:: zuigerveren versleten??
-
Zeg het woord “vreter” je iets 😛 ? Idd een andere cilinder, of deze laten boren en een nieuwe zuiger.
grz Thijs
woeBijdrager
als je een 12pen hebt kan je mooi een pinasco deps halen.
kost maar 90 euris
ciao 83 :
gr [thumb=datas/thumbs/118-img_0014 2.jpg]118-img_0014 2.jpg[/thumb][thumb=datas/thumbs/118-img_0015 2.jpg]118-img_0015 2.jpg[/thumb]
Oh, nu weet ik waarom ik met mijn 50cc standaard altijd zo vresenlijk langzaam ging:lol Ik had een Snor cilinder:boos En ik de hele tijd maar afvragen waarom hij niet harder ging=)
Pen 12 50cc standaards zijn wel te koop op JMPB, maarjah, wil je nog een 50cc standaard:(
mannen
bedankt voor al jullie reactie, het is mij duidelijk cilinder en zuiger moeten vervangen worden.
ik ga zo op pad langs wat brommer dealers eens kijken wat die hebben liggen.
hou jullie op de hoogte wat ik heb gekocht.
ps ik ga overigens voor een orginele cilinder, want ik woon in utrecht en heb al een batterij aan boetes liggen voor de rood rijden/ de busbaan gebruiken ect.
gr
beste allen
Ik heb cilinder vervangen voor een nieuwe incl zuiger en veren uiteraard.
er zit nu een std 50 cc cilinder onder. ik dat ding weer starten deed hij het weer niet precies het zelfde als vorige keer, bougie zeik nat en stinken naar benzine.
naar drie keer vloeken toch maar eens goed nagedacht en mijn carberateur er weer afgehaald en ja hoor daar lag mijn sproeier onder in mijn vlotterbakje………. domme nerd ben ik!
anfin sproeier er in gedraaid en starten! nu loopt mijn ciao, wat zeggen wil 25 km per uur en beroerd.
Nu heb ik mijn bougie er weer uitgehaald en hij is droog en licht zwart!
ik denk een grotere sproeier, nu heb ik een 12/10 carb en een 44 sproeier.
moet ik naar een 45 of 46 sproeier?
gr
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.