Vespa-Ciao.NL
:: Zuiger veren giet anders dan deps alu??

Home Forums Techniek Opvoeren voor gevorderden Zuiger veren giet anders dan deps alu??

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Monstercitta
    Topic starter

Heb net gesproken met thomaz op msn en hij beweerd dat zuigerveren van een 80 deps gietijzer niet geschikt is voor mijn alu 80 deps omdat in alu cilinders speciale veren in zitten ofsjow. Klopt dit of maakt het niet uit?? Volgens mij maakt het geen donder uit wat voor veren je erin drukt als ze maar passen en goed zijn.

Majah hoor het wel Alvast bedankt jongens

Thijs_DR_Evo
      Bijdrager

Dat maakt wel degelijk verschil ja. Voor nicalsil lagen heb je speciale zuiger(veren), voor chroomwanden heb je speciale zuiger(veren), voor gietijzer heb je speciale zuiger(veren). Maakt wel degelijk verschil, sommige materialen hebben nl de eigenschap elkaar op te vreten.

grz Thijs

Monstercitta
        Topic starter

Klopt dit mensen anders moet ik andere zuigerveren kopen????????????? Als die betaan tenminste voor 80 cc deps ALU. En kan het kwaad dat ik gewoon met gietijzerzuigerveren rijd????. Want dit hoor ik echt voor het eerst

.-{2F4OV}-.

Kzou het niet doen mohammed;)

Daluk verneuk je die supervette cilinder nog!:o
            Ma ik denk dat je die zuigerveren idd niet meer kunt krijge:o en dat zou vet kut zijn…

Succes:thumb

cittadriver
            Donateur

kijk gewoon voor veren van een 70 cc alu van een scooter die zijn ook 47 mm, alleen kijken of de slotjes goed zijn is dit nu zo moeilijk 😕

Monstercitta
              Topic starter

Jah ik ga zaterdag of binnenkort voordat josdijkman op vakantie gaat ff ales regelen. Ik heb me ouwe zuiger ook nog van me alu met zuigerveren anders pleur ik de zuigerveren gewoon op me nieuwe zuiger dus niet echt een probleem

Vincent Vario
                Bijdrager

Monstercitta :
                  Heb net gesproken met thomaz op msn en hij beweerd dat zuigerveren van een 80 deps gietijzer niet geschikt is voor mijn alu 80 deps omdat in alu cilinders speciale veren in zitten ofsjow. Klopt dit of maakt het niet uit?? Volgens mij maakt het geen donder uit wat voor veren je erin drukt als ze maar passen en goed zijn.

Majah hoor het wel Alvast bedankt jongens

Thomaz heeft gelijk.

Zuigerveren kunnen niet verwisseld worden.

je moet echt de orginele hebben met de goede maat.

zuigerveren van een ander soort cilinder zullen wel passen,en het rijd cker wel,

maar niet lang, je cilinder gaat vastlopen

Veel suc6

Groeten Vin

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.