Vespa-Ciao.NL
:: Zuiderzee Toer 2008

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Zuiderzee Toer 2008

15 berichten aan het bekijken - 1,066 tot 1,080 (van in totaal 1,207)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Robin89
    Bijdrager

Dankje 😀 Ik neem trouwens geen regenkleding mee hoor! En ik ga nu slapen, een goede nachtrust is belangrijk :!

Edjuh
      Bijdrager

Nog even inpakken, voltanken en dan nog een feessie langs(ik zal het rustig aan doen jongens:D ).

Morgen vroeg op en rossen maar! Ik denk dat ik al een hoop lol heb gemist in Sintmaarten, maar morgen wordt het knallen! echt veel zin.

De bravo loopt ok, ik vertrouw het niet 150% maar hij gaat het wel redden denk ik.

Jelle
        Moderator

Zo ben net terug uit Sint Maarten.

dus bij deze het allereerste ZZT 208 filmpje

klik hier voor het filmpje

Wouz-LwB
          Donateur

hehe gekke jel !
            Nou wij zijn +- 2-3 kratten bier verder , gaan zo slapen !
            Vandaag weer een drukkke maar toch toffe dag gehad !
            Alle brommers vandaag nog ff een beetje opgelapt !

En ja natuurlijk , het kon ook niet anders.

Meneer hansieb z’n brommer uitladen en ff rondje rijden.
            Gelijk de gaskabel aan gort.

Jongens die morgen komen : HALF 9 VERTREKKEN WE, kom je 5-10 min later , bel dan ff vantevoren.

Dus echt hier zijn anders zijn wij weg en kom je wss voor nop !

Nu nog even een biertje doen en dan slapen !

Tot morgen.

Vincent
            Donateur

Ik zorg dat ik om 7 uur bij Jelle ben en rijden dan naar jullie toe dus wij komen zoiezo op tijd:D tot straks dan maar ik ga nu eerst nog even 2 uurtjes slapen en dan ga ik me klaarmaken en dan rijden=)

Bluevespa
              Bijdrager

jongens ik vertrek nu 7:15, en zie robin bij snackbar om kwart over 8, laturr

FSC 72
                Bijdrager

Mannen veel plezier (maar dat zal ongetwijfeld wel lukken)!

sieger
                  Bijdrager

ja jongens veel plezier:D
                    leuk zown filmpje er bij 😉

speedbuxy
                    Bijdrager

Veel plezier idd met z,n allen:thumb weer zal het in ieder geval niet aan liggen8)

Bluevespa
                      Bijdrager

Plezier is er niet voor mij, ik stond stil 4 km na de houtribsluisen, besloten door te lopen- geloof of het of niet, maar ik had geen telefoon waar ik mee kon bellen(survivallen), heb ongeveer 11 km met de brommer gelopen, toen kwam ik robin tegen, maar als ik mijn zuigerveren zou vervangen daar, had ik te laat geweest. dus ik heb me pa gebeld, ben op de dijk in de hitte mijn zuigerveren derop gaan zetten, was net klaar, en toen stond me pa met de bus langs de kant, om mij op te pikken. Helaas jongens, ongelukje op het verkeerde moment, Mike dacht dat mijn zuigerveren de ZZT wel mee konden, maarja is niks aan te doen, heb niet zo heel veel gereden verder. Maar foutje kan gebeuren. Veel plezier nog jongens, ik ga douchen, ben pikzwart van de olie enzo, en dan even uitrusten

barry
                        Donateur

Heb zonet even contact gehad met hun.Ze zijn met een 30 man ongeveer.De eerste trobbels waren voor onze vriend Speedbuster “motor vastgelopen na een aantal km’s”.Maar hij is er nog steeds bij.Heb met hem even gesproken nog,maar toen viel de verbinding plots uit,of Thomas zijne phone plat.Nu op het ogenblik zijn ze bij een Pizzeria,waana ze naar de camping gaan & volgens Hansieb een biertje gaan drinken & wat gaan “relaxen”.Natuurlijk mag Hansieb van zijn dagelijkse gewoontes niet afwijken 😀 .Allen zijn ze al een 200km ver geraakt.Iemand had een klein probleempje met zijn contactpunten,maar voor de rest is er niets gebeurd.
                          Ze hebben een zééééér slechte nacht achter de rug gehad,slapen op matjes op de vloer,veel gekakel,rukken,enz…..Allen zijn zeer moe op het ogenblik,dus te hopen dat ze nu gaan slapen als Marmotten.Schitterend weer hebben ze ook,op een klein motregenbuitje na.Hier in België hheft het de ganse dag geregend.
                          Zo is iedereen een beetje op de hoogte van de gebeurtenissen van de “ZUIDERZEETOER”.

Barry

diac
                          Bijdrager

“rukken,enz…” hahaah xD

wel leuk dat ze goed weer hebben, jammer van die vastloper 🙁

jordy
                            Bijdrager

volgensmij amuseren de mannen zich goed daar;)
                              jammer dat ik er niet bij kon zijn
                              maar jah er kom vast nog een keer :thumb

Bluevespa
                              Bijdrager

barry het was zo erg dat ik dus niet eens aangekomen ben, ik was de eerste uitvaller helaas

Destruction
                                Bijdrager

Ik ben gisteren ook even in Vollenhove/Sint jansklooster geweest. Was wel gezellig, heb niet echt veel mensen gesproken ofzo, maarja ik ben nou eenmaal wat kat-uit-de-boom kijkend. Daarbij val je op zo’n meeting een beetje buiten de boot, als je met een scooter aan komt zetten (ivm knieblessure heb ik mijn Citta destijds weggedaan, als ik een stukje op mn Citta had gereden zat mn knie op slot, niet ideaal..leende het ding al regelmatig uit, zodat-ie toch bleef rijden, en toen ik er een ongeluk mee kreeg en toch half in de prak lag, heb ik hem verkocht) 😛 Rond 23u reed ik weg, was rond 23.40 oid thuis 🙂 Onderweg vanuit St. jansklooster richting Zwartsluis heb ik *iets* aangereden, hoorde een soort SPLAT en mn stuur sloeg naar rechts, had al iets zien lopen/bewegen dus ik hield mn stuur al wat strakker vast dan ik normaal doe, je wil niet plotseling links- of rechtsaf als je 80km/u rijdt..

Toen we in Vollenhove vertrokken bij de pizzaria stonden ze op elkaar te wachten met draaiende motor, een terrasje daar stond half blauw, geniaal. Volgens mij hadden ze nog nooit zoiets beleefd daarzo.. 😛

oud eigenaar citta-forum, nu weer in bezit van een Citta.
                                15 berichten aan het bekijken - 1,066 tot 1,080 (van in totaal 1,207)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.