Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › Zuiderzee Toer 2008
- Dit onderwerp bevat 1,206 reacties, 71 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 17 jaren, 8 maanden geleden door Wouz-LwB.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
10 juni 2008 om 14:37 #503925
Echt hele leuke foto’s + filmpjes! Kheb nou alweer zin in volgend jaar haha:P
Net ook ff mn blokje onder mn citta uitgehaald aangezien hij alweer heel kut begon te rijden. Cilinder ziet er opzich niet eens zo heel slecht uit volgens mij, contactpunten stonden alleen wel alweer verkeerd.
Ik zit echt nog hard te denken wat ik zal doen, of een compleet nieuw blokje kopen (elec), of deze gewoon weer eventjes maken en eronder gooien. Ik denk eigenlijk dat ik nu toch maar voor een elec blok + 70cc gaTonni: 1000 posts Bart!!
Bart: Haa dat had ik nog helemaal niet gezien. Dat moet natuurlijk wel even gevierd worden!=)=)
10 juni 2008 om 15:25 #503926Hier mijn foto’s. Niet veel bijzonders/ nieuws maar toch..
[_]
KLIKFilmpjes zal ik ook uploaden, dan edit ik het hier wel.
I came, I saw, and I forgot what I was doing...10 juni 2008 om 15:43 #503927Bartjee :
Echt hele leuke foto’s + filmpjes! Kheb nou alweer zin in volgend jaar haha:PNet ook ff mn blokje onder mn citta uitgehaald aangezien hij alweer heel kut begon te rijden. Cilinder ziet er opzich niet eens zo heel slecht uit volgens mij, contactpunten stonden alleen wel alweer verkeerd.
Ik zit echt nog hard te denken wat ik zal doen, of een compleet nieuw blokje kopen (elec), of deze gewoon weer eventjes maken en eronder gooien. Ik denk eigenlijk dat ik nu toch maar voor een elec blok + 70cc gaTonni: 1000 posts Bart!!
Bart: Haa dat had ik nog helemaal niet gezien. Dat moet natuurlijk wel even gevierd worden!=)=)
Gelukkig had ik een vracht bobines mee :lol
Trouwens nog echt RESPECT voor het ontbijt man , was echt goed geregeld
10 juni 2008 om 15:45 #503928thank u 4 the nice weekend to all of u 😀
cu, n’chen10 juni 2008 om 16:25 #503929ahah , ik vond onze grote vriend piet30, ralph ook een mooie 😛
Al dat gelach van hem 😛 whahahMoeten maar eens kijken voor een vervolg !
Bijv : Noordzee-route ( langs de stranden.)
@bartje ik ga ff voor je kijken int weekend !
De vliegjes vonden jelle wel leuk 😛
10 juni 2008 om 17:28 #503930:boossmerige rot beesten:boos
hier had ik dus al de eerste lading van mn hoofd en bril afgehaald…
10 juni 2008 om 17:37 #503931Hey mijn foto 🙂
10 juni 2008 om 17:44 #503932@ Jelle: So dan, haha, de blijde Vesparijder. Laat je tanden is zien =) Echt geweldig, heel die bakkes onder de vliegen en gewoon door blijven gaan!! Kunnen nog best hard aankomen die krengen!
P.S. De banner van nukelchen is echt te kick! Heb 5 minuten in een deuk gelegen!:haha
10 juni 2008 om 17:47 #50393319ac087 :
@ Jelle: So dan, haha, de blijde Vesparijder. Laat je tanden is zien =) Echt geweldig, heel die bakkes onder de vliegen en gewoon door blijven gaan!! Kunnen nog best hard aankomen die krengen!P.S. De banner van nukelchen is echt te kick! Heb 5 minuten in een deuk gelegen!:haha
Ik heb volgens mij 3 bijen of iets in die richting tegen mijn dichte vizier aangehad 😛 echt een dikke TOKKKKKKKKK
Zon beest wil je niet tegen je kop aan hebben.
10 juni 2008 om 18:14 #503934dat heb ik dus wel gehad, die ochtend bij die camping ging ik nog even een testrun maken zonder helm, ik kom net rond de 60: SWAP eentje tegen m’n ooglid aan, was ik even blij dat ik met half-dichtgeknepen ogen reed! Damn dat leek net alsof ik een steen tegen m’n harses kreeg, en dan reed ik nog maar 60!
10 juni 2008 om 18:32 #503935moet je nagaan wat er gebeurt met een beukenootje! hahaha
voordeel = toch de helm 😀 hehehe46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel10 juni 2008 om 18:34 #503936Naja en bart dan !!
Die had zaterdag onder z’n oog een dikke bult !
tering ik schrok wel ff toen ik dat zag !Gelukkig trok het vrij snel weer weg.
10 juni 2008 om 18:35 #503937Dat was waarschijnlijk een alergische reactie ergens op of mischien wat zonnebrand perongeluk erin.
10 juni 2008 om 18:37 #503938Hahaha, heerlijk. Het dak van mijn vrachtwagen is ook maar van dat dunne blik en in Frankrijk heb je van die grote rode vliegende beesten in het voorjaar. Die komen met zonsondergang in the air. Als je die tegen de cabine aan krijgt denk je minimaal dat er een deuk inzit!
Ik heb ook eens een keer een wesp IN mijn helm gehad op de Kawa, toen ik 17 was. Sindsdien doe ik mijn bandje niet meer vast. Had een hele dikke kop (heb ik nog wel maar goed 😛 ) Als het nu nog een keer gebeurt flikker ik hem gelijk af en ver weg 😀
10 juni 2008 om 18:42 #503939Ziet er zeker goed uit jongens 😀 😉 mooie foto’s / filmpjes:)
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.