Vespa-Ciao.NL
:: Zuiderzee Toer 2008

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Zuiderzee Toer 2008

15 berichten aan het bekijken - 1,096 tot 1,110 (van in totaal 1,207)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

LeMoN
    Bijdrager

Ok thanks edjuh, ik vind dat dempertjuh erg strak, wil wel weten welke dat is :O dan knal ik die misschien ook op mijn HM en dan polijst ik mijn HM :>

ArvidW
      Donateur

Thuis !

Damn, echt moe :ehh en verbrand:S

Maar echt een ubervette toer, echt geweldig !:worshippy:D:worshippy:D

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
        Home made engine dyno

Tonni
        Moderator

Amen !!

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

barry
          Donateur

Nog een hele bende jongens.Nice picca’s Edjuh.
            Hoe is het ongeval met Hans eigenlijk gebeurd???Op de foto ziet de knie er niet zo mooi uit.
            Hoop op nog verslagjes & fotokes natuurlijk.

Herr Flick
            Sleutelbeheerder

Zo ik ben ook thuis, wat een weekend.

ik ben wel “moe”

vandaag stop ik alle fotos en filmpjes wel erop die wouz met mijn camera heeft gemaakt.

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
              Gele Racefrikandel

Ziggys91
              Bijdrager

supervet was het! volgend jaar weer!

hansieb
                Moderator

Ik ben dood en zit nu op mijn werk!

Ongeveer 2,5 uur geslapen en nu 8 uur voor de boeg, wordt erg zwaar.

Typ vanavond wel ff een verhaaltje 🙂

Edjuh
                  Bijdrager

De route was ook zo mooi he, de lange stukken dijkweg/bospad en door weilanden enzo vond ik echt het einde.
                    Af en toe een dorpje doorcrossen is ook leuk maar doe mij maar die natuurroutes!

Ik ben ook blij dat iedereen wel een beetje opgevoerd reed want dat reed zo lekker door, niet te monotoon gebrom maar lekker rustig 50 rijden en dan weer ff opentrekken, lekker afwisselend.

Ik ben wel benieuwd of het gisteren na amsterdam nog probleemloos is gegaan?

hansieb
                    Moderator

Na het amsterdam verhaal ging het gas er KEIHARD op.

De laatste 30 km heb ik plankgas gereden 😀 iedereen trouwens ging super snel!

Pas de laatste 20 km heb ik echt het gas vol opengetrokken en liep die wonderbaarlijk goed. Ook begon die steeds beter te rijden, misschien wat te tam ingereden hehe

Daan777
                      Moderator

Awh.. jammer dat ik dat deel gemist heb:(
                        Ben met ziggy in amsterdam afgeslagen naar onze hoods.
                        Ik hoorde van steyn dat hij pas om 03:00 thuis was, daar had ik geen zin in 😛
                        Toer was echt meesterlijk, volgend jaar ben ik ook weer aanwezig:)

Robin89
                        Bijdrager

Ik was gister om half 12 thuis. Iedereen was doorgereden waar ik afsloeg maar Mike en Jelle hadden me daar opweg richting Hoorn gestuurd. Helaas was ik al gauw de bordjes Hoorn kwijt en lag ik een heel stuk uit koers. Toen maar m’n vader gebeld die zei dat ik richting Midden-Beemster moest gaan en vanaf daar weer bordjes Hoorn kon volgen. Uiteindelijk door een aantal vage dorpjes gereden en nog even de weg gevraagd aan een vrouwtje. Ik was weer op koers maar ik had dus wel een heel stuk omgereden. M’n brommer heeft het gelukkig goed gehouden en ik had nog genoeg benzine.

De toer over het algemeen was ook echt vet, alleen ben ik niet zo’n held in de bochten maarja 😛 Een beetje jammer dat we niet de hele toer gereden hebben zoals ie hoort (langs mijn huis dus :)) Al met al een tof weekend gehad, en een pluim voor de organisatie 😉

Jelle
                          Moderator

zo ik ben ook eens wakker…
                            fokking hooikoorts, mijn ogen zit muur dicht en tiep dit dus zo goed als blind.

Het was in ieder geval voor herhaling vatbaar, alleen moet bartje dan een elektronisch blok hebben :pest

Maar ondanks wat kleinigheidjes waren we voor dat de zon helemaal onder was in Sint Maarten 😀

Dit was heel fijn, want ik en vele anderen waren echt zo gaar als een baksteen:bier

Ik was om half 2 thuis, nadat we nog ff bij batty waren blijven hangen(y)

Al met al een geslaagd weekend toch?

hansieb
                            Moderator

Sommige mensen verdienen idd een pluimpie!

– Peter en zijn vrouw voor de geweldige overnachting :lol
                              – Mikie voor de goede zaken die geregeld waren ! ontbijt , slaapplek bij batty
                              – Jelle als bezemfristie die de 2e dag keurig achteraan reed :thumb
                              – Vincent als monteur voor iedereen 😉
                              – Ewous die mij ff op kwam halen toen ik 😛 midden in een dorpie stond
                              – Tonni voor de pleisters
                              – Steyn voor de zonnebrand creme
                              – Enz……….

Al met al is het wel een vette groep en veel toffe lui gemeet!

Gelukkig dit keer ZELF! geen problemen gehad met de ciao 😉

Ewous
                              Bijdrager

ZO mensen dat was me het weekendje wel:)
                                erg gelachen en een mooi titje gereden.
                                ondanks een paar pech gevalletjes, zijn we toch met z’n alle aangekomen.
                                erg geslaagd en zeker voor herhaling vatbaar:thumb

ik heb iig genoten:D

Tonni
                                Moderator

Heerlijk gereden! Schitterend weer (één heel klein “buitje”), een mooie route om te rijden, vooral de stukken buiten de dorpen en steden. Relatief gezien hebben we weinig echte problemen gehad, alleen wat kleine oponthoudjes.
                                  Mag allemaal de pret niet drukken, ik ben alvast vóór een herhaling!

Wat is het toch tof om met een grote groep rond te rijden ! Op naar de ZZT 2009 !!!

Ik lag om 4.15 in mn bed, en om 7.30 moest ik weer op, ik ben nu best lam…

*Ik heb mn vertanding ook al uit elkaar gehaald, alles gecontroleerd, schoongespoeld.. Ik kan er niks raars aan ontdekken behalve dat alle lagers aan de ruime kant zijn (De naaf is voor de toer gereviseerd, alles was nieuw).Toch klinkt de vertanding (of de lagers) rauw.
                                  De olie lekkage blijkt van de vario-as keerring te zijn. Kortom, ik haal mij geen revisiesetjes meer op zo’n kartonnetje op, dat lijkt weggegooid geld te zijn.
                                  Ik ga nu kijken of er andere revisie setjes te vinden zijn, of de lagers los bestellen.*

I came, I saw, and I forgot what I was doing...
                                15 berichten aan het bekijken - 1,096 tot 1,110 (van in totaal 1,207)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.