Vespa-Ciao.NL
:: zuiger past niet

Home Forums Algemeen Oude topics zuiger past niet

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Pjear
    Topic starter

ik heb me 80cc maar nu heb ik vnacht heel tijd ligge piele maar krijg die zuiger der F* niet in is eindelijk glukt zit die moer vast druit getrokke glukkig niks beschadig ik aa ndie onderste veer aan rukke knapt dat ding gvd mjah kan ik de zuiger veren stuk afschuren of hoe zou ik dit kunne fixe (zuiger zat er recht in) en nu met 1 veer gaat ie nog egt stroef

Wouz-LwB
      Donateur

Check de how to : [url]http://www.vespa-ciao.nl/page.php?id=13[/url] 😉

Pjear
        Topic starter

ooh niet dat ze dat al op maat make 😛 deze zitten helemaal tege mekaar

Ey Relax bedankt 🙂

Pjear
          Topic starter

en miss nog tip om de zuigerveer der heel af te halen ?

Jeroen
            Bijdrager

ik zou zker niet gaan schuren aan de veren, want dan moet je het al heel precies doen dat ze nog perfect rond zijn.
              Het moet gewoon passen het kan wel ff wat knommelen zijn maar het moet gaan, was bij mij namelijk ook.
              zuigerveren moet je gewoon heel voorzichtig uit elkaar trekken en eraf schuiven.

Pjear
              Topic starter

maar ik zeg je tog dat van deze er een stukje van af moet ze passe gwoon niet ze steken waar ze bij een komen zeg maar te ver naar buiten omdat ze tege mekaar komen en zoals ik bove gelezen heb moet ze niet eens tege mekaar komen. En wat je zegt van heel precies ?? perfect rond ze zein gwoon recht die wat ik erop heb iig :O

R.oel !

hij denk miss dat j de rand wilt gaan vijle, ma als je zo hebt gedaan als in die howto staat is t toch goed, zo maak je ze alleen wat korter, dus zou goed moete zijn…

wat heb je eigelijk met die 70cc wat je er eerst onder had gdaan 🙂 😛 ??

Pjear
                  Topic starter

die zit nog altijd op dezelfde plaats … ga binnekort eraf halen dan kan ie weg 😉

R.oel !

hehe ok dan… zal dn wel hard gaan he..

Pjear
                      Topic starter

bedoel je met de de nieuwe cil ?

R.oel !

Pjear :
                          bedoel je met de de nieuwe cil ?

jeh joa 😉 hoe hard die ging met die 70cc wist k toch al.. :con

Pjear
                          Topic starter

jah dat wist jij al sneller als de jouwe 😛 emm die liep 70/75

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                          • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.