Vespa-Ciao.NL
:: Zuiger verkeerd om?

Home Forums Techniek Problemen oplossen Zuiger verkeerd om?

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

RemcoG
    Topic starter

Heb een 70cc malossi gekocht via 50cc.nl, hebben ze er met de hand een pijl op gezet met edding die naar de uitlaatpoort moet wijzen…

Echter heb ik hier mijn twijfels over, en voor de rest is er geen pijltje te bekennen.

De brommer start dus, loopt zeer moeilijk en alleen als ik het achterwiel optil komt ie een beetje…. als ik er gewoon opzit rijdt ie 5km/u

Kan iemand bevestigen hoe mijn zuiger moet, er zit 1 sleuf in de zuiger moet ie naar boven of over de uitlaatpoort?

Alvast bedankt

Lowie
      Bijdrager

de sleuf is voor de boosterpoorten, deze moet dus niet naar de uitlaatpoort!
        de dichte kant van de zuiger moet naar de uitlaatpoort.

RemcoG
        Topic starter

Kijk! Daar heb ik wat aan!

Bedankt, ga meteen aan de slag.

(Had gister de zuiger dus goed zitten, maar op dat moment was ik vergeten dat er een veeeels te kleine sproeier in zat… en dus startte de brommer niet.. vandaag zuiger dus verkeerd om gezet en goede sproeier erin.. nu zuiger goed erin zetten met goede sproeier = blazingggg :P)

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.