Vespa-Ciao.NL
:: zuiger aanpassen

Home Forums Techniek Opvoeren zuiger aanpassen

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

vicious
    Topic starter

Ik heb mn ori carter es goed bewerkt voor een 70 dr evo. Ook het cilinderhemd aangepast voor de boosterpoorten. De poorten in de cilinder wil ik liever met rust laten, maar kan ik de 4 boosterpoorten in de zuiger nog aanpassen? Hoever kan ik omhoog/omlaag en kan dat bij ze alle 4? En moeten ze `rond`of `scherp`afgewerkt worden?

vicious
      Topic starter

Niet allemaal tegelijk aub 😀

Herr Flick
        Sleutelbeheerder

ik denk niet dat je echt verschil zal merken met zoiets aangezien je de boostpooren al in je carter hebt doorgezet, via daar zullen ze gevoed worden (en zonder die poorten via de zuiger) dus inprencipe heb je niet veel meer aan die 4 zuigergaten nu.

Je kutn ze een beejte afwerken maar verder zou ik er niet aan zitten.

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
          Gele Racefrikandel

ArvidW
          Donateur

Kunt ervoor zorgen dat de flow erin beter wordt, je kunt ze ook flink vergroten, maar zoals Herrflick al zegt, veel verschil zul je niet merken.

Je kunt de “stokjes” in je dubbele spoelpoorten scherp maken, dit schijnt wel wat uit te maken

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
            Home made engine dyno

vicious
            Topic starter

dank u

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.