Vespa-Ciao.NL
:: Zuiderzee Toer 2008

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Zuiderzee Toer 2008

15 berichten aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 1,207)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Mike
    Topic starter

is het echt niet mogelijk dat zo´n ding net ff paaar kmmetjes harder kan rijden dan?daar kan ik je evt gewoon bij helpen!:) want ik kan hier wel een uitzondering voor gaan maken, maar bedenk wel dat de snelheid van Iedereen achteruit gaat, gewoon het algemeen tempo, want 45 a 50 is gewoon echt NIET snel!

en ook jij jelle, jij vond het afentoe ook lekker op f het gas erin te gooie, en dit nog wel ff een stuk langzamer als toad en gefret gingen, we houden deze regel niet voor niks he, want het ging niet te snel en niet te langzaam, en we ervaarden dat als erg lekker, dus moeten we uitkijken om met deze regel ana de haal te gaan, het is ook maar 1 van onze 2 regels, de ander is :geen scooters

ik heb natuurlijk geen probleem met jou als persoon dat je meegaat:)
      ik denk ook niet dat we een uitzondering moeten maken, anders krijg je alleen maar meer dilemma’s.

maar kijk eens of ie wat harder wilt lopen

Mike

Crullie
      Donateur

Vincent heeft een standard cilinder tenminste als zijn set-up klopt, dus een 43mm cilindertje ofzo en het liefst een beetje hoogtoerig dan moet dat zeker lukken lijkt mij. En ja die snelheid moet toch echt wel boven 60 km/uur zijn dat is dan op z’n snelst 4,5 uur rijden per dag, maaré er is onderweg veel mee te maken altijd is mijn ervaring dus dat duurt veel langer opschieten en wel het motto lijkt mij.

Heb er zin !!! :thumb

TICKLING BARN

Edjuh
        Bijdrager

Ok, dan heb je een hoogtoerige cilinder, met nog steeds een (te) lichte vertanding, dat is alleen maar erger! Dan rij je misschien wel 55 ofzo, maar denk je dat dat lekker is op lange stukken? Volgens mij laat je per ongeluk wat lopen met zoveel vibraties onder je achterste=)

Ik wil niet zeuren maar eerder voorkomen dat het voor vincent een ongemakkelijke tocht wordt.

Crullie
          Donateur

Ha ha dan hoeven we voor Vicent teminste geen exstra plaspauze tehouden.:lol

TICKLING BARN

hansieb
            Moderator

Lol krijgt die iniedergeval niet zon stijve kont van al dat gerij :lol

Vincent
              Donateur

Ik ben op dit moment bezig met een andere poulie zodat hij wat sneller loopt mocht ik die niet op tijd klaar hebben(is nogal een kl*te werk om deze goed te krijgen zonder dat ik hem sloop ik heb hem al 2 keer in 2en getrokken)en anders knal ik wel even een andere brug eronder met me vario zodat het wat sneller rijd:P

Tonni
                Moderator

Ik ga binnenkort naar Heuvel om te zien of er een grotere poelie voor te vinden is. Als dit lukt, denk ik dat hij er misschien wel een tweede van wil/kan maken.

Hij heeft een groot boek met heel veel maten en soorten poelies, ik wil (als er een passende bij zit die groter is) een aangepaste voor de normale krukas. Dan zit je ook niet vast aan één blokje…

Ik denk dat de poelie zeker de helft groter moet, om relaxed te kunnen rondtuffen..

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

Vincent
                  Donateur

Als er een 2e van gemaakt kan worden heel graag.(als hij natuurlijk al gemaakt kan worden)

Mike
                    Topic starter

nou dit is al ideaal dan:)

als het lukt is het natuurlijk geweldig om mee te rijden emt het 2 speed systeem!

en als het niet lukt heb je inderdaad nog gewon je vario:)

Mike

hansieb
                      Moderator

Dat moet te doen zijn 🙂 bij de lijst dus!

Crullie
                        Donateur

Jemig de Pemig die lijst is al flink aan het groeien, ze zien ons al aan komen als we met z’n allen sávonds de kroeg in duiken of met die knal uitlaten de vredige dorpjes doorkruisen, zal vast wel kicken worden om dat plasje heen.
                          Ik weet ook dat ze op de afsluitdijk heerlijke uitsmijters hebben en spek pannekoeken jammie moeten we eigelijk ff een plaspauze houden daar om weer bij te tanken.

:lol Kan eigelijk niet wachten zeg maar.

TICKLING BARN

Mike
                          Topic starter

je bent niet te enige, ik zit al te watertanden haha:D nee we gaan het mega grandioos maken:) een mooi feesie van de harde kern:thumb

Mike

hansieb
                            Moderator

Bartje gaat waarschijnlijk ook mee 😛 ken die mooi samen met arvid tuffen

Bartjee
                              Donateur

yup moet nog ff kijken maar lijkt me wel super vet:D Ff mijn 42alu blokje onder mn citta, citypowertje en een poelie ipv vario en dan kunne we lekker meerijden:D

Mike
                                Topic starter

hee das relaxt!..:)

omg dit word echt een monster toer, zoveel geintresseerde!!! ongelooofelijK!:D

edit:
                                  DjeeZz…. lijst tekend al 22 koppen

Mike
                                15 berichten aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 1,207)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.