT is de Spot waar HANSIEB vorig jaar tegen de vlakte ging..
dus hierbij een parodietje

weer een of ander dorp

dit moet stavoren wezen geloof ik.. genomen vanaf een end verderop

Hier blies m’n zwager zijn koppakking eruit en een ontsteking draad zat los.

hier was ewout het ff zat en besloot hij door de weide te gaan huppelen in z’n SEXY short pants….

Dit is een sluis ergens…

Dat was dag 1. we kwamen savonds mooi aan om half 7 in dat dorp Vollehove. daar hebben we eerst lekker op het Terras van een restaurant lekker gegeten en daara zijn we doorgereden naar de Boerderij. dat was op dezelfde boerderij als vorig jaar. dus Prima te doen. we hadden lekker een paar biertjes mee dus dat was voor elkaar. later op de avond tegen half 12 kregen we wéér honger dus zijn we nog eens naar de dorps snackbar geknalt voor een rondje Friet en Frikadellen. Om een uur of 2 snachts kwam onze Sabas aanzetten na een lekker helse rit van zoeken enzo op de boederij met jeffry’s brommer:P
naja de volgende ochtend op de 2e dag hadden we helaas niet een ontbijt geregeld zoals we die afgelopen jaar hadden. dus moesten we doorcruisen tot we wat tegen kwamen.Foto’s Dag 2
Dat was in Elbug waar we een mooi tarassie te pakken hadden:

de brommers daar bij datzelfde terras.

dit was bij Harderwijk. mooi uitzichtje en Dolfinarium enzo.

daar nog even een shootje.

en hiero moest er ook nog even gefietst worden:P

Zo.. Dat waren dan even Mijn foto’s.
het was dan ook een hele mooie en vooral gezellig rit zonder al teveel problemen.
heb op het allerlaatste stukje zelf een klein warm lopertje gehad maar gelukkig op zo’n manier dat ik het weg kan poetsen uit m’n cilinder ( 43 AR )Zoals gezegd het was een bijzonder fijne rit met een leuk stel gasten en de rest zal volgen:)
Mike11 augustus 2009 om 16:38 #506364het was een erg mooi ritje en gelukkig mooi weer gehad
had alleen mijn foto toestel niet mee was ik vergeten volgende keer beter
maar heb wel genoten.:)11 augustus 2009 om 18:21 #506445looks like great fun 😀
11 augustus 2009 om 19:22 #506474Ziet er leuk uit jongens! ik begin nu ook wel weer zin in toeren te krijgen:)
11 augustus 2009 om 20:05 #506289Mooie foto`s 😀
11 augustus 2009 om 22:44 #506561he jongens het was een leuke tourtje om voor het eerst mee te rijden
het was dan ook zeer gezellig met het clubje van 7 heen en 8 man terug
vooral de eerste dag ging ie lekker en gezellig ook in de avond gelachen
hier een paar korte filmpjeshier waren mike bremco ArvidW en Ivar tegen batty en ewous aan het tafelvoetballen
hier waren ArvidW en Ivar aan het pingpongen maar Ivar’s pannentje die had het potje niet overleefd
hier waren we batty’s cilinderkop wat vaster aan het maken
hij viel telkens uit
http://www.youtube.com/watch?v=uvIwKAqbFv4en de foto’s die volgen nog
hier een paar foto’s

hier had batty voor het eerst pech

even genieten van de zon terwijl mike en batty aan het sleutelen zijn

hier hadden we een leuke weggetje maar niet zo best voor het uitlaatje
en meteen maar even de tankjes vol gooien

vlak bij de camping maar even een hapje eten

savond’s lekker relaxen on het genot van een pilsje

lekker z’n hoofd vroeg in de ochtend

hier hebben we sebas die kwam pas om 02.00 uur aan

hier namen we onze ontbijt 12.00

hier waren we in harderwijk

En hier op een pondje wat je zelf moest bedienen

gr dennismix
12 augustus 2009 om 07:10 #506420op een of andere manier mis ik het altijd net om die stoet voorbij te zien rijden in Harderwijk! Iig, als je volgende keer er nog eens komt en je ziet een lange draak met een zwart blauwe citta wheelies maken met ik het! Volgende keer lijkt het me wel vet om een stukje mee te boeken! 🙂
12 augustus 2009 om 11:39 #506579leuke foto;s dennis! nu nog ff wachten op die van arvid en sebas. die komen ook vandaag;)
Mike12 augustus 2009 om 19:13 #505532Ik heb het wel naar mijn zin gehad 😀
AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
Home made engine dyno12 augustus 2009 om 19:15 #505416Hier komen ze!
Ready To go! op zaterdag avond…

Pech net voor bij huizen…warmloper met slippertje… sorry jeff

dus maar even uitpakken die handel

Begin van de tour op zondag

Koning Zwembroek

Het wel bekende pondje @ die ene straat met dat huis met bomen en bloemen in de tuin

Poging tot Lunch

Echte Lunch

SHit uit?

HardewijkersRacebende

Pano

Vet Harth!

Stuk

Stuk ja

Sleutel Bitches

Toch nog zelf doen..

Daar gaan we de onijndige weg op

Gelukkig toch nog weer een mooie shot gemaakt

Beetje een groot gat, want deze foto is bij Huizen.. er zijn wel een hoop filmpjes nog

Ballonnenkoningen

sorry jeffrey
12 augustus 2009 om 20:17 #506296die grote witte fiets is egt bruut
volgede keer als ik richting gronine ga pik ik die fiets 😛
De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
Link naar Mijn collectie / Projecten.12 augustus 2009 om 20:36 #506293hoi suhbas mooie foto,s
en blokje heb het echt begeven denk?12 augustus 2009 om 21:12 #506295he arvid leuk filmpje
suhbas leuke fototjes maar denk niet dat je filmpjes het doen van waar je het over had
en het blokje nog kunnen redden12 augustus 2009 om 23:54 #512017volgens sebas viel de cilinder heel erg mee. alleen de zuiger moet vervangen worden..
Mike13 augustus 2009 om 08:22 #512020dan heeft ie zekers mazzel gehad met het blokje
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.